پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۵۱۷۵
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲
نماینده منتخب مردم کازرون خبر داد:
حاج حسین رضازاده منتخب مردم کازرون در مجلس دهم از برگزاری نشست «فراکسیون زاگرس‌نشینان در مجلس دهم» خبر داد.

به گزارش کازرون نما، حسین رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا)، اظهار کرد: 80 نفر از منتخبان استان‌های زاگرس نشین در مجلس دهم، عصر روز یکشنبه در نشستی در محل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی حضور پیدا کردند. در این نشست هیأت رئیسه موقت این فراکسیون انتخاب و غلامرضا تاج گردون به عنوان رئیس تعیین شد.

به گفته این منتخب مجلس دهم؛ هماهنگی برای توسعه استان‌های زاگرس‌نشین و بررسی رفع مشکلات حوزه‌های انتخابیه مربوطه از دستور کارهای این نشست بود.

وی همچنین گفت: در نشست بعدی این فراکسیون هیأت رئیسه دائمی انتخاب می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد که این فراکسیون در نشست امروز خود بحثی درباره هیأت رئیسه و ریاست مجلس دهم نداشته است.

نویسنده: سرویس سیاسی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
2
4
حاج حسین موفق باشی برادر..انشالله کازرون را در این دوره نفس تازه ببخشی...یا حق
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
0
3
امید است فعالیت های شما در مجلس مانند حضورتان در انتخابات با حواشی و اما و اگر ها همراه نباشد . یادتون باشه که مردم کازرون از نحوه انتخابات در چنارشاهیجون و پایمال شدن حقوق دیگر کاندیداها و هوادارانشان انتقاد جدی دارند و خدا کند که فرادی قیامت بتوانید پاسخ گوی این اتفاقات مخالف با روحیه ی انقلاب و نظام باشید
پاسخ ها
خلیل-50
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
سلام برادر فصل انتخابات و رقابت تمام شد. الان فصل وحدت و رفاقت برای اعتلای شهرستان کازرون است. در گذشته نمانیم که حال را تباه و آینده را هم از دست می دهیم.
دهیم دست به دست هم به مهر کنیم - کنیم شهرستان خویش آباد
سعی کنیم همفکری و همدلی کنیم و به جای انرژی منفی و القای تنش انرژی مثبت بدهیم تا مشکلات شهرستان حل شود. عزت مزید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
حرف شما در خصوص وحدت واتحاد درست و متین است اما نباید فراموش کنیم که پایمال شدن حق مردم و کاندیداهای دیگر چیزی نیست که به این سادگی قابل فراموشی باشد . اگر بنا باشد فعالیت های چهار ساله ی یک نماینده مانند نحوه ی رای آوری اش با حواشی های غیر قابل قبول همراه باشد مطمئن باشید هیچ گونه اتحادی ایجاد نخواهد شد بلکه ضررش برای نظام ، انقلاب و شهرستان بیش از گذشته خواهد بود . کسی به دنبال پخش انرژی منفی نیست بلکه همه به دنبال راهی هستند که « پاکی» عمل مسئولین موجب « پاک دستی » مردم به ویژه جوانان و نوجوانان این مرز و بوم عزیز بشود .
نیما
|
-
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
1
1
سلام جناب ناشناس ببخشید ازکی تاحالا ب........برادر عزیز مردم چنارشاهیجان ازحق سی ساله خود دفاع کردند که سران کازرون هر وقت به یه بهانه اجهاف حق کردند نمایندگان قبلی چطور رفتن مجلس ازخواب بیدارشو درود برشرف حاج حسین رضازاده شما به نماینده مردم توهین کردین با این حرف نسنجیده تان امید است واقع بین باشید وبدانید که انتقاد خوب است نه تخریب حاج حسین در نمازجمعه کازرون جواب شما وهمفکرانتان رادادند ولازم نیست برطبل توخالی بکوبید اگه ریگی به کفش ندارید ازچه حراسانید که ازهمین الان تخریب روشروع کردید ردپایان عرض کنم جناب رضازاده گفتن همانطور که درزمان جنگ به امرولی زمان درمیدان جنگ حاظرشدم ادامه دهنده راه برادرشهیدم بودم الان گوش به حرف ولی زمان امام خامنه ای عزیز هستم این یعنی روحیه انقلابی ولایت مداری
پاسخ ها
نوشاد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
جناب نیما ! از همین موضع گیری تان مشخص است که متاسفانه چه کینه ای نسبت به مردم شهرستان کازرون دارید ! لطفا یک بار دیگر نوشته خودتان ، که معلوم است بخش تندتری از آن هم توسط مدیریت محترم سایت حذف شده ، را بخوانید ! سران کازرون در چه زمانی به شما اجحاف کردند ؟ شما چگونه می خواهید در چهار سال آینده انتقام 30 ساله خودتان را از مردم و سران شهرستان بگیرید ؟ آیا این کلام شما کوبیدن بر طبل توخالی نیست ؟ آیا بیان چنین دیدگاه های خطرناکی ، مخالف با دیدگاه های شهدا و امام خامنه ای عزیز نیست ؟ همه مردم امیدوار هستند که نمایندگانشان با پاک دستی وارد مجلس شوند ! و در خط امام شهدا و رهبری فرزانه ادامه مسیر بدهند و البته ماه های آینده خط سیر حرکتی نماینده کازرون و عمل به صحبت هایی که شما مدعی هستید ایشان در نماز جمعه کازرون داشته اند ! را مشخص تر خواهد نمود. اما یادتون باشه اطرافیانی که قبل از انتخابات ، در روزهای انتخابات و بعد از آن با ایشان بوده اند ، با این مواردی که نوشته اید همخوانی نداشته و ندارند.
ابراهیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
0
0
سلام و درود بر حاج حسین عزیز
درود خدا بر خانواده محترم تاجگردون
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳