پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۱۵۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹
فرمانده سپاه کازرون:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در پیامی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: پاسدارى از دین و انقلاب امروزه بر دوش شما پاسداران انقلاب اسلامى است.

به گزارش کازرون نما به نقل از تنویر، متن کامل پیام سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خَیرُ النّاسِ رَجُلٌ حَبَسَ نَفسَهُ فِی سَبیلِ اللَّهِ یُجاهِدُ أعداءَهُ یَلتَمِسُ المَوتَ أوِ القَتلَ فی مَصافِّهِ

بهترین مردم كسی است که خود را در راه خدا وقف كند و با دشمنان او به نبرد برمی خیزد، و مرگ یا كشته شدن در میدان نبرد را آرزو می كند.  (امام علی علیه السلام)

در تاریخ تمدن بشری کم بوده اند انسانهایی که برای بر افراشته داشتن چراغ حق و ترویج اخلاق کریمه، تمامی هستی و آمال خود را بر سر هدف خویش بگذارند. کمربستن برای احیای حقیقت خواهی، همتی جانانه می طلبد که تنها از مردانی چون حسین(ع) بر می آید که آزادگی و شور حقیقت جوئی اش چنان حماسه ای آفرید که تا زمان، زمان است نامش جاودان و موجب احترام انسانهای حق طلب است و خواهد بود.

امام حسین(ع) هنگامی که تحریف گران حقیقت و تقدیس کنندگان خشونت، از سنت و سیره پیامبر اکرم (ص) و آنچه خداوند در شریعت اسلامی و از زبان قرآن بنا نهاده بود تصویری مغایر با واقعیت ارائه کردند، برخود تکلیف دید تا برای احیای آن سنت از کف رفته و نهادینه کردنش در میان امت اسلام، قیام تاریخی و حماسی اش را آغاز کند و بدین ترتیب از دین پیامبر (ص) پاسداری نماید.

 این در حقیقت تجلی شجاعت پدرش، علی(ع) بود در پاسداری از رسول خدا، بی شک حسین (ع) تبدیل به الگوی کامل و جاودانه پاسداری از ارزش ها برای رادمردان تاریخ گشت. می توان نمونه هایی از رادمردی پاسداران را در تاریخ انقلاب اسلامی ایران یافت، پاسدارانی که در دفاع از کیان و کشور خود به فداکاری پرداختند و افرادی که با روحیه شهادت طلبی، انسجام درونی و خلاقیت نظامی در صحنه های مختلف به نبرد پرداختند.

 آری پاسدارى، یک فرهنگ است، یک فرهنگ عزت و افتخار است، پاسدارى از دین و انقلاب  که امروز این معنا در سپاه پاسداران انقلاب اسلامى مجسم است.

اینجانب فرارسیدن روز پاسدار که مصادف با میلاد بزرگ پرچم دار آزادگی حسین ابن علی علیه السلام است را به شما همرزمان - پاسدارانی که علی‏رغم همه انگیزه‌‏هایى که در دنیاى مادى امروز براى جوانان وجود دارد، لباس عفاف و تقوا پوشیدید، به استقبال معنویات رفتید، براى خدا قدم در میدان گذاشتید تا بار دیگر شاهد اعتلای نام ایران عزیز اسلامی در میان ملتهای جهان باشیم - تبریک گفته و آرزوی صحت و سلامت برای فرماندهی معظم کل قوا و شما سبزپوشان حریم ولایت و تمامی خدمتگذاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی دارم.

 

غلامرضا شرفی 95/02/21

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون

 

منبع: تنویر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۲۸
اذان صبح
۰۵:۱۲:۰۹
طلوع افتاب
۰۶:۳۵:۱۲
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۳۲
غروب آفتاب
۱۹:۳۱:۰۸
اذان مغرب
۱۹:۴۷:۳۳