پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۱۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸
به مناسبت هفته معلم:
به مناسبت گرامیداشت هفته معلم، با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی، ازجمله اهداء شاخه های گل از سوی سرپرست واحد به استادان در محل کلاس های درس، یاد و خاطر استاد شهید مرتضی مطهری در دانشگاه آزاد واحد کازرون پاس داشته شد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر سعید خاتم ‏ساز سرپرست واحد کازرون، با تبریک هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، به همراه معاونین به محل کلاس های درس استادان رشته های مختلف رفته، و در جمع دانشجویان با شاخه های گل از استادان تجلیل به عمل آورد.

با اهداء شاخه های گل از استادان دانشگاه آزاد کازرون تجلیل شد

سرپرست واحد کازرون با گرامیداشت این روز بزرگ اظهار داشت: هفته معلم بهانه ای است تا ضمن تجلیل از مقام شامخ معلمان، به بررسی جایگاه این قشر در اسلام و در نزد علمای دین پرداخته شود.

خاتم ساز گفت: فرا رسیدن 12 اردیبهشت یادآور جایگاه والای علم و معرفت و شکوه و عظمت مردان و زنان فرهیخته ای است که در طول تاریخ پرافتخار این سرزمین در حریم مقدس دانشگاه و مدرسه تلاش داشته اند.

با اهداء شاخه های گل از استادان دانشگاه آزاد کازرون تجلیل شد

سرپرست واحد کازرون با اعلام برنامه های مختلف به مناسبت گرامیداشت روز معلم اظهار کرد: علاوه بر تجلیل از استادان، نشست های علمی متعددی ویژه استادان در سطح واحد برگزار می گردد.

 در پایان یکی از دانشجویان حاضر در کلاس درس ضمن گرامیداشت این ایام بزرگ علمی گفت: هیأت رئیسه واحد کازرون گام نو و تازه ای را در این روز برداشتند، و تجلیل از استاد در حضور دانشجو بسیار کار ارزشمند و زیبایی بوده است.

نویسنده: اصغر جوکار
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
استاد آن روزها و شاهد این روزها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۵
0
0
روزگاری نه چندان دور کازرون نما تریبون انتشار اخبار و تبلیغات برای برنامه های پیش پا افتاده ی سرپرست پیشین دانشگاه سلمان فارسی بود و بی ارزشترین خبر را در بلندگو می کرد. سرپرستی که با اساتید هم همسو نبود. حالا چه شده آقای کازرون نما! که این همه خبر خوب را در این دانشگاه نمی بینید؟!
ولی آن روزها حتی تفاهم نامه های هرگز اجرا نشده و نمادین سرپرست قبلی دانشگاه سلمان با اینجا و آنجا را تیتر سامانه خود کرده بودید؟ یک رسانه زمانی می تواند بیشترین مخاطلبان را به خود اختصاص دهد که بی طرفانه به اطلاع رسانی و اشاعه اخبار بپردازد. به ویژه اگر مخاطلبانش را از بین قشر دانشگاهی بخواهد.
مدیر پایگاه
دوست عزیز سلام
کازرون نما هیچگاه تریبون اخبار و تبلیغات هیچ شخص، گروه و یا سازمان و تشکیلاتی نبوده و بارها بر این موضوع تاکید نموده ایم. در خصوص دانشگاه سلمان باید عرض کنم که قبلا روابط عمومی این دانشگاه فعال تر بود و اخبار را برای ما ارسال می کرد، اما از زمان تغییرات مدیریتی، روابط عمومی دیگر اخباری را برای ما ارسال نمی کند؛ وگرنه هیچ غرض و دلیل و مصلحتی وجود ندارد. کما اینکه هفته گذشته هم خبر ازدواج دانشجویی آن دانشگاه برای ما ارسال شد که در بخش اخبار ویژه صفحه اول منتشر کردیم و در کانال تلگرامی کازرون نما هم اشتراک گذاری شد. (نگاه کنید به www.kazeroonnema.ir/fa/news/15122).
به هرحال دوست عزیز قضاوت کردن بر اساس برخی ظواهر بدون اطلاع و یا در نظر گرفتن ابعاد دیگر قضایا، حداقل از شما به عنوان یک فرد دانشگاهی انتظار نمی رود. ضمن اینکه چنانچه شما با دانشگاه سلمان ارتباط دارید، پیام ما را به روابط عمومی آن دانشگاه ابلاغ فرمایید که همچنان به حکم رسالت و وظیفه، با کمال میل آماده انتشار اخبار آن دانشگاه هستیم 
شاد باشید
علی بحرانی - مدیر کازرون نما
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴