پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۴۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۱
8 فروردین 95:
با یاری خدای پاک و بزرگ و بی‌نیاز و شادباش آغاز سال نو، «روز دوسیران» در 8 فروردین 1395 با شکوه و همدلی هرچه بیشتر برگزار خواهد شد.

به گزارش دریافتی کازرون نما، ضمن دعوت از همه دوسیرانی‌ها و غیر دوسیرانی‌ها موراد زیر جهت هر چه بهتر و باشکوه‌تر برگزار شدن این روز خدمتتان یادآوری می‌گردد:

- به اطلاع میهمانان و همه شرکت کنندگان گرامی می‌رساند که مراسم روز دوسیران، امسال از ساعت 9 صبح آغاز می‌شود و تا ساعت 7 عصر ادامه خواهد داشت.

- از شرکت‌کنندگان عزیز، درخواست می‌شود همچون روز سیزده بدر، با خود ناهار و زیرانداز، به همراه داشته باشند.

- با هماهنگی به عمل آمده، اسکان میهمانان گرامی یک شب قبل و یک شب بعد از همایش، پیش‌بینی شده است. متقاضیان اسکان می‌توانند با آقای قیصر نادری (09171543530) هماهنگی فرمایند.

- از ساعت 9 صبح، نمایشگاههای مختلفی در «اشتر خوس» دایر بوده و پذیرای میهمانان گرامی خواهد بود. نمایشگاهها شامل صنایع دستی، غذاهای محلی، گیاهان دارویی، هنر خطاطی و نقاشی، آجیل‌های نورورزی و محیط زیست خواهد بود.

- در طول روز، برنامه‌های شاد و متنوع برای میهمانان پیش‌بینی شده است. ساز و نغاره، موسیقی محلی، اجرای بازی‌های بومی، اجرای مسابقه و سرود، بازدید از اماکن تاریخی، بازدید از اهل قبور و شهدای دوسیران، امامزاده ... اهم برنامه‌ها خواهد بود.

مراسم جشن روز دوسیران برگزار می شود

- از میهمانان گرامی درخواست می‌شود جهت رفاه بیشتر، همکاری خوبی با عوامل اجرایی و تیم راهنما، داشته باشند. سعی نمایید حتی‌المقدور اتوموبیل‌ها را در اوایل روستا و مکان‌هایی که راهنمایان به شما توصیه می‌کنند پارک نموده و مسیر داخل روستا را پیاده‌روی نمایید.

- سعی فرمایید افراد مسن و سالخورده را حتماً راضی نموده و با خود به این جشنواره بیاورید. آنها سرمایه‌های اصلی فرهنگ ما هستند و حضور آنها در این روز، باعث رونق و خیر و برکت همه ما خواهد بود.

- از همه علاقه‌مندان درخواست می‌شود از طریق پیامک، تلگرام، فیسبوک، واتساپ و ... همه دوستان و خویشاوندان خود را به حضور در این روز دعوت نمایید. همچنین با فوروارد این اطلاعیه ما را در اطلاع‌رسانی یاری فرمایید.

منتظر حضور سبزتان هستیم.

نویسنده: داود دهقان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
اذان صبح
۰۵:۰۹:۳۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۳:۰۵
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۰۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۲۱
اذان مغرب
۱۹:۴۸:۵۰