پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۵۱۲۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷
در بازدید فرماندار صورت گرفت:
حمیدرضا گرامی فرماندار شهرستان کازرون به همراه سید مجتبی علوی بخشدار جره و بالاده و روسای برخی ادارات خدمات رسان این شهرستان از روستای سرمشهد و دهستان دادین دربخش جره و بالاده بازدید و از نزدیک ضمن گفتگو با اهالی، مسائل و مشکلات این منطقه را مورد بررسی قرار دادند

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی بخشداری جره و بالاده، در این بازدید ابتدا مهندس سید مجتبی علوی بخشدار جره و بالاده ضمن خیر مقدم و تبریک ایام ماه رجب به حضار، با اشاره به بازدید میدانی سال قبل فرماندار از این روستا و دستور پیگیری و حل مسایل و مشکلات این منطقه به صورت ویژه، افزود: بسیاری از قول های داده شده در بازدید قبل عملیاتی و مشکلات مرتفع شده است؛ از جمله احداث و ایجاد پاسگاه انتظامی در منطقه، اسفالت کوچه ها و معابر روستا، پوشش شبکه های مخابراتی و لکه گیری آسفالت راه و نصب علائم رانندگی و تابلوهای هشدار دهنده در مسیر ارتباطی روستا و ... که امیدواریم سایر کمبودها و مشکلات این منطقه نیز در این سفر برطرف گردد.

مسایل و مشکلات روستای سرمشهد و راه حل رفع مشکلات اهالی بررسی شد

همچنین هوشنگ غزنوی رییس شورای اسلامی روستای سرمشهد نیز در سخنانی ضمن خیر مقدم و تشکر بابت اقدامات صورت گرفته، عمده ترین مشکلات این روستای بزرگ را مشکل آب آشامیدنی و کمبود آب و نیز فرسوده بودن شبکه های آبرسانی دانست و از مسئولین خواست با توجه به در پیش بودن فصل گرما، هرچه سریعتر این مشکل را برطرف نمایند.

مسایل و مشکلات روستای سرمشهد و راه حل رفع مشکلات اهالی بررسی شد

وی همچنین راه دسترسی این روستا به بخش تنگ ارم استان بوشهر و نیز اجازه حفر چاه مال داری به دامداران و کمک به کشت های جایگزین و کشت گیاهان دارویی با توجه به کم آبی و نیز تسطیح پیچ های تند مسیر را از دیگر خواسته های اهالی دانست.

در ادامه جلسه حمیدرضا گرامی فرماندار سهرستان کازرون در سخنان خود، ضمن تقدیر و تشکر از حضور اهالی در این جلسه و با تبریک ایام میلاد مولی الموحدین و ماه رجب به حضار، افزود: شما روستائیان و عشایر، مصداق بارز و عملی اقتصاد مقاومتی هستید؛ که از دیرباز متکی به خود، و روی پای خود ایستاده اید؛ و امیدواریم در سال جاری هم در جهت هرچه بهتر محقق شدن گفتمان مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل تلاش و همت مضاعف داشته باشید.

مسایل و مشکلات روستای سرمشهد و راه حل رفع مشکلات اهالی بررسی شد

فرماندار کازرون در ادامه افزود ما امروزه با سه چالش عمده روبرو هستیم 1- خشکسالی که به واسطه تغییر اقلیم به وجود آمده؛ که میتوانیم با ارتقاء سطح آموزش و فرهنگ سازی و نیز درست مصرف کردن و الگوسازی با این چالش و بحران مقابله نماییم و باید رعایت و صرفه جویی درمصرف آب شرب و کشاورزی را نمود 2- چالش دوم بیکاری است که یک افت بزرگ به خصوص برای جوانان و افراد تحصیل کرده می باشد، که می توان در قالب تشکیل تعاونی های مختلف و نیز شرکت های دانش بنیان و طرح های اجرایی با استفاده از نظر کارشناسان آن را به حداقل رساند و برطرف نمود.

مسایل و مشکلات روستای سرمشهد و راه حل رفع مشکلات اهالی بررسی شد

گرامی سومین چالش را کمبود نقدینگی دانست که باعث کند شدن روند برخی پروژه ها شده است، که این امر به واسطه تحریم ها و شرایط بوجود آمده بوده است که الحمدلله اقدامات بسیار خوبی در این دولت و با توجه به برداشته شدن تحریم ها صورت گرفته و ان شاءالله با حل این مشکل پروژه ها و طرح ها شتاب بیشتری خواهد گرفت.

مسایل و مشکلات روستای سرمشهد و راه حل رفع مشکلات اهالی بررسی شد

رییس شورای اداری شهرستان کازرون در ادامه افزود: عمده مطالبات و درخواست های عنوان شده در دستور کار قرار می گیرد و در جلسه ای با حضور روسای ادارات در فرمانداری تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.

مسایل و مشکلات روستای سرمشهد و راه حل رفع مشکلات اهالی بررسی شد

در پایان جلسه فرماندار و حاضرین از دهستان دادین و روستاهای آن بازدید و مسایل و مشکلات این روستاها را مورد بررسی قرار دادند.

مسایل و مشکلات روستای سرمشهد و راه حل رفع مشکلات اهالی بررسی شد

نویسنده: سرویس خبر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
0
2
آقاياني كه ... شده اند در مديريت ادارات كازرون حالا بفكر حل مشكل افتاده اند
زلفي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
0
1
اين آقاي هميشه خواب اينجا چه ميكنه
خدا شاهد است و مردم بهترين قاضي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
0
1
جلسات بي نتيجه و تكراري و بدون خروجي براي مردم ...
اما مناسب براي مديراني كه ضعف در عملكردشان آب و كشاورزي و منابع طبيعي را به مرز بحران و نابودي كشانده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
0
0
این آقا بجای رفع مشکلات روستای سرمشهد که نه وظیفه اش هست و نه تخصص اون را داره مشکلات کارکنان جهاد کشاورزی کازرون را حل کنه البته با اجاره ...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳