پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۱۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۸
همزمان با ایام شهادت حضرت زینب (س) برگزار شد:
با هدف تجلیل از شهدای مدافع حرم، مراسمی با شکوه با حضور خانواده معظم شهداء، فرماندار شهرستان کازرون، ریاست و معاونین دانشگاه آزاد واحد کازرون، جمعی از فرماندهان و همرزمان شهداء در دانشکده سما واحد کازرون برپا گردید

به گزارش دریافتی کازرون نما از خبرنگار خبرگزاری آنا، حجه الاسلام محمود صحرائیان رئیس حوزه علمیه کازرون به عنوان سخنران مراسم درخصوص مقام شامخ شهدا سخنانی را ایراد و عنوان کرد: کلمه شهید به معنی شاهد  و نظاره گراست؛ و شاهد بر چیزهایی است که افراد عادی توان دیدن آن را ندارند. اما شهدا از این بهره الهی برخوردار هستند و برنده اصلی در روی زمین شهدا هستند.

یادواره تجلیل از 11 شهید مدافع حرم در دانشکده سما واحد کازرون

 در ادامه مراسم از خانواده معظم 11 شهید و 5 نفر از جانبازان مدافع حرم  و نیز تعدادی از رزمندگان و همرزمان شهدا تجلیل به عمل آمد .

یادواره تجلیل از 11 شهید مدافع حرم در دانشکده سما واحد کازرون

در همین راستا، به منظور ترویج اندیشه و پیام شهدا به نسل امروزی، درکنار مراسم یادواره شهدا، نمایشگاهی زیبا که مزین به تصاویر شهدا، آثار شهدا، نقشه های خطوط عملیاتی رزمندگان و مدافعان حرم برپا شده که مورد استقبال عموم بازدید کنندگان قرار گرفت.

یادواره تجلیل از 11 شهید مدافع حرم در دانشکده سما واحد کازرون

در حاشیه این مراسم دکتر سعید خاتم ساز سرپرست واحد کازرون ضمن تشکر از مسئولان آموزشکده سما و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و خانوادهای معظم این عزیزان اظهار کرد: درطی مراسم یادواره 11 شهدا شاهد حضور فرزندان خردسالی از شهدا بودیم که این صحنه ها بسیار طاقت فرسا و ناراحت کننده است و مشخص بود آنان با داشتن فرزندان خردسال، از زندگی و دنیا دست کشیده و به دیار حق پیوستند .

یادواره تجلیل از 11 شهید مدافع حرم در دانشکده سما واحد کازرون

وی گفت امیدوارم خداوند صبری به خانواده ها بدهد تا بتوانند فرزندان این شهدا را به نحوی تربیت کنند که بعد از شهدا آنها الگوی نمونه برای جامعه باشند.

نویسنده: اصغر جوکار
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بی نام
|
United States
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
0
0
ممنون که مراسمی به یادشهداداشتیداما ای کاش حضورخانواده‌وهمسران مدافع حرم به طورتمام بودشایدخیلی هابخاطرمسائل شخصی باخانواده همسردرارتباط نباشن پس‌کاش دانشکده‌سمااین‌ بجزخانواده شهیدهمسران شهیدهم میدید وخودشون شخصآبرای حضوراین‌عزیزان اقدام میکردن وتماس میگرفتند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹