پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۱۵۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۶
به منظور تجهیز بیمارستان امام علی(ع):
کارگروه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون و دانشگاه علوم پزشکی استان فارس جهت تجهیز بیمارستان امام علی(ع) کازرون تشکیل و در همین رابطه دکتر کشاورز قائم مقام درمان دانشگاه علوم پزشکی استان فارس به همراه کارشناسان از بیمارستان امام علی(ع) وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی کازرون بازدید کردند

به گزارش دریافتی کازرون نما از خبر نگار خبرگزاری آنا، قائم مقام درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان فارس به همراه کارشناسان، ضمن بازدید از بخش های مختلف بیمارستان 96 تختخوابی دانشگاه آزاد اسلامی کازرون، در اولین جلسه مشترک با مسئولان این واحد دانشگاهی، موضوع تجهیز و راه اندازی بیمارستان را بررسی کردند.

کارگروه مشترک دانشگاه آزاد کازرون و دانشگاه علوم پزشکی فارس تشکیل شد

دکتر خاتم ساز سرپرست واحد کازرون با اشاره به سفر قائم مقام درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان فارس اظهار کرد: در این جلسه، چگونگی تجهیز و راه اندازی بیمارستان  امام علی (ع) با حضور تیم کارشناسی دانشگاه آزاد و علوم پزشکی فارس مورد برسی قرار گرفت.

کارگروه مشترک دانشگاه آزاد کازرون و دانشگاه علوم پزشکی فارس تشکیل شد

سرپرست واحد کازرون با بیان اینکه این بیمارستان دارای بخش های مختلف درمانی است گفت: فضای داخلی بیمارستان کامل و مطابق با استانداردهای لازم است و با راهاندازی این بیمارستان، حجم بالایی از مشکلات موجود مردم کازرون برطرف می گردد؛ و این یک تحول بزرگی در ارائه خدمات درمانی شهرستان خواهد بود.

کارگروه مشترک دانشگاه آزاد کازرون و دانشگاه علوم پزشکی فارس تشکیل شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون افزود: این بیمارستان دارای بخشهای متعدد و مختلفی از جمله بخش کلینکهای تخصصی، بخش فیزیوترابی، آزمایشگاه، رادیولوژی، اورژانس، نگهداری جسد، بخش بستری جراحی، بخش بستری داخلی، بستری کودکان، بستری زنان، اعمال جراحی، اعمال جراحی زنان و بخشهای CCU- ICU- NICU و  همچنین دارای بخش های اداری، رفاهی و آموزشی است.

کارگروه مشترک دانشگاه آزاد کازرون و دانشگاه علوم پزشکی فارس تشکیل شد

همچنین دکتر کشاورز قائم مقام درمان علوم پزشکی فارس اظهار داشت: که ان شاء الله در آینده نزدیک بیمارستان امام علی(ع) به قطب پزشکی استان فارس تبدیل می گردد؛ تا مردم این منطقه بتوانند از این دستاورد مهم استفاده نمایند.

کارگروه مشترک دانشگاه آزاد کازرون و دانشگاه علوم پزشکی فارس تشکیل شد

نویسنده: اصغر جوکار
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۶
0
0
دکتر کشاورز عزیر که قبلا هم رییس بیمارستان ولی عصر کازرون بودند انصافا لطف خاصی به کازرون دارند...در دوران مدیریت ایشان فضا و محیط بیمارستان کازرون تحول بسیار چشم گیری کرد که جای تشکر بسیار از این فرد نیک اندیش و دلسوز دارد...اکنون هم این دکتر عزیر که خداوند درجات دنیوی و اخروی ایشان را بیشتر کند به عنوان قائم مقام رئیس علوم پزشکی فارس به محل خدمت قبلی آمدند و قول مساعد نه تنها برای افتتاح که تبدیل این بیمارستان به قطب پزشکی برای مردم کازرون دادند...از دور دست این عزیز دلسوز را می بوسم که حق بزرگی بر گردن همه ما کازرونی ها دارند...دکتر کشاورز عزیر خدا قوت هر کجا هستی خدا به همراهت که هنوز به فکر کازرون هستی عزیر گرامی.
خیاط نودان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
0
1
همه ما مردم شهرستان کازرون از جناب دکتر کشاورز ، مدیری دلسوز و توانمند که همواره پرتلاش و فعال هستند و در راستای خدمت به سلامت و بخش درمانی و سلامت شهرستان فعالیت چشمگیری دارند تقدیر و تشکر میکنیم. ما مردم بخش کوهمره نودان بوجود دکتر کشاورز میبالیم . همچنین جا دارد از زحمات جناب دکتر ایمانیه و دکتر برامکی و همکارانشان تقدیر نمایم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸