پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۴۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۰
در راستای آشنایی دانش آموزان با مهارت های ارتباطی:
به همت گروه آموزشی زبان انگلیسی متوسطه دوم آموزش و پرورش قطب کازرون، جشنواره تئاتر به زبان انگلیسی بین دانش آموزان متوسطه دوره دوم این شهر برگزار شد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش کازرون، رضا جاویدی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش این شهر، در حاشیه برگزاری جشنواره با اشاره به اینکه برای دومین سال پیاپی است که این رویداد انجام می­شود، هدف آن را آشنایی دانش آموزان با مهارت های ارتباطی، توسعه و تقویت مهارت های کلامی، بالا بردن اعتماد به نفس دانش آموزان و افزایش دامنه لغات و تقویت درس زبان انگلیسی آنان عنوان کرد.

جشنواره تئاتر به زبان انگلیسی در آموزش و پرورش کازرون برگزار شد

وی اضافه کرد: دانش آموزان در گروه های تئاتر، نمایشنامه ای که متن آن از قبل به تأبید هیئت داوران رسیده، آماده و تمرین نمودند و به صورت مسابقه در روز جشنواره به اجرا پرداختند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کازرون گفت: 11 گروه تئاتر، متشکل از 80 دانش آموز، از مدارس متوسطه دوره دوم به همراه مربیان و سرپرستان خود در این جشنواره حضور داشتند.

جشنواره تئاتر به زبان انگلیسی در آموزش و پرورش کازرون برگزار شد

جاویدی حضور یک گروه از دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان کازرون را از نکات جالب توجه این دوره برشمرد.

وی در ادامه با اشاره به رقابت نزدیک گروههای شرکت کننده گفت: برگزیدگان این جشنواره، به همراه منتخبین مسابقات مختلف زبان انگلیسی در جشنواره ای که اردیبهشت ماه 95 برگزار خواهد شد، آثار و برنامه های خود را ارائه خواهند نمود. 

نویسنده: ایمان مرتجز
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹