پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۵:۲۹
مدير كل پزشك قانوني فارس:
مدير كل پزشكي قانوني استان فارس گفت: فقط در شهرستان مرودشت كار ساخت سالن تشريح در زميني به مساحت 600 مترمربع با زير بناي 420 مترمربع شروع شده است. وي اظهار داشت: براي ساخت سالن تشريح در پنج شهرستان كازرون، آباده، لار، داراب و جهرم اعتباري تخصيص داده نشده است...

برخي از مصوبات سفر استاني هيات دولت در اين حوزه اجرايي شده و به ثمر نشسته و برخي به گفته مسوول آن در پيچ و تاب امور اداري و عدم حمايت مالي افتاده است كه نياز به مساعدت و پيگيري براي حل آن دارد.
مدير كل پزشكي قانوني استان فارس در اين باره با پر شتاب خواندن طرحهاي مصوب سفر هيات دولت گفت:تكميل و بهره برداري از ساختمان در حال ساخت پزشكي قانوني استان فارس بزرگترين گره بود كه در سفر هيات دولت به استان فارس باز شد و معضل چندين ساله را حل كرد.
دكتر آريا حجازي سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: احداث اين ساختمان كه از پروژه هاي ملي است درزميني به مساحت چهار هزار و 500 مترمربع و زيربناي دو هزار و 200 مترمربع در حال انجام است.
وي گفت: متاسفانه به علت ضعف عملكرد پيمانكار در سال گذشته اجراي پروژه متوقف ماند و با رفع اين مشكل فعاليت هاي اجرايي اين طرح دوبار آغاز شده است.
حجازي افزود: در سال جاري هشت ميليارد ريال براي اجراي اين طرح تخصيص داده شده و سازمان مركزي براي تامين اعتبارات لازم براي ادامه كار قول مساعد داده است.
اين مقام مسوول با بيان اينكه طرح تاكنون 10 درصد پيشرفت فيزيكي داشته است خواستار مساعدت مسوولان براي تخصيص به موقع اعتبارات و همكاري براي انجام اين طرح ملي شد.
وي ساخت سالن تشريح در شش شهرستان استان فارس را از ديگر مصوبات سفر استاني هيات دولت دانست و گفت: درمجموع شش ميليارد و 700 ميليون ريال براي اجراي اين طرحها مصوب شده است.
مدير كل پزشكي قانوني استان فارس اضافه كرد: فقط در شهرستان مرودشت كار ساخت سالن تشريح در زميني به مساحت 600 مترمربع با زير بناي 420 مترمربع شروع شده است.
وي ادامه داد: از اعتبار يك ميليارد و 700 ميليون ريالي اين طرح، تاكنون 670 ميليون ريال هزينه شده و عمليات اجرايي طرح به علت عدم اختصاص اعتبار در مرحله اسكلت سازي متوقف شده است.
وي اظهار داشت: براي ساخت سالن تشريح در پنج شهرستان كازرون، آباده، لار، داراب و جهرم اعتباري تخصيص داده نشده است و اجراي اين طرحها نيازمند توجه و همكاري بيشتر مسوولان استان است.
مدير كل پزشكي قانوني فارس در مورد خريد يك دستگاه گاز كروموگرافي آزمايشگاه سم شناسي هم گفت: در حال تامين نيروي متخصص و اعتبار براي خريد دستگاه هستيم.
حجازي افزود: هزينه لازم براي خريد اين دستگاه يك ميليارد ريال است كه از محل اعتبارات سازمان تامين مي شود.
سفرهيات دولت به فارس بيست و هفتم تا سي و يكم فروردين 86 انجام شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۳/۰۱
اذان صبح
۰۴:۳۵:۳۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۷:۰۹
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۳۳
غروب آفتاب
۱۹:۵۳:۰۲
اذان مغرب
۲۰:۱۰:۴۱