پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۱۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۴
خادم کازرونی شاهچراغ در راه لندن:
مهندس پیام شجاعی کازرونی ستاره سالهای اخیر راگبی ایران وآسیا به اتفاق مصطفی قدسیان دیگر راگبی باز شیرازی به کمپ راگبی انگلستان دعوت شدند. این کمپ که کار آن کشف و پرورش استعدادها و پدیده های راگبی در سراسر دنیاست، از بزرگترین و با اهمیت ترین کمپ راگبی در دنیا می باشد.

به گزارش کازرون نما به نقل از وبلاگ یادی از گذشته ورزش کازرون، پیام شجاعی کار خود را با کشتی و زیر نظر پدرش (عباس شجاعی) قهرمان هشت ساله فارس و داور بین المللی کشتی آغاز کرد؛ و سپس به راگبی رو آورد و در 17 سالگی به تیم ملی راگبی ایران جهت مسابقات آسیایی لائوس دعوت شد تا با کسب مقام سوم، افتخار تازه ایی برای راگبی ایران رقم زده باشد.

دعوت ستاره کازرونی راگبی آسیا به انگلستان

مسابقات قهرمانی آسیا در هندوستان اوج درخشش جوان کازرونی بود که علاوه بر کسب مقام قهرمانی، به عنوان ستاره راگبی آسیا نیز انتخاب شد.

روح اله مثوری مربی سابق تیم ملی جوانان ایران اولین مربی پیام و کشف کننده وی بوده و زحمات فراوانی تا به امروز برای این قهرمان متحمل شده است. همچنین مهیار عسگری مربی تیم ملی و معین سرکاری دیگر اساتیدی بودند که بار زحمت آماده سازی و به اوج رسیدن پیام را بدوش کشیدند.

دعوت ستاره کازرونی راگبی آسیا به انگلستان

پیام شجاعی کازرونی با اهدای مدال قهرمانی و سایر جوایز دیگرش به موزه آستان مقدس شاهچراغ (ع)، به خادمی آن حضرت نیز نائل شده است؛ که این افتخار، برگ زرینی  دیگری بر  افتخارات این ورزشکار نمونه اخلاق و فنی کازرونی می باشد.

نویسنده: محمدرضا پولادی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حمید رضا پولادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
0
0
درود فراوان بر پیام شجاعی عزیز که افتخار استان و شهر عزیزمان کازرون است منش پهلوانی و روحیه ورزشی از پدر بزرگوارش جناب عباس خان شجاعی به ارث برده است برایش آرزوی موفقیت در تمامی عرصه زندگی و ورزشی آرزومندم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸