پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۴۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۳
به مناسبت روز بزرگداشت شهدا:
به مناسبت 22 اسفند، سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به دستور امام خمینی (ره) و روز بزرگداشت شهدا، کارکنان و مسئولین بنیاد شهید شهرستان کازرون با حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا خرسند، امام جمعه کازرون دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش کازرون نما به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کازرون، در این دیدار ابتدا حاج احمد رضازاده ریاست بنیاد شهید، گزارشی از عملکرد سالیانه بنیاد ارائه نمود و در ادامه، امام جمعه محترم ضمن تبریک این روز به کارمندان بنیاد و آرزوی توفیق برای خدمت به خانواده ایثارگران، رضایت خود را از عملکرد بنیاد شهید اظهار نمود و گفت: الحمد لله کارهای بسیار خوبی در سطح شهرستان توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران با توجه به امکانات مالی و نیروی انسانی محدودی که دارد صورت پذیرفته که جای تقدیر و تشکر دارد.

ایشان در ادامه یادآور شد: ترویج فرهنگ شهید و شهادت اختصاص به نهاد خاصی ندارد و تمام ادارات و نهادها به نوعی باید در این امر سهیم باشند تا حق شهدا و خانواده های شهدا و ایثارگران ادا شود، و فرهنگ شهادت در سطح جامعه رواج یابد. حجه الاسلام خرسند در این دیدار در خصوص لزوم احداث موزه شهدا و نصب تصاویر و تمثال مبارک شهدا که از وظایف شهرداری ها در کشور می باشد و این که در آینده نزدیک در این خصوص جلساتی برگزار و تصمیم شایسته ای اتخاذ خواهد شد نکاتی را متذکر شد.

نویسنده: سرویس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷