پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۵۱۷۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱
امروز دوشنبه:
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کازرون گفت: پیکر زنده یاد حسن حاتمی، شاعر «گنجشکک اشی مشی» که روز گذشته به دیار باقی شتافت، امروز دوشنبه در قطعه هنرمندان گلزار امامزاده سید محمد نوربخش در کازورن خاکسپاری می شود.

به گزارش کازرون نما، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کازرون با بیان این مطلب، گفت: آیین خاکسپاری مرحوم حسن حاتمی، نویسنده، محقق و شاعر کازرونی که پیشتر در کسوت آموزگاری قرار داشت، امروز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت همزمان با آغاز دهه فرهنگ کازرون در قطعه هنرمندان این شهر برگزار می شود.

جواد صادقی با بیان اینکه مرحوم حاتمی در اواخر عمر خود به کتابفروشی در شهر کازرون مشغول بود، ادامه داد: در تلاشیم همزمان با برگزاری دهه فرهنگ کازرون که از ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود شب شعر مرحوم حاتمی با مشارکت انجمن شعر و ادب کازرون برگزار شود.

حسن حاتمی شاعر «گنجشکک اشی مشی» روز گذشته 19 اردیبهشت ماه، در زادگاهش کازرون استان فارس دار فانی را وداع گفت.

ما بسیاریم، باورها و رفتارها، جغرافیای طبیعی كازرون، هزار سال شعر كازرون ازجمله آثار وی به شمار می رود.

گفتنی است مراسم تشییع جنازه آن مرحوم امروز دوشنبه 1394/02/20 ساعت 17:30 بعداز ظهر در گلزار سید محمد نوربخش کازرون برگزار می گردد

نویسنده: سرویس خبر
برچسب ها: کازرون ، فرهنگ ، حسن حاتمی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
0
0
فقط هر چه سریع تر باید شورای شهر یکی از خیابان ها رو بنام ایشون بزنه تا یاد و خاطره ی این چنین مردان تاریخ و فرهنگ دوست از ذهن فراموش نشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
0
0
روحش شاد و قرین رحمت الهی باشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
0
0
خدا مورد رحمت و مغفرت قرارشان بدهد متاسفانه این عزیزن راماباید ازمرگشان بشناسیم
قابل توجه متولیان فرهنگ و ادب شهرستان
مصلح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
0
0
برای مردم شریف وانقلابی کازرون متاسفم،شمارا چه شده است که بعضی آنقدر گستاخ شده اند که می خواهند خیابانی بنام فردی که روزهای خون وقیام مروج فرهنگ بیگانه ونمایندگی ارگان رسمی حزب رستاخیز وشاخه جوانان آن در کازرون داشته است،بشود.کجائید انقلابیونی که آنروزها که در گیر مبارزه با نظام ستمشاهی بودیدآن دکه دام مرکسیستی رستاخیزی به دنبال یارگیری ومرید ومراد سازی ور جهت مخالف شما بود واین حالت بازدارندگی از ان مبازره مقدس داشت که بر علیه آ نهضت خود جوش کمپرسی راه افتاد مگر این شهر بی صاحب است که بردارند سر تیتر هفته نامه کنند که حافظ مظلوم فرهنگ رفت ، مسئولین فرهنگی،مسئولین امنیتی کجا هستید بیدارید ،متوجهید دراین شهر انقلابی چه می شود ،چند نفر چه قشقرقی راه انداخته اندوخون پاکترین جوانانی که آنروزهاعلاوه برمبارزه با نظام طاغوت در جبهه انحرافی که همین عوامل وابسته باز کرده بودند مبارزه می کردندوتعجب بیشتر اینکه کازرون نما هم اورا مبارز خطاب کرده است ،یااینکه کسی یاکسانی که آنروزها نماینده ارگان رسمی رستاخیزبوده است ضد انقلاب بوده است. بنده هم نمی خواستم وارد این صحنه ساختگی که فرصت طلبان بوجود آوردهاند شوم وهرچه ادامه پیدا کند مقصر همین چند نفری هستند که ظاهرا مرید وشاگرد این آقا بودهاندوخود را مدیون میدانند ویاماموریتی دیگر دارند آنروزها اینها کجا بوده اند مگرهمه مردم انقلابی آنروزها مرده اند مگر یک حرکت انحرافی که تابلوبوده است می شود به این زودیها فراموش کرد بترسید از اینکه این مردم صبور را بیش این بیازاریدو با آرمانهاشان بازی کنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷