پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۵۱۹۰
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱
دکتر شاهین محمدصادقی:
دکتر شاهین محمدصادقی نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی و عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس، با اشاره به برداشت آمریکا از اموال ملت ایران، گفت: معتقدم بسیاری از مسئولان ما بدعهدی و غیرقابل اعتماد بودن آمریکا را فهمیده اند، اما به روی خودشان نمی‌آورند.
به گزارش کازرون نما، دکتر شاهین محمدصادقی، در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به موضوع برداشت دو میلیارد دلاری آمریکا از اموال ایران، اظهار داشت: معتقدم دشمن شناسی از جمله نکاتی بود که امام راحل (ره) بسیار بر آن تاکید داشت و مقام معظم رهبری نیز به همین شیوه، بر آن تاکید دارند.
وی ادامه داد: این بسیار ساده انگارانه است که فکر کنیم دشمنی امریکا با ما سر موضوع هسته ای یا موشکی است؛ اصل دشمنی آنها با ما بر سر نظام جمهوری اسلامی و مقوله استکبارستیزی است و تا زمانی که ما پایبند به اسلام باشیم، دشمنی آنها کم نخواهد شد. هر چند ممکن است شیوه دشمنی آنها یا شدت و ضعف آن فرق کند.
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه حضور جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هسته ای با غرب و پایبندی به برجام کار درستی بود، تصریح کرد: ما باید به همه مردم دنیا نشان می دادیم که دنبال مشاجره نیستیم اما به امریکایی ها اعتماد نداشتیم همان طور که مقام معظم رهبری نیز بارها تاکید کردند.
محمدصادقی اظهار داشت: ما وظیفه خودمان را انجام دادیم و این رفتاری هم که امریکایی ها انجام دادند، به اقتضای ذات و طبیعت آنهاست که شیطنت کردن و زیر قول زدن، در ذات سیاست آنهاست. بنابراین طبیعی بود که بعد از برجام یا قبل از آن، دشمنی آنها تداوم یابد. مهم این است که ما هوشیار باشیم و مراقب شیطنت آنها باشیم و در جای مناسب واکنش جدی نشان دهیم.
وی در عین حال تصریح کرد: من معتقدم بسیاری از مسئولان ما بدعهدی و غیرقابل اعتماد بودن امریکا را فهمیده اند، اما به روی خودشان نمی آورند؛ وگرنه شخص رئیس جمهور هم بسیار شفاف اعلام کرد که این کار امریکایی ها دزدی در روز روشن است.
نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وظیفه اصلی مسئولان در بخش های مختلف در قبال این رفتار غربی ها به ویژه امریکایی ها گفت: در برابر این رفتارها باید صبوری کرد؛ در عین حال باید واکنش مناسب را هم نشان دهیم.
محمدصادقی خاطرنشان کرد: می توان تا یک جایی پیش رفت و در نهایت، اگر امریکایی ها به عهد و پیمان خود وفادار نبودند، ما نیز به نقطه اول بازگردیم و کار خودمان را ادامه دهیم.
نویسنده: سرویس سیاسی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
1
2
جناب اقای محمدصادقی عزیزاین پول رودولت احمدی نژادانداخت جلوامریکاییها.مادرتحریم بودیم واحمدی نژادرفت ملیاردهادلارروتوبانکهای امریکااوراق بهادارخرید.ماتوفقرومحرومیت وبیکاری بودیم اونوقت احمدی نژادرفت پول این مملکت روتوبانکهای امریکایی سرمایع گذاری کردواسع منافع امریکایی ها.
بچه پرو رو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
0
2
نه تنها آمریکا بلکه غیر اعتماد بودن خیلیهای دیگر را هم فهمیده ایم.
آنهایی که وعده و وعید دادند و 4 سال هیچ کاری برای شهرستان خود نکردند و فقط و فقط به فکر ... و پست و منصب ... بودند. زمستان می رود و رو سیاهی برای ذغال باقی می ماند.
روی ...!
عجب رویی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
0
2
ما از قدیم و ندیم به آمریکا نه اعتماد ، نه اعتقاد و نه اطمینان داریم و نه خواهیم داشت .
و همینطور به ...افرادی که همچون آمریکا فریبکار ، دغلباز ، دورو ، نه اعتماد ، نه اعتقاد و نه اطمینان داریم و نه خواهیم داشت .
شش روز تا پایان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
1
2
شش روز دیگه تا پایان بد عهدی و بی وفایی کسی که همچون ... بد عهد و بی وفا بود و هست .
موسی کازرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
0
4
آقای محمد صادقی امثال شخص شما با رفتارهای دوگانه و داشتن سیاست های خیلی ..... همه چیز رو زیر سوال میبرن . شما کلا صحبت نکنی بهتره . تو هیچ زمینه . اگه به آمریکا بی اعتمادیم به شما هم هستیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
1
2
5 روز دیگر آقای دکتر خبرگزاری ها می نویسند نمینده اسبق اسبق و شاید هم دیگر از شما ننویسند .

چه کسانی فهمیده اند آمریکا غیر قابل اعتماد است اگر منظورت دولتی ها است یکی از اونا هم خود جنایعالی هستی .

شب و روزت خوش آقای دکتر شیرازی اصل برو ان شااله از همین امشب تبلیغات سال 1400 را شروع کن البته برای کدوم حوزه انتخابی شاید بهتر باشه تهران را انتخاب کنی شاید تهرانی بودن کلاس بالاتری دارد .
ناشناس
|
United States
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
1
3
اتفاقا این صفت غیر قابل اعتماد بودن چقد آشنا هست.چون بعضیا این رو ثابت کردن
موسی کازرونی عزیز درود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
0
3
موسی کازرونی درود درود .

واقعا" آقای دکتر شما اگر هیچ اظهار نظری نکنی باور کن هیچ اتفاقی نخواهد افتاد و خیلی هم سنگین تری . بابا دست بردار بنده خدا یه کم دیگه مونده بزار مردم شهرشتان یه نفسی بکشند و خدا را شکر تا 4 سال هر چی میخوای برای دل تنگت بگو .
عجب ... هستی یا
پاسخ ها
موسی کازرونی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
درود و سپاس دوست عزیز. ایشون داره آخرین دست و پاهاشو میزنه ولی غافل از اینکه دیگه مردم خامش نمیشن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
0
1
خدا را هزاران مرتبه شکر که دوره تو و دوستانت به سر آمد... برو... فقط زودتر برو
سحر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
0
1
فقط موقع جمع کردن رای می بینمت فعالیت میکنی وزرنگی.وگرنه کلا خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بی ...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳