پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷
ویژه دهه فرهنگ و هنر 2:
همزمان با افتتاح دهه فرهنگ و هنر شهرستان کازرون، نمایشگاه عکسی با عنوان "طبیعت بی نظیر کازرون" متعلق به هنرمند عکاس و آزاده علی مسیب زاده با حضور محمود پاک نیت و همسرش سرکار خانم صبرکن دو هنرمند محبوب تاتر و سینما و تلویزیون، جمال خداپرست رئیس سابق اداره حفاظت از محیط زیست کازرون و جمعی از هنرمندان شهرستان افتتاح شد.

به گزارش علی گلچین خبرنگار کازرون نما، نمایشگاه طبیعت بی نظیر کازرون، با تلاش این هنرمند و به همت تشکل حامیان شهرسبز و گروه کوهنوردی اردیبهشت دائر گردید، که متشکل از 40 اثر طبیعت زیبای گردشگری شهرستان کازرون می باشد و در قالب تصاویری در ابعاد  50×70 و 70×120 در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

نمایشگاه عکس طبیعت کازرون توسط محمود پاک نیت افتتاح شد

در این خصوص دبیر تشکل حامیان محیط زیست کازرون طی گفتگوئی با خبرنگار کازرون نما عنوان داشت: هدف از برپائی چنین نمایشگاه عکسی، آن هم با موضوع طبیعت این بوده که مردم بیشتر با طبیعت زیبای خداوندی آشتی کنند و همیشه حامی خوبی در طبیعت باشند.

نمایشگاه عکس طبیعت کازرون توسط محمود پاک نیت افتتاح شد

وحید سرکار در ادامه گفتگوی خود، ضمن تشکر از آقای مسیب زاده، هنرمند عکاس، عنوان داشت این نمایشگاه به مدت 10 روز همه روزه از ساعت 9:00 صبح لغایت 13:00  بعدازظهر و عصرها از ساعت 16:00 لغایت 21:00 دائر و پذیرای مردم و میهمانان عزیز می باشد. وی خاطر نشان کرد: این تصاویر همچنین جهت فروش به بازدید کنندگان، قابل عرضه می باشد.

نمایشگاه عکس طبیعت کازرون توسط محمود پاک نیت افتتاح شد

در پایان هنرمند عکاس و آزاده و ایثارگر، علی مسیب زاده، ضمن خیر مقدم به کلیه حضار، خصوصا هنرمند محبوب کازرونی، جناب آقای پاک نیت و همسر ایشان سرکار خانم صبر کن،  توضیحاتی در خصوص تصاویر زیبای طبیعت بی نظیر کازرون ارائه و عنوان داشت: من افتخار می کنم که اثر معنوی این مجموعه بی نظیر تصاویر کازرون را تقدیم کنم به دو مرد بزرگ کازرونی یکی جناب آقای محمود پاک نیت که در مراسم های گوناگون در کشور نام کازرون را پر آوازه و مشهور نمودند و دیگری حامی واقعی محیط زیست و خادم خاموش مردم کازرون جناب آقای جمال خداپرست.

نمایشگاه عکس طبیعت کازرون توسط محمود پاک نیت افتتاح شد

در ادامه این آئین افتتاحیه، نمایشگاه عکس "طبیعت بی نظیر کازرون" توسط هنرمند عزیزمان محمود پاک نیت، در سالن نمایشگاه اداره فرهنگ و ارشاد کازرون افتتاح و تصاویر زیبائی از طبیعت گردشگری این شهرستان در معرض دید علاقه مندان قرار گرفت.

نمایشگاه عکس طبیعت کازرون توسط محمود پاک نیت افتتاح شد

 

عکس: علی گلچین و کانال تلگرامی جغرافیای طبیعی کازرون

نویسنده: علی گلچین
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳