پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۰۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹
رئیس هیئت فوتبال شهرستان کازرون در گفتگو با کازرون نما:
محمد کیامرزی گفت: با همفکری اعضاء هیئت و همچنین مشورت با بزرگان و پیشکسوتان و اهل فن این رشته، و نیز به دلیل استقبال اهالی بخش ها و مسئولین ورزشی مربوطه، و باتوجه به وجود زمین چمن و سالن استاندارد و مناسب در بخش ها، تصمیم به جداسازی فوتبال بخش ها از یکدیگر گرفتیم و درپی آن لیگ شهرستان را تشکیل دادیم تا هم باعث شکوفایی استعدادهای این مناطق شود

به گزارش کازرون نما، محمد کیامرزی رئیس هیئت فوتبال شهرستان کازرون در گفتگوی اختصاصی با کازرون نما گفت: سال های گذشته فوتبال در بخشهای کازرون شامل: خشت، کنارتخته و کمارج، جره وبالاده، چنارشاهیجان و کوهمره نودان، معمولا به صورت غیرفعال بود و گاها به صورت یک تیم منتخب در مسابقات شهر کازرون شرکت می نمودند؛ و این امر علی رغم پتانسیل بالا در بخش های تابعه کازرون، باعث گردیده بود فوتبالیست های این بخش ها کمتر دیده شوند و همانطور که گفته شد، تنها در قالب یک تیم 25 نفره با طی مسافت طولانی به شهر کازرون بیایند و علاوه برخطرات جاده و راه، فوتبال در این بخش ها به همین تعداد فوتبالیست محدود شود. وی یادآور شد: البته گاه گاهی دراین بخش ها فوتبال به صورت محلی و باقوانین خاص خودش و در قالب مناسبت ها برگزار می شد، که بازدهی مناسبی نداشت و هیجان ناشی از فوتبال در بین جوانان این بخش از بین رفته بود.

کیامرزی در ادامه خاطرنشان کرد: هیئت فوتبال شهرستان از بدو شروع کارش در فکر حل این مساله بود و با پیشنهادها و گاها اعتراضات اهالی بخش ها مواجه بود، که چرا از داشتن یک فوتبال سازمان یافته محروم می باشند؛ که بالاخره اینجانب با همفکری اعضاء هیئت و همچنین مشورت با بزرگان و پیشکسوتان و اهل فن این رشته همچون حاج محمود رضازاده، کاظم افشار و... و نیز به دلیل استقبال اهالی بخش ها و مسئولین ورزشی مربوطه، و باتوجه به وجود زمین چمن و سالن استاندارد و مناسب در بخش ها، تصمیم به جداسازی فوتبال بخش ها از یکدیگر گرفتیم و درپی آن لیگ شهرستان را تشکیل دادیم تا هم باعث شکوفایی استعدادهای این مناطق شود، و هم باتوجه به گستردگی تیم ها، فرصت بازی به همه فوتبالیست ها و فوتبال دوستان برسد. از طرفی با کاسته شدن رفت و آمدها، خطرات احتمالی جاده نیز به حداقل رسیده و شور و هیجان ناشی از فوتبال به این مناطق نیز برگردد؛ که الحمدالله با موافقت نسبی توأم بوده است و اینک لیگ فوتبال درتمام بخشها فعال می باشد و در بعضی از بخش ها بیش از 12 تیم و در بقیه بخش ها حداقل 8 تیم فقط در رده بزرگسالان فعالیت می نمایند و در پایان هر فصل قهرمان هر بخش به هیئت فوتبال شهرستان معرفی می شوند و طبق تقویم ورزشی معین شده، دی و بهمن ماه هر سال جهت برگزاری لیگ شهرستان پیشبینی شده است و قهرمان لیگ شهرستان به عنوان نماینده به لیگ استان معرفی خواهد شد .

رئیس هیئت فوتبال گفت: در این تصمیم نگرش هیئت به تمام شهرستان بوده که علاوه بر رفع حساسیت های کاذب ناشی از تفاوت سلیقه ها و فرهنگ ها، فوتبال در طول سال و در تمام مناطق شهرستان فعال باشد و تیم منتخب هر بخش به صورت کامل و آماده و گزینش شده از تعداد زیادی بازیکن به لیگ شهرستان معرفی می شوند. وی دیگر مزایای این تصمیم را برخورداری یکسان تمامی تیم های مرکز شهرستان و بخش های تابع از فرصت و شانس برابر و یکسان برشمرد.

کیامرزی افزود: درسال 1395 دو تیم شهرداری بالاده و کشاورز جره از بخش جره وبالاده، به علت مناسب نبودن وضعیت چمن این بخش، در لیگ کازرون حاضر خواهند بود و این دو تیم خوب هم، از ابتدای سال 1396 با توجه به مصوبه هیئت دیگر قادر به فعالیت در لیگ شهر کازرون نمی باشند و همچنین دو تیم شهدا و دریا دلان کمارج و سه تیم فجر قائمیه، میلادالنبی انارستان و وحدت گچخران نیز باتوجه به قرار گرفتن در مناطق کنارتخته و قائمیه بترتیب به بخش های تابعه و مربوطه منتقل خواهند شد (تیمهای دسته یک که شامل شهدا کمارج، شهرداری بالاده و کشاورز جره از ابتدای سال 1396 و تیمهای دسته دومی که شامل میلاد النبی، وحدت و فجر می باشند از امسال یعنی لیگ دسته دوم 1395جدا و منتقل خواهند شد.)

وی یاد آور شد: هیئت فوتبال شهرستان به عنوان متولی فوتبال در کل شهرستان بوده و آماده ارائه خدمات ار قبیل امتیاز مدرسه فوتبال، همکاری های لازم در زمینه برگزاری کلاس های مختلف (داوری، مربیگری و...) به تمام هیئت های تابعه بصورت یکسان و عادلانه می باشد .

کحمد کیامرزی در پایان گفت: مجدد ازمدیریت و سایت خبری بی کازرون نما به خاطر همکاری صمیمانه با هیئت فوتبال شهرستان که خود خدمت به فوتبال شهرستان است تشکر ویژه دارم .

نویسنده: سرویس خبر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
0
0
تبريك به آقاي كيامرزي عزيز
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳