پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۰۹۵
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹

درووووووود

با نام و یاد خدای مهربان و با سلام به شما کازرونی های عزیز، این برنامه دومین برنامه در سال جدید است که برای شما شنوندگان رادیو صدای کازرون از مرکز شهرستان پخش می شود.

رادیو صدای کازرون همواره در نظر دارد تا با برنامه های متنوعی که پخش می کند دل شما را شاد کند و قصد دارد تا ساعاتی را که در کنار و در خدمت شما شهروندان عزیز کازرونی می گذراند خبرها و اتفاقات و رخ دادهای شهرستان را به سمع و نظر شما برساند و همه ی شما کازرونی های مقیم ایران و ساکن هر کجای جهان که هستید را با کازرون هم دل کند و دل شما را به دست بیاورد.

سخن از دل شد، باید خدمت شما شنودگان عزیز عرض کنم که این برنامه به نام "دل ِ کازرونی" روی آنتن می رود و امیدوار هستیم که هیچ گاه دل مهربان تان روی سیخ کشیده نشود و به درد نیاید و هیچ وقت دل خون نشوید و دل نگرانی و دلتنگی نداشته باشید و همیشه دل شاد و دل خوش و دل زنده باشید هر چند که دیدن بسیاری از ناملایمات درون شهری آدم را دل آزرده می کند و مدت هاست که اتفاق جالب و دل پسندی در شهر و شهرستان رخ نداده است که دل خوش شویم اما آرزوی دلدادگی و دل بزرگی را برای شما کازرونی های عزیز دریا دل داریم.

قربان دل تان؛ اجازه بدهید تا در این قسمت برنامه به پیام های شما شنوندگان عزیز که شامل فایل های صوتی و هم چنین فیلم ها و عکس های ارسالی شما شنوندگان عزیز کازرونی که از طریق تلفن و فضاهای اینترنتی از جمله گروهای مجازی به دست مان رسیده است و در آرشیو رادیو صدای کازرون نگه داری می شود بپردازیم و گوش فرا دهیم و نگاه مسوؤلانه ی مسؤولان عزیز شهرستان را در این خصوص خواهانیم.

یک شهروند عزیز کازرونی با نام رضا دل نگرانی خودش را از تعداد سرسام آور خودروهای تک سرنشین و بعضاً بی هدف در حال گشت و گذار در خیابان های شهر را می گفت و کمبود یا نبود پارکینگ در سطح شهر و در خیابان های شلوغ و مشرف به میدان مرکزی و چنان دلش گرفته بود که فرهنگ ماشین سواری و راهنمایی و رانندگی! و خودرو داری هم شهریان کازرونی خودش را زیر سؤال می برد؛ و می گفت که پس از ماه ها هنوز چهار راه انتظام فاقد چراغ راهنمایی است و تقاطع خیابان انتظام به ابتدای نهضت پس از بازسازی و تعریض خیابان که البته از طرف شهرداری کار مثبتی بوده که انجام پذیرفته، یک تیر چراغ برق ابتدای این مسیر را سد و خطرناک کرده است که از سخت کوشان و زحمت کشان اداره ی محترم برق تقاضا داشت تا این نقیصه را رفع کنند.

شنوندگان عزیز برنامه های رادیو صدای کازرون از این که تا این ساعت هم راه و هم مسیر با برنامه های خودتان هستید کمال تشکر را داریم و از این که با پیام های خود همواره تلاش می کنید تا برنامه های رادیو صدای کازرون پر محتوا تر بشود از شما سپاسگزاریم و خواهشمندیم که رادیو صدای کازرون را از نظریات و پیشنهادات خوب خودتان بی نصیب نگذارید

خواهر عزیز و گرامی ای به نام خانم اولیاء در تماس تلفنی که با واحد مرکزی رادیو صدای کازرون داشت اظهار می کرد که در برخی از بلوارها و میادین شهر بعضاً آب های مخصوص آبیاری گل و درخت بی خود و بی جهت سرریز می شود و گاهی سیستم آبیاری قطره ای پای این درختان پاره گی و شکستگی و از هم در رفتگی پیدا می کند و برای مشاهده ی این اتفاق نیاز هست که شاخ و برگ های اضافی پایین درختان نارنج هرس شود و جهت جلوگیری از هدر رفت این مایه ی حیات بایستی نظارت بیشتری از طرف واحد مربوطه ی شهرداری محترم کازرون صورت بگیرد. با درود به این خواهر عزیز و گرامی و این کازرونی اصیل و با فرهنگ.

در این قسمت از برنامه ی دل کازرونی شما را به شنیدن آهنگی بهاری و دل نواز از خواننده ی محبوب و مرحوم ناصر عبدالهی جلب می کنیم:

بهار بهار صدا همون صدا بود / صدای شاخه ها و ریشه ها بود

بهار بهار چه اسم آشنایی / صدات میاد اما خودت کجایی؟!

چه قدر شاعر این آهنگ زیبا را که شنیدید خوب سروده و به راستی که صدای بهار در این شهر می آید اما خبری از خودش نیست چون بهار یعنی تحول و دگرگونی، یعنی نو شدن، یعنی تازه شدن و یعنی به ثمر نشستن و یعنی دلارام شدن مردم! هنوز با شما شنوندگان عزیز برنامه هستیم و از شما عزیزان درخواست می کنیم تا پایان برنامه ها با ما باشید، با صدای خودتان یعنی رادیو صدای کازرون.

یه آشنا که مثل قصه ها بود / خواب و خیال همه بچه ها بود!

چقدر دلم فصل بهار و دوست داشت / وا شدن پنجره ها را دوست داشت

پنجره های دل تان همیشه رو به بهار باز باشد، شنوندگان عزیز، تماسی داشتیم از یک شهروند که گفته هایش در این بهار دل انگیز دل آدم را به درد می آورد و البته دل مان نمی خواهد که شما را دل تنگ ببینیم اما باید عرض کنیم که همیشه دل سوزان و دل سوختگان این دیار با دیدن برخی از نا بسامانی های شهرستان در دل شان خون می چکد!

این شهروند عزیز و این شنونده ی محترم رادیو صدای کازرون که خودش را علی معرفی می کرد با کشیدن آهی از عمق دل از ورودی های شهر می گفت و از این که به هیچ وجه شایسته ی این شهرستان تاریخی و فرهنگی نیست، این هم شهری مهربان و دلسوز از خرابی و نابسامانی کوچه یا خیابان باغ نظر می گفت و از این که مثل میدان مین است و رفت و آمد در آن مساوی با آتاری بازی کردن و رد کردن گودال ها و موانع می باشد و می گفت که انگار این خیابان را با تراکتور شخم زده باشند و از شهرداری محترم می خواست به خاطر موقعیت مناسب این مکان و وجود باغ نظر در اولویت آسفالت قرار بگیرد تا هم دل ساکنان آن محل به دست بیاید و هم بازدیدکنندگان و مهمانان و مسافران و مراجعه کنندگان به باغ یا پارک نظر و رانندگان و عابرین پیاده دل شاد شوند!

یه حرف که از حرفهای من کتاب شد / حیف که همش سوال بی جواب شد!!!

امیدوار هستیم که سوال های مان بی جواب نماند و گفته ها و نوشته های مان به کتاب فراموشی سپرده نشود و توقع داریم که مسؤولان شهرستان پاسخگو باشند!

بهار بهار چه اسم آشنایی / صدات میاد اما خودت کجایی؟

به راستی کجاست بهار کازرون؟! دل مان می خواهد که به زودی شاهد رویش واقعی جوانه های پیشرفت و آبادانی و توسعه و عمران در شهرستان کازرون باشیم و آرزو داریم که کارهای زیر بنایی در شهرستان راه اندازی شود و رو بنایی ها هم از جمله زیر سازی و تسطیح و آسفالت کوچه و خیابان ها هر چه سریع تر انجام شود تا گرد و غبار ناشی از خرابی ها ی سطح شهر فرود بنشیند و در گلوی مان تبدیل به بغض نگردد!؛ امیدوار هستیم هر چه زودتر حاشیه های دو طرف بلوار گل های داوودی زیر سازی تسطیح و آسفالت شود و آن خانه ی چشم نواز بر سر راه ادامه ی این بلوار از مسیر پاکسازی شود و میسر گشاد و هموار گردد.

آخ که چه زود قلک عیدیهامون / وقتی شکست باهاش شکست دلامون!

امیدوار هستیم هیچ گاه دل شکسته و مایوس از پیشرفت شهرستان نشوید که همیشه چشم انتظار کسی باشید تا بیاید و شق القمر کند و امیدوار هستیم که خودتان یار و یاور خودتان باشید!

یارم می آیه ، دلدارم می آیه/ این دل عزیزم ، ز دوریت بی زاره /

دل حسرت کشم، دیگه طاقت نداره / یارم بیایه ، دلدارم بیایه /

باید من و شما و ما و همه دست به دست هم بدهیم تا شهرستانی آباد داشته باشیم و بایستی با فرهنگ سازی و احترام به قوانین در این بهار و این سال نو شمسی تحولی در خود و خانواده و جامعه و اجتماع و شهرستانی که در آن زندگی می کنیم یعنی کازرون عزیز به وجود بیاوریم و با کمک و همیاری با مسوولان شهرستان در راه ارتقاء شهرستان بیشتر از پیش کوشا باشیم و خدمت شما کازرونی های عزیز سراسر دنیا باید خاطر نشان کنم که هیچ کس به جز خود ما کازرونی ها بیشتر از خودمان دلش برای این شهرستان با عظمت و تاریخی نمی سوزد و بایستی خودمان به فکر خودمان باشیم و قرار نیست که با آمدن کسی و رفتن دیگری شهرستان متحول شود چون اگر شما و ما کازرونی ها به سرنوشت خودمان بی خیال باشیم دل های مان سرد می شود و قرار نیست که دل کازرونی سرد و بی روح باشد و خدا نکند که خون جگر باشید!

دل خونه خونه، کاشکی بیایه / یارم بیایه، دلدارم بیایه!

دل حسرت کشم، دیگه طاقت نداره / یارم بیایه ، دلدارم بیایه!

شما شنونده ی برنامه ی دل کازرونی از رادیو صدای کازرون هستید پس با ما باشید تا پایان برنامه ها و تماس خودتان را با ما قطع نکنید چون این برنامه فقط به خاطر شما و به عشق شما و برای دل شما از ایستگاه رادیو صدای کازرون پخش می شود و طبق معمول برنامه می توانید در قسمت نظریات با رادیو صدای کازرون تماس حاصل کنید و دل نگرانی ها و دل شادی های خودتان را به گوش هم شهریان و مسوولان شهرستان برسانید و آماده ی پاسخ گویی عزیزان مسؤول باشید.

و در پایان و از همین برنامه به همه ی شما کازرونی های با غیرت و فهیم و مهربان و صبور و مظلوم می گوییم که مثل همیشه دوست تان داریم و با افتخار می گوییم که کازرونی هستیم و شما کازرونی ها را دوست داریم.

دوستت دارُم یار کازرونی / دوستت دارُم یار کازرونی / دوستت دارُم یار کازرونی

نویسنده: بهادر ریاضی
برچسب ها: کازرون
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
محمد کیامرزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
1
2
درود فراوان دارم براستادریاضی وسپاسپذارم بخاطردغدغهایتان بابت شهرستان .بنده هم معتقدم تا افراد بومی ومتخصص شهرستان کازرون که کم هم نیستند تا سکان هدایت ورهبری این شهرستان رادردست نگیرند موفق نخواهیم شد .ما متخصصان کاربلد وسرمایه داران متعصب کم نداریم فقط آنها رارانده ایم یا بهتربگویم رانده اند .کمی عطوفت وقدرشناسی والبته بینش کافیست تا باکمک اینان واتحاد مردم خوب ونجیب شهرستان برقله های افتخاربایستیم .
بهادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
0
2
درود به آقای کیامرزی عزیز
ممنون که پیام گذاشتید
در تایید فرمایش جناب عالی شهر ستان کازرون در داشتن پتانسیل نخبگان در سطح کشور کم نظیر است
نمونه های آن استادان دانشگاه های کشور و مدیران بلند پایه در حد وزارت و و و
اما بیشتر از همه از خودمان در رنج و عذاب هستیم از دو و چند دستگی از کسانی که همه چیز را برای خودشان می خواهند از غریب پرستی مان
از خودی آزاری و البته برخی اوقات بومی های مان هم بی توجهی و سهر انگاری می کنند و دست به دامان غیر بومی می شویم
اما هیچ چیزی بهتر از وحدت و یکپارچگی برای نجات و پیشرفت شهرستان نیست و باید مردم خودشان به فکر شهرستان باشند
در بحث سردار ملی با وجود داشتن ناصر دیوان چه قدر به شهرستان کازرون جفا شده ما از برازجان و بوشهر هم عقب افتادیم و آنان قدر سرداران شان را دانسته اندقدر داشته های شان را
ما کازرونی ها در حق خودمان بد هستیم
مقاله ی علمی فرزند این شهرستان در دانشگاه خودمان پذیرفته نمی شود اما در دانشگاه های بوشهر روی سر می گذارندش
این جا برای دکترین و اساتید شهرستان ما کار و تدریس نیست اما استاد از شهرهای دیگر می آورند
ووو
تشکر از شما
ناشناس
|
Italy
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
3
آغوی ریاضی، خو خودت بیفت جلو یه کاری بک سی کازرون. سی بیکاری جوونا، سی فرهنگ کازرون، سی زیبایی شهر، سی حمل و نقل. مام پشت سرت مییویم.
بهادر عزیز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
0
4
با سلام خدمت همه دوستان و جناب آقای ریاضی عزیز :

بهادر جان حق با شماست ولی آیا آقای نماینده جناب دکتر محمد صادقی که جنایعالی هم در شیراز و کازرون از ایشون حمایت کردید و می کنید ببینید چند غیر بومی را علارغم همان پتانسیلی که جنابعالی فرمودید در ادارات و راس دولت در شهرستان بکار گرفته است . ؟؟؟ پس از ماست که بر ماست بهادر عزیز . لالایی بلدیم ولی خوابمان نمی برد .
پاسخ ها
موسی کازرونی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
با تشکر از جناب ریاضی عزیز فرد باغیرت کازرونی که ایشون حتی برا هندبال کازرون هم خیلی زحمت کشیدند . ولی در جواب شما دوست عزیز باید بگم که من خودم به شخصه از آقای محمد صادقی حمایت کردم چون 4 سال اولش نسبتا خوب بود ولی نمیدونستیم که آخرش خلف وعده میکنه وحتی سر از شیراز در میاره و اصالت خودش رو هم فراموش میکنه . پس ما مجبور به حمایت بودیم . بین بد و بدتر بد رو انتخاب کردیم.
حسن بزمي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
0
0
سلام به بهادر عزيز
پيشنهاد مي شود امروزه كه عصر تكنولوژي است كانالي با همين نام در تلگرام ايجاد كنيد تا بصورت آنلاين اخبار و وقايع در اختيار افراد قرار گيرد.
با سپاس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳