پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸
با حضور مربیان و پیشکسوتان:
مراسم تجلیل از 150 نفر از قهرمانان، مربیان و حامیان ورزش کونگ پرتوآ کازرون تحت عنوان یادواره زنده یاد محمدعلی احمدی مربی فقید تیم ببر کازرون با حضور مردم و مسئولین و جمع کثیری از اساتید و پیشکسوتان تیم فوتبال ببر در محل سالن تختی شهرکازرون برگزار شد.

به گزارش علیرضا گلچین خبرنگار کازرون نما، جاوید منصوری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون به نمایندگی از جامعه ورزشی شهرستان کازرون ضمن خوش آمدگویی به شرکت کنندگان در مراسم و با تاکید بر ترویج روح تقدیر و تشکر در ورزش بیان کرد: احترام به اساتید و پیش کسوتان در کنار نسل جوان می تواند باعث نزدیکی این دو نسل گردد و پیوند های نسلی ایجاد کننده ی موثرترین و بهره ور ترین کلاس های آموزش زندگی ست که جوانان می توانند با بهره گیری از تجربیات موسفیدان سالم تر و موفق تر زندگی کنند.

مراسم تجلیل از قهرمانان، مربیان و حامیان کونگ فو پرتوآ کازرون برگزار شد.

ایشان با تقدیر از استاد حسین احمدی رئیس هیات ورزش های رزمی و جناب سرهنگ کشتکار معاونت سابق انتظامی شهرستان کازرون، و حاج محمدکریم پیروی سرپرست تیم فوتبال ببر، بستر جامعه ورزش کازرون را در احترام  و جذب  اساتید، بسیار محیا توصیف کرد.

در ادامه این مراسم قهرمانان کونگ فو پرتوآ کازرون با نمایش توانمندی های رزمی خود  جو خاص و مفرحی به مراسم دادند و مورد تشویق شرکت کنندگان قرار گرفتند.

در پایان مراسم نیز ضمن بیان خدمات ارزنده زنده یاد محمدعلی احمدی از سوی استاد حسین احمدی و حاج محمد کریم پیروی سرپرست باشگاه ببر، آیین تجلیل از قهرمانان برگزار شد که علاوه بر تجلیل از قهرمانان، مربیان و حامیان کونگ فو پرتوآ، از دو تن از قهرمانان موتور کراس کشور و نیز جناب سرهنگ کشتکار به پاس خدمات ارزنده ایشان به جامعه  ورزش با اهدا لوح سپاس، تندیس و پلاک طلا تقدیر شد.

نویسنده: علیرضا گلچین
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۳۱
اذان صبح
۰۴:۳۶:۱۴
طلوع افتاب
۰۶:۰۷:۳۸
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۵۲:۲۶
اذان مغرب
۲۰:۱۰:۰۳