پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۱۵۱۵۷
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵
خطیب جمعه کازرون:
امام‌جمعه کازرون در خطبه های دیروز نماز جمعه با انتقاد از اینکه چرا مجامع صنفی و بازرگانی و سازمان‌های نظارتی و بازرسی خوابشان برده و هرروز از اندازه و طول مانتوها کاسته می‌شود، گفت: در کازرون صحنه‌هایی از بدحجابی می‌بینم که انسان متاسف می‌شود گویا قبح این گناه ریخته شده و یا درحال ریخته شدن است.

به گزارش کازرون نما، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کازرون، با تبریک ایام شعبان و روز سوم این ماه که ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار است اظهار داشت: پاسداران عزیز افتخار کنند به پاسداری از انقلاب، همچنان که امام حسین(ع) پاسدار بود و خون خود را در حفظ و احیا اسلام نثار کرد.

وی افزود: شما هنگامی می‌گویید پاسدار انقلابیم یعنی انقلاب زنده، حاضر و موجود است و اگر انقلاب مرده بود پاسدار لازم نداشت چراکه انقلاب مورد تهدید است و پاسدار لازم دارد، البته تمام مردم ما پاسدار انقلاب‌ هستند.

خطیب جمعه کازرون همچنین با اشاره به طرح امنیت اخلاقی که در سطح کشور توسط نیروی انتظامی در شهرهای بزرگ و تهران اجرا می‌‌شود، گفت: این طرح با قاطعیت، منطق، جدی و بی‌سروصدا و فراگیر در شهرستان ‌ها به‌ویژه کازرون نیز انجام گیرد و باید به سراغ سرچشمه‌ها و ریشه‌های آسیب‌های اخلاقی و اجتماعی رفت.

وی همچنین تصریح کرد: در بحث مبارزه با بدحجابی که به سمت بی‌حجابی می‌رود نخست باید با تولید و توزیع البسه نامناسب برخورد شود و اگر وارداتی است اجازه ورود را ندهند و چرا مجامع صنفی و بازرگانی و سازمان‌های نظارتی و بازرسی خوابشان برده و هرروز از اندازه مانتوها کاسته می‌شود.

خرسند ادامه داد: در کازرون صحنه‌هایی از بدحجابی می‌بینم که انسان متاسف می‌شود گویا قبح این گناه ریخته شده و یا درحال ریخته شدن است.

امام‌جمعه کازرون در ادامه با اشاره به سالروز سفر مقام معظم رهبری به این شهرستان در 16 اردیبهشت‌ماه سال 1387 بیان داشت: به‌یقین این روز به‌عنوان یک روز درخشان در تاریخ این شهرستان خواهد درخشید.

وی گفت: مقام معظم رهبری در سفر به کازرون فرمودند «من خودم را بدهکار مردم کازرون می‌دانم» و از کازرون به‌عنوان یک شهر شاخص، به‌یادماندنی، شهری دارای مردمی پرشور و انقلابی و مومن یاد کردند.

لازم به ذکر است، پیش‌ از خطبه‌های نماز جمعه امروز کازرون، عزیز‌الله خاکسار رئیس جمعیت هلال‌احمر این شهرستان با اشاره به 18 اردیبهشت‌ماه روز جهانی صلیب سرخ و هلال‌احمر این جمعیت را در کازرون آوردگاه انسان‌های بزرگ، نوع‌دوست و نیکوکار و ایثارگر دانست که همواره در تمام عرصه‌ها سرآمد بوده‌اند.

نویسنده: سرویس خبر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
0
4
حاج اقاخرسند
شمابیکاری جوانان رونمیبینیدچرا؟
شماچرافقررودرجامعه نمیبینید؟
شماچرااعتیادجوانهای بیکاررونمیبیند؟
شماچرابیماری های روحی وروانی ناشی ازعدم مدیریت صحیح جامعه رونمیبیند؟
شماچرانمیگیدبرخی هابه خاطرنداری وبی پولی روبه فسادوفحشامی اورند؟
شماچراامارجرایم درشهرستان رانمیبیند؟
شماچرانمیبینیدصداوسیمامیلی شده وباب طبع گروه خاصی وباعث شده مردم فقط ماهواره نگاه کنند؟
شماچرابی پناه ومسکن بودن بسیاری ازمردم رونمیبینید؟
شماچرانمیبینددرکشوربیش ازده ملیون جوان به خاطربی تدبیری ... ومسایل اقتصادی نمیتونن ازدواج کنن؟
شماچراظلم وستم وتبعیضات ناروادرجامعه رونمیبیند؟
شماچرارواج تظاهرودروغ وفریب کاری رودرجامعه نمیبیند؟
شماچرارواج چاپلوسی رونمیبیندد؟
باورنکنم ... دغدغه مردم روداشته باشه مشکل اینجاست دغدغه ... بادغدغه مردم متفاوته واین باعث فاصله وجدایی میشه
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
0
2
جناب خرسند اگر الان نمی گویی که مسئول اینکار نیروی انتظامی است .اگر اشتباه نکنم مسئول فرهنگی هر شهرستان با امام جمعه شهرستان است و شما در راس شئون فرهنگی شهرستان قرار دارید .شماکه عالم هستید کمی بررسی کنید کجای کارتان درست بوده و به پاس آن شکر کنید و بقیه آن نتیجه بد حجابی می باشد که می بینید . زنانی که با زور اسلحه چادر خود را نیانداختند و لی الآن با اسلحه هم نمی توان مانتو مناسب بر تن آنان کرد
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
0
1
ایشون ظاهرا
نمی خوااان این مسائل رو ....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
0
0
سازمان تبلیغات اسلامی،اوقاف وامور خیریه،فرهنگ وارشاد اسلامی،،،بسیج،مرکز امور مساجد،و از همه مهم تر حوزه علمیه کازرون باید چاره اندیشی کنند وگرنه از شخص امام جمعه محترم که کاری بر نمی آید...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
0
0
بابا نظر سانتافه ای من رو هم منتشر کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
0
0
حاج آقا تا زمانی که امثال آقای ..... مشاور جنابعالی است مشکلات بدتر از اینهم در انتظار خواهد بود
یوحنا
|
United States
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
0
0
اقای ... عزیز کمی چشمهاتو بهتر باز کن وقتی یک جوان لیسانس بیکار رودرک نمیکنید وبراش کاری مناسب تهیه نمیکنید میخوای اخر وعاقبتت بهتر بشه وخدا وکیلی یه کم فکر کن بعد برو تونخ مانتووبا اینکه مخالف حضور زنان در جامعه نیستم ولی باید بسیاری از کارمندان زن جای خودشونو به مردها بدن واونها برن تو خونه بخوربخواب
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۲۸
اذان صبح
۰۵:۱۲:۰۹
طلوع افتاب
۰۶:۳۵:۱۲
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۳۲
غروب آفتاب
۱۹:۳۱:۰۸
اذان مغرب
۱۹:۴۷:۳۳