پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷
توسط جاوید منصوری صورت گرفت:
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون در اردیبهشت ماه 95 طی دو انتصاب مهم در ورزش شهرستان کازرون، مسئول امور ورزش بانوان و مسئول امور ورزش بخش کنارتخته و کمارج تعیین شدند.

به گزارش علیرضا گلچین خبرنگار کازرون نما، با توجه به اهمیت ویژه ورزش بانوان و نیز ضرورت مدیریت این بخش مهم، سرکار خانم راحله نامداری بر اساس تجربیات مدیریتی و سوابق ورزشی، و نیز خدمات ارزنده به جامعه ورزش شهرستان کازرون، از سوی اداره ورزش و جوانان این شهرستان به عنوان مسئول امور ورزش بانوان منصوب شد. گفتنی است، پیش از ایشان، سرکار خانم الهام ستونی زاده از جمله بانوان ورزشکار، اخلاق مدار، فعال و دارای تحصیلات عالی ورزشی این مسئولیت را به عهده داشت.

دو انتصابات در ورزش شهرستان کازرون 

بنا براین گزارش، همچنین طی حکمی از سوی جاوید منصوری رئیس اداره ورزش و جوانان کازرون و با هماهنگی هاشمی بخشدار کنارتخته و کمارج، آقای هادی جوکار، از ورزشکاران ملی و دارای عناوین مختلف ورزشی در رده های استانی و ملی و بین المللی، و دارای مدرک عالی دانشگاهی در تربیت بدنی، به عنوان مسئول جدید امور ورزش بخش کنارتخته و کمارج منصوب شد. پیش از ایشان آقای عبدالرحمن شجاعی از جمله ورزشکاران خوشنام و مردمی کنارتخته و کمارج، مسئولیت ورزش این بخش را به عهده داشتند.

دو انتصابات در ورزش شهرستان کازرون 

گفتنی است، جاوید منصوری با حضور در بخشداری کنارتخته و کمارج، ضمن بازدید از وضعیت اماکن ورزشی این بخش و رایزنی با مسئولین، شوراها و دهیاران کمارج و کنارتخته، حکم مسئولیت آقای جوکار را به ایشان ابلاغ کرد. 

دو انتصابات در ورزش شهرستان کازرون

دو انتصابات در ورزش شهرستان کازرون

نویسنده: علیرضا گلچین
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸