پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۵۱۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷
با قهرمانی در مسابقات دانش آموزی فارس:
تیم فوتسال دانش آموزی پسر دوره اول متوسطه قائمیه، در مسابقات فوتسال که به میزبانی شهرستان اوز برگزار شد به قهرمانی این دوره از مسابقات رسیده و به مرحله کشوری راه یافتند.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش قائمیه، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره ضمن تبریک این قهرمانی به مردم و دانش آموزان و مسئولین منطقه، گفت: تیم فوتسال دانش آموزان پسر متوسطه اول منطقه در مسابقات دانش آموزی استان که به میزبانی شهرستان اوز برگزار شد، پس از شکست تیم های مرودشت، سروستان، گراش، اوز و گله دار، برنده بازی پایانی شدند و قهرمان این دوره از مسابقات گردیدند؛ و این تیم به عنوان تیم مدرسه قهرمان استان فارس، عازم مسابقات کشوری خواهد شد .


حجت اله حسنی در مراسم استقبال از تیم فوتسال دانش آموزی و مربیان گفت: شما اعضای تیم ثابت کردید که خواستن توانستن است و راه قهرمانی از راه تلاش و کوشش می گذرد. شما امروز صاحب عنوان قهرمانی شدید و کار بزرگی انجام دادید و برای همه ما قابل تقدیر و ستایش است.

وی گفت: مهمتر از قهرمانی، داشتن مرام و منش پهلوانی است. در جامعه اسلامی و انسانی، قهرمانی ماندگار و قابل احترام است که مرام پهلوانی داشته باشد و به ارزش های الهی و اسلامی و مکارم اخلاقی آراسته باشد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی در پایان از دانش آموزان و مربیان و مدیر و عوامل اجرایی آموزشگاه شهید رحمن و کارشناس تربیت بدنی تقدیر و تشکر نمود و بیان داشت که به وعده هایی که قبل از مسابقات جهت تشویق دانش آموزان و عوامل اجرایی مسابقات داده شده، عمل خواهیم کرد و برنامه ای جهت تقدیر و تشکر از زحمات شما برگزار خواهیم نمود. 

نویسنده: راه علی طاهری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رضازاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
0
0
احسنت احسنت درود بر انسانهای پر تلاش خصوصا" این جوانان عزیز و افتخار آفرین. ان شاء الله در مسابقات کشوری با دست پر برگردند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷