پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۱۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱

این روزها تقریبا به هر خیابانی که وارد می شویم، در حد کم هم اگر باشد، تغیر و تحول خاصی را می بینیم. تغیراتی که جهت بهبود فضای شهری توسط مجموعه ی شورا و شهرداری محترم صورت پذیرفته است که جای تقدیر دارد.

بنده در این مطلب قصد دفاع از عملکرد شهرداری و شورای شهر کازرون را ندارم؛ ولی اگر بخواهیم با انصاف و بدون غرض ورزی نگاه کنیم، متوجه خواهیم شد که واقعا شورا و شهرداری در حد متوسط و خوب به ارائه خدمات به صورت جدی و به موقع می پردازند.

در زیر خدماتی که در این دوره از شورای اسلامی شهر و شهرداری صورت پذیرفته را خدمتتان عرض میکنم:

1- تکمیل بلوار شهرک پردیس و اتصال آن به بلوار امین الدین

2- احداث بلوار جدید در برخی نقاط شهر مانند بلوار ورودی شهر از سمت شیراز و بلوارهای دیگر و همینطور عملیات اجرایی بلوار مطهری شمالی و کارشناسی چندین بلوار دیگر.

3- اصلاح هندسی اکثر میادین و خیابانها و ایجاد دور بر گردان

4- نورپردازی بلوارهایی که تا قبل از آن در تاریکی کامل بودن و همچنین بلوارهایی که نقاط تاریک داشتند.

5- درخت کاری در حد مطلوب که اگر بخواهیم مثال بزنیم، کاشتن درخت در خیابان های اصلی شهر در نقاطی که درخت نداشتند یا درختانش از بین رفته بود.

6- عملیات تکمیل کردن کانال فاضلاب از میدان بعثت به میدان فردوسی

7- روکش آسفالت خیابان و کوچه ها در حد متوسط و مطلوب و پیگیری جهت روکش کردن سایر خیابان ها

8- موزائیک کاری بوستان های سطح شهر و رسیدگی خوب به پارک ها و بوستان ها. کافیست به باغ نظر یا بوستان رفیع سری بزنید. ایجاد سرویس بهداشتی جدید در بوستان مردانی.

9- روند اجرایی پارک جنگلی به وسعت 30 هکتار که روبروی هتل بیشاپور احداث خواهد شد. بزرگی این پارک آنقدر است که دو حلقه چاه عمیق با هزینه 700میلیون تومان جهت آبیاری آن حفر شده.

10-پیگیری جهت تعویض و تعمیر فواره های سطح شهر، به طور مثال به میدان امام خمینی سری بزنید.

11- و ده ها عملکرد مفید که بنده به عنوان یک شهروند ممکن است خبر نداشته باشم، ولی حتما یا در حال اجرا می باشد و یا بزودی اجرایی می شود.

باز هم عرض میکنم که بنده مدافع شورا و شهرداری نیستم، ولی باید انصاف داشته باشیم که عملکرد شورای اسلامی و مجموعه شهرداری به صورت هماهنگ است و نمره ی خوبی نیز در نزد مردم دارند.

اینجانب به عنوان یک شهروند، سعی میکنم مدوام عملکرد مجموعه شهرداری را زیر نظر داشته باشم و انصافا تا الان نمره ی خوب متناسب با عملکرد شهرداری به آنها میدهم.

در پایان خواهشمندم اگر انتقادی هم به مجموعه ی شورا و شهرداری داریم، به صورت برادرانه و خصوصی با آنها در میان بگذاریم (اگر شده باشد یک ساعت وقتمان را بگذاریم و به شهرداری برویم).

بعضا بنده مشاهده نموده ام که برخی از افراد محترم، به صورت پی در پی و شدید به انتقاد از مجموعه ی مذکور می پردازند. در اینجا دو سوال پیش می آید؟؟؟؟؟؟

1- آیا نیت خیر و دلسوزانه دارند؟

2- آیا نیت سوء و غرض خاصی دارند و یا سیاست خاصی را دنبال می کنند (تخریب)؟؟؟!!!!!!!

جواب سوال اول:

اگر واقعا نیت منتقدان خیر است و دلسوزانه می خواهند از شورا و شهرداری انتقاد کنند، مسئله ایی نیست؛ بلکه بسیار خوب است. اما باید بدانیم صرفا انتقاد کردن خوب نیست و راه به جایی نخواهد برد. بلکه باید پیشنهاد و کمک هم بکنیم. مثلا اگر بگوییم آقای شهردار اینجای کار شما اشکال دارد، باید همزمان بگوییم بهتر است فلان کار را انجام داد و در این راه هم در صورت لزوم یاری و کمک را دریغ نکنیم.

جواب سوال دوم:

اما اگر صرفا انتقاد باشد، راه کار ندهیم و کمک و یاری نکنیم، این یعنی تخریب و در جواب این افراد باید گفت متاسفم.

در پایان این را می خواهم بگویم که سرنوشت یک شهر در دست مجموعه ی شورا و شهرداری است و اگر بخواهیم خدای ناکرده با غفلت و غرض خاصی، موانع ایی بر سر راه مجموعه ی مذکور قرار دهیم، حق الناس است و باید بدانیم که خدا از حق خودش میگذرد ولی از حق مردم اصلا.

نویسنده: کازرونی خاص
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
0
0
کجای کازرون سبز است که به شهر سبز نامگذاری شده؟؟؟؟ شما به نور آباد ممسنی یا زرقان یا میبد واردکان یزد که شهر کویری هستند سری بزنید ببینید چقد ر به فضای سبز و احداث بوستانها وپارک ها جهت تلطیف هوا و ایجاد شور ونشاط وتغییر روحیه مردم تلاش میکنند وچهره شهر کاملا روشن ونشاط آور است....آیا کازرون این طور است!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳