پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۵۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۵
در آستانه هفته برگداشت معلم:
روز چهارشنبه اول اردیبهشت، جلسه شورای آموزش و پرورش بخش کوهمره نودان با دو موضوع گرامیداشت هفته معلم و اعزام دانش آموزان به مسابقات قرآنی و تجلیل از دانش آموزان ممتاز، در سالن اجتماعات آموزش و پرورش کوهمره نودان برگزار گردید.

به گزارش محمد دهداری خبرنگار کازرون نما، کورش ساسانی رئیس اداره آموزش و پرورش کوهمره نودان، ضمن خیرمقدم به حاضرین، دو موضوع مورد بحث جلسه را تشریح کرد و توضیحات و گزارشی از فعالیت های انجام شده بیان نمود .

در ادامه خیاط شهردار نودان نیز ضمن تبریک هفته معلم، جایگاه، شأن و منزلت معلم، فداکاری، گذشت و ایثار معلم را که همچون شمع سوختنش را فدای ساختن جامعه و انسانیت می نماید وصف نشدنی بیان کرد و یاد و خاطر استاد شهید مطهری که الگو و اسوه اخلاق و یک معلم واقعی بودند را  گرامی داشت.

وی در این جلسه پیشنهاد داد تا نسبت به ایجاد امکانات رفاهی و اردوهای تفریحی، زیارتی و سیاحتی و تجلیل از مقام شامخ معلم در بخش کوهمره نودان به نحو شایسته با کمک مسئولین و خیرین نیکوکار اقدامات اساسی صورت گیرد  .

حجت السلام والمسلمین پورصمدی نیز احادیثی در خصوص ماه رجب و رجبیون قرائت و در خصوص اهمیت این ماه مبارک سخنانی بیان نمود.

سپس بارسالاری مسئول حراست آموزش و پرورش کوهمره، تأثیر شگرف معلم بر دانش آموزش با یک اقدام شایسته که موجب تحول و ایجاد انگیزه برای رشد و تعالی دانش آموز می گردد در قالب یک داستان  کوتاه تشریح کرد.

در پایان کشاورز مسول نهضت سواد آموزی نیز گزارشی از پیگیری های به عمل آمده و موفقیت های کسب شده در راستای باسواد نمودن افراد بیسواد در بخش کوهمره نودان ارائه داد.

نویسنده: محمد دهداری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
اذان صبح
۰۵:۰۳:۲۶
طلوع افتاب
۰۶:۲۸:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۰۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۵:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۰۴