پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۰۸۷
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱

بیمارستان 200 تخت خوابی:

در دوره ی نمایندگی جناب آقای دهقان ناصر آبادی بود که بعد از کلی تلاش و پیگیری، نماینده ی وقت کازرون وعده ی احداث بیمارستان 200 تخت خوابی برای شهر کازرون رو دادند و بعد از گذشت مدت کوتاهی همه شاهد احداث آن بودیم و تقریبا سرعت کار هم خوب بود. دو طبقه از این بیمارستان ساخته شد و مقارن شد با سال 90 و انتخابات مجلس. آقای دهقان ناصر آبادی از نمایندگی کازرون باز ماند و سکان آن به دست آقای شاهین محمد صادقی افتاد، امیدوار بودیم که در این دوره (سال 90 تا 94) نیز بیمارستان با سرعت به سوی تکمیل شدن گام بردارد، اما در کمال ناباوری این پروژه متوقف شد و تاکنون نیز همان دو طبقه سال 90 مانده و پیشرفتی نداشته است.

اتوبان کازرون به پل آبگینه:

باز هم در دوره ی آقای دهقان ناصرآبادی بود که خبر دار شدیم این اتوبان وعده داده شده است و شروع عملیات اجرایی آن نیز در اواخر دوره ی نمایندگی دهقان ناصرآبادی بود، بعد از گذشت بیش از چهار سال (نمایندگی محمدصادقی) تنها پنج کیلومتر از این اتوبان به صورت دست و پا شکسته ساخته شده و تقریبا دوسالی است که عملیات اجرایی آن کاملا متوقف شده است؛ درصورتی که دکتر شاهین محمد صادقی از اختصاص هفتاد میلیاد تومان به راهسازی کازرون خبر می داد (در عمل اتفاق مهم و قابل توجه ای در راهسازی شهرستان رخ نداد).

تونل بناف:

تونلی که کم کم باید جزو میراث فرهنگی شود، در دوره ی هشتم مجلس شورای اسلامی با نمایندگی وقت کازرون حدود چند صد متر حفاری صورت پذیرفت، اما در دوره ی نمایندگی محمدصادقی کاملا متوقف شد تا الان. البته یادمان نرفته که نماینده ی دوره ی نهم بعد از عید فطر چند سال قبل، همه را جمع نمود که دوباره عملیات اجرایی آن را شروع کند ولی روز بعد به بهانه ی خراب شدن دستگاه حفاری کاملا متوقف شد و تا الان هم درست نشده است.

سد نرگسی:

تنها پروژه ایی که محمد صادقی روی آن مانور ویژه می داد ولی به زحمت در این دوره 20 درصد بیشتر پیشرفت نداشت و در کل با پیشرفت های قبلی به 40 درصد رسید؛ در صورتی که اگر بخواهیم با سرعت دوره ی نهم نمایندگی کازرون سد نرگسی را تکمیل کنیم، چیزی در حدود بیش از 20 سال طول خواهد کشید که واقعا تاسف باید خورد.

جاده ی جدید بخش جره و بالاده به جاده ی کازرون - شیراز:

باز هم در دوره ی نمایندگی آقای دهقان ناصرآبادی بود که عملیات اجرایی این جاده صورت پذیرفت و با سرعت خوبی پیش می رفت و مردم هم راضی بودند، چراکه بخش بزرگ جره و بالاده از بن بست بیرون می آمد و فاصله آن تا کازرون و شیراز بسیار کاهش می یافت؛ اما با باز ماندن دهقان ناصر آبادی از نمایندگی دوره نهم و ورود شاهین محمد صادقی عملیات به طور کلی متوقف شد تا الان.

فرمانداری ویژه کازرون:

در زمانی که دکتر محمد صادقی نماینده دوره نهم مجلس می بایست به دنبال گرفتن حق مردم کازرون باشد، رئیس ستاد یکی از کاندیدهای ریاست جمهوری به نام آقای ولایتی شد و در این زمان نمایندگان جهرم و فسا گوی رقابت را از شاهین تیز بال ربودند و فرمانداری ویژه گرفتند.

در آن زمان دکتر محمد صادقی قول داد در سال 93 حتما کازرون فرمانداری ویژه شود که هنوز در واقع سال 93 نیامده است.

منطقه ی ویژه اقتصادی کازرون:

در دوره ی نهم کلی مانور بر این جمله داده شد ولی در عمل اتفاق مهمی رخ نداد.

بزرگ راه روستای پل آبگینه به بورنجان:

در سال 92 نماینده ی وقت کازرون قول این پروژه را دادند ولی الان در سال 95 حتی یک متر از این پروژه احداث نشده در واقع اصلا چیزی رخ نداده است.

بیمارستان امام علی (ع):

بیمارستانی که چند سال است مسئولان یا می گویند در دهه ی فجر یا هفته ی دولت افتتاح می شود ولی در عمل چیزی رخ نداده.حتی چند سال پیش دکتر محمد صادقی فرمایش کردند بیش از سی میلیارد تومان جهت تکمیل و تجهیز اختصاص یافته ولی باز در عمل اتفاقی رخ نداد.

در واقع در دوره ی نهم مجلس شورای اسلامی کازرون عملیات و پروژه ی مهمی را نه کلنگ زد و نه افتتاح نمود. این یعنی درجا زدن و عقب ماندن و در نتیجه پایین آمدن اعتبار شهرستان در استان و در واقع بازی با سرنوشت یک ملت به بزرگی بیش از 300000 نفر و نا امیدی مردمی که تاریخ نشان داده همیشه مظلوم بوده اند.

 

باتوجه به محفوظ بودن حق پاسخ و دفاع از عملکرد از سوی دکتر شاهین محمدصادقی، کازرون نما آمادگی خود را برای انتشار پاسخ دفتر ایشان اعلام می دارد 

نویسنده: شهروند
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
1
4
دست شما درد نکنه که واقعیت را گفتید. در این 4 سال کازرون به اندازه 40 سال عقب ماند و همه بودجه ها فقط متوجه بخش خشت شد. آقای دکتر شما نماینده کل شهرستان هستید نه فقط نماینده بخش خشت.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
1
4
درود بر این شهروند که حقایق رو گفت و درود بر کازرون نما که این بار واسه صدای مردم سنگ تمام گذاشت
خشت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
1
3
احسنت بر کازرون نما که حرف دل مردم رو زدن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
3
1
کازرون نما ، پروژهایی که موفق بوده اسمی نبرده، در ضمن خیلی از پروژه ها هم محمدصادقی کلنگ زد و پیگیری کرد تا به سرانجام رسید ، درحالیکه اکثر پروژه ها در سراسر ایران با توجه به شرایط اقتصادی کشور به حالت معلق در امده،من الجمله پروژه ها ی ملی ایجاد جاده کازرون -شیراز که با وجود موانع بسیار از جمله معارضین متفاوت مانند محیط ریست ، منابع طبیعی، وشرایط اقتصادی ....... به سرانجام رسید،
مدیر پایگاه
دوست عزیز سلام
همانگونه که در ذیل مطلب از سوی سایت کازرون نما تاکید شد، حق دفاع برای نماینده محترم وجود دارد و کازرون نما آماده انتشار مطالب در خصوص فعالیت ها و پروژه های انجام شده در دوره نمایندگی ایشان و یا جوابیه دفتر ایشان می باشد. ضمن اینکه مجددا تاکید می گردد که مطالب منتشر شده در سایت، لزوما دیدگاه سایت یا مدیر آن نیست.
شاد باشید
علی بحرانی - مدیر کازرون نما
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
1
2
متاسفانه دوباره كازرون از پروژه ها جا مي ماند از اين ب بعد بايد نظاره گر چنارتهرون باشيم هيچ عمليات جديدي براي كازرون رخ نخواد داد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
0
0
آقای ... اردشیر محله ای بیشتر مدیون ... است تا مردم ، پس لطفا توقعی از ایشان نداشته باشید ... شرمنده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
1
1
ما خیلی بی انصافیم...کازرون خیلی هم نسبت به قبل انقلاب پیشرفت داشته،،،،دانشگاه داره اون هم چندتا،،دو سه تا حوزه علمیه داره....اینها کار کوچکی است؟؟؟؟ همش فکر مادیات نباشید،،خدارا شکر دانشجوها خوبی داریم،،،همین طور روحانی وطلبه های خوبی،،،،،فکر میکنین تو کشور چندتا مث آقای مشی یا بنیادی یا صالح داریم؟؟ شاکر خدا باشیم...
احمید محمید
|
Brazil
|
۰۵:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۵
1
0
سلام بر عزیزان . دکتر محمد صادقی دو تا مشکل اساسی داره . یک .دزد نیست و اهل پارتی باری نیست دوم . باسواده . این دو مشکل کافی است که یک شخص را نابود کند . به خدا دلسوزتر از دکتر محمد صادقی ،شهرستان کازرون نماینده نداشته است . این قضاوتها یا دلایل شخصی داره یا از بی اطلاعی است .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳