پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۴۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۰

دروووووود

عرض ادب و احترام داریم به شما شنودگان خوب رادیو کازرون، به شما هم شهریان عزیز در سراسر ایران و در تمام نقاط دنیا که صدای ما را از فرکانس جدید از مرکز ایستگاه کازرون و از همین نزدیکی ها می شنوین!

ما خیلی به شماها نزدیک هستیم، در کنارتان، بغل دست شما، همین کوچه و خیابان، بازار، کوی و برزن، دشت و صحرا، در همه ی محله ها، اگر خوب دقت کنید صدای ما را به وضوح خواهید شنید!

درود ما از صدای رادیو کازرون به شما کازرونی هایی که به عشق آفتاب کازرون چشم باز می کنید و به شوق مهتاب کازرون به بستر می روید و به تمنای دیدن ابر سر به آسمان می کنید و بوی عطر خاک باران خورده را همراه با شمیم گل نرگس و گل های شب بو تنفس می کنید و به امید پرآب شدن تالاب پریشان روز می گذرانید.

درود به شما کازرونی هایی که در هر کجای ایران که باشید لهجه ی زیبا و شیرین کازرونی را فراموش نمی کنید و سر خیرات و تنگ تیکاب، سوراخ حلال حرام ، حوض بیدی، بی بی شیرین، پیربنکی، چشمه ی بیدمشک. سرآب دختران، چشمه ی ساسان و امام زاده سید حسین را با هیچ کجای دنیا عوض نمی کنید، شما کازرونی هایی که به داشتن بیشاپور و تنگ چوگان و معبد آناهیتا به خود می بالید و با غرور به زانو زدن والرین رومی پیش پای اسب شاپور اول می نگرید، شما کازرونی هایی که سینه ی فراخ تان به وسعت دشت برم است و دید بلتدتان به درازای رشته کوه زاگرس و دست سخاوت تان به پهنای آب خیرات و غیرت و شجاعت و ایثارتان زبانزد و شهرستان هزار و صد شهید ایران هستید.

این صدای شماست! این جا کازرون است این جا شهر سبز بوده و خواهد بود این جا کازرون است و این صدای رادیو کازرون است و بنده هم مجری برنامه در خدمت همه ی شما کازرونی های با وفا و فهیم و غیرتمند هستم.

شنوندگان عزیز و کازرونی های مهربان؛ رادیو کازرون پس از مدت ها سکوت دوباره صدای خود را به گوش ایرانیان خواهد رسانید به گوش شما کازرونی ها به گوش مسوولان محترم شهرستان و امیدوار از بودن گوش شنوا!

ای ایران ای مرز پر گهر / ای کازرون پر از هنر/ دور از تو اندیشه ی بدان / پاینده مانی و جاودان

و در کمال خوش وقتی و خوش بختی و خوش حالی باید خدمت شما همراهان همیشگی رادیوکازرون عرض کنیم که بعد از مدت ها وقفه و تعطیلی بالاخره رادیو کازرون راه اندازی شد و امیدواریم که این صدایی که متعلق به شماست همیشه روشن و گویا باشد.

این که بگوییم که همه ی مشکلات ما رفع شده گفته ی دقیقی نیست اما راه اندازی دوباره ی رادیو کازرون این صدای مردم خوب و فهیم شهرستان کاری است بسیار مهم و در خور ستایش و تقدیر از آنانی که با دلسوزی تمام و فعالیت های شبانه روزی در احداث مکانی به عنوان ایستگاه رادیو کازرون (که آرزوی ماست ) تلاش بی وقفه دارند!!!

باید خدمت شما شنودگان عزیز برنامه های رادیو کازرون عرض کنیم که شهرستان تاریخی و مذهبی و فرهنگی کازرون با بیش از 300 هزار نفر جمعیت و داشتن چهار بخش که امیدوار هستیم به زودی شاهد متولد شدن چند بخش دیگر باشیم! لیاقت داشتن حداقل یک ایستگاه رادیو را دارا بوده!

دوستان ِ بنده در واحدهای مختلف ایستگاه رادیو کازرون در این صدد هستند که با رایزنی ها و وقت گذاشتن در آینده ای نزدیک رادیو کازرون را به صورت تصویری برای شما پخش کنند تا شما شنودگان عزیز برنامه های رادیو کازرون بهتر و رودرو و به قول خارجی ها فیس تو فیس برنامه ها را دنبال کنید و دیگر نیازی به نگاه کردن به برنامه های بی محتوا از ماهواره ها نباشید! و در همین برنامه به شما قول می دهیم که با تصویری شدن برنامه ها به صورت زنده برنامه ی دیدار با مسوولان و خصوصاً تریبون آزاد هم شهریان را در نقطه نقطه از شهرستان بزرگ کازرون شاهد باشیم و به ورزشکاران عزیز شهرستان این وعده را خواهیم داد که برنامه ی 90 کازرونی را به صورت زنده راه اندازی کنیم و به غیر از پرداختن به فوتبال از تمامی رشته های ورزشی کازرون نیز برنامه داشته باشیم و مسابقه ی پیامکی با جوایز ارزنده در دستور کار خواهد بود!

شنوندگان عزیز برنامه های رادیوکازرون، از این که تا این ساعت با ما بودید و برنامه ی خودتان را گوش می دادید کمال تشکر داریم پس با ما باشید و صدای خودتان را از رادیوی خودتان به گوش مسوولان شهرستان خودتان برسانید این رادیو متعلق به شماست و همه روزه منتظر شنیدن پیام ها و نقطه نظرات شما کازرونی های عزیز در تمام نقاط شهرستان است کافی است که در بخش نظریات که یکی از طرق ارتباطات مردمی صدای رادیو کازرون است با ما تماس حاصل فرمایید و انتقاد، و البته راه کار و ایده های خود را برای هر چه بهتر شدن برنامه های خودتان از رادیو صدای کازرون ابراز بفرمایید و از مشکلات و نارسایی ها، کمبودها، بی امکاناتی ها، در سطح شهرستان بگویید تا با صدای خودتان به گوش مسوولان مربوطه برسانیم و البته منتظر شنیدن پیام های شما در خصوص فعالیت ها و کارهای مثبت اگر انجام گرفته در سطح شهرستان هم نیز هستیم!

صدای رادیو کازرون در تمام بخش های شهرستان نیز قابل شنیدن است، کهمره و نودانی های دلاور، چنارشاهیجانی و قائمیه ای های پیروز، خشت و کنارتخته ای های مؤمن، جره و بالاده ای های استوار و زحمت کش، ساکنان بخش مرکزی مهربان، این صدای رادیو کازرون است که از مرکز شهرستان کازرون به گوش شما می رسد؛ پیشاپیش از طرف خودم و کلیه ی دست اندرکاران رادیو صدای کازرون فرا رسیدن سال نو این عید سعید باستانی را به همه ی شما کازرونی ها ی عزیز و مهمان های نوروزی تان تبریک عرض می کنیم، آرزوی سلامتی و شادابی برای تان داریم و امیدوار به پیشرفت و آبادانی این دیار پدری و این زادگاه مادری هستیم.

دوست تان داریم و شما را به شنیدن ادامه ی برنامه ها از صدای رادیو کازرون جلب می کنیم.

دوستت دارم یار کازرونی / دوستت دارم یار کازرونی / دوستت دارم یار کازرونی

نویسنده: بهادر ریاضی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴