پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۴۹۶۷
تعداد نظرات: ۱۸ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۷
رضازاده در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه:
نماینده منتخب مردم شهرستان کازرون در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، در اولین سخنرانی رسمی خود پس از دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 7 اسفندماه که به پیروزی وی از حوزه انتخابیه شهرستان کازرون منجر شد، روز جمعه به عنوان سخنران بیش از خطبه های نماز جمعه کازرون، دیدگاه های خود را تبیین کرد

به گزارش خبرنگار کازرون نما، حاج حسین رضازاده نماینده منتخب مردم شهرستان کازرون در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، روز جمعه 21 اسفندماه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه کازرون، ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا(س)، با اشاره به مراحل انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان کازرون، بیان داشت: به من هم مانند بقیه دوستان، برچسب ضدانقلاب و ضد ولایی زدند، اما به حمدالله از این آزمایش بیرون آمدم؛ چراکه برای خدمت کردن آمده ام و هیچ گاه خلاف منافع شهرستان کازرون حرکت نخواهم کرد. ایشان همچنین باتوجه به صحبت های مطرح شده در خصوص جدا شدن بخش هایی از شهرستان کازرون، تاکید کرد: هیچ منطقه ای را از کازرون جدا نخواهم کرد.

ایشان همچنین با اشاره به اینکه قومیت گرایی و بخش گرایی بی معناست، ضمن گلایه از تهمت و تخریب هایی که در طول فرایند انتخابات به ایشان نسبت داده شده، گفت: برای اینکه یک خدمتگزار به نتیجه نرسد، قومیت ها را تحریک کردند و بعد که دیدند به نتیجه نمی رسند، شروع کردند بین بخش ها ایجاد اختلاف کردن و صحبت هایی شد که اگر بنده موفق شوم، نتیجه این است که مرکز کوهمره که شهر نودان است، دچار مشکل می شود و ویران می شود؛ و باز وقتی دیدند به جایی نمی رسند، این را به مرکز شهرستان منتقل کردند.

رضازاده در ادامه تاکید کرد: من اعتقاد دارم و افتخار می کنم یک کازرونی هستم و اگر در جایی بنده خودم را معرفی کردم، می گویم کازرونی هستم. ایشان همچنین یادآور شد: کازرون شهر تاریخی، متمدن، با افراد ارزشمند، ولایت مدار، شهری که از نظر مذهبی حرف اول را می زند، با داشتن بیش از 1100 شهید و سرداران بزرگ است. بنابراین افتخار بنده است که کازرونی هستم.

نماینده منتخب مردم کازرون گفت: بنده وقتی وارد این عرصه شدم، هدفم فقط خدمت بود و به چیزی به غیر از خدمت فکر نمی کنم. به همین دلیل خودم را وابسته به هیچ گروه و دسته ای نکردم و وام دار هیچ شخصی نیستم؛ و اتصال به مراکز قدرت و ثروت نداشته ام و فقط متصل به خدا و شما مردم عزیز بوده ام. وی تاکید کرد: افتخار می کنم به عنوان یک خدمتگزار، و یک سرباز، در این سنگر در چهارچوب قانون اساسی و فرامین مقام معظم رهبری خدمت می کنم و اطمینان داشته باشید که مانند یک سرباز فداکار در خدمت شما خواهم بود.

حاج حسین رضازاده در ادامه افزود: اگر سربازی خواست در خط اول مبارزه برای دفاع از حقوق مردم حرکت کند، باید صداقت و شجاعت و از طرفی دیگر، باید امانت دار خوبی باشد. وی تاکید کرد: بهترین سرمایه هر فرد صداقت و امانت داری است، و چیزی که الآن شما به عنوان مردم به بنده سپردید، یک امانت است و من اعتماد شما را جلب کردم. وی با اشاره به اینکه مردم از نماینده خود چند مورد را انتظار دارند، که شامل صداقت در عمل، امانت داری و شجاعت در بیان مسائل است، گفت: برای شجاعت حد تصوری وجود ندارد و اگر کسی خواست شجاع باشد، باید بر روی بسیاری از منافع خود پا بگذارد. اول بر روی منافع مالی خودش، یعنی اینکه به دنبال این نباشد که منافع مالی کسب کند، چراکه اگر ترس از دست دادن منافع مالی داشته باشد، مطمئن باشید که از شجاعتش کاسته می شود. دومین مورد اینکه نباید انسان زیاد پایبند پست و مقام و جایگاه باشد. ایشان با اشاره به جمله ای از امام خمینی (ره) که فرمودند: کاری کنید که بماند، نه کاری کنید که بمانید، تاکید کرد: باید از جایگاه و مقام، فقط به عنوان فرصتی برای خدمتگزاری استفاده کنیم و اگر انسان در جهت حفظ پست و مقام گام برداشت، اطمینان داشته باشید که از شجاعتش کاسته می شود و دیگر نمی تواند حرفی بزند.

نماینده منتخب مردم کازرون، بالاترین مرحله از شجاعت را جایی دانست که فرد از جان خود نیز در راه خدمت به مردم بگذرد و شهداء را مصداق این شجاعت دانست و گفت: شهداء کسانی بودند که از جان خود مایه گذاشتند و این اوج شجاعت است. وی تاکید کرد: همینجا عرض کنم که اگر کار به جایی برسد، در راه خدمت به شما، اگر لازم باشد بنده به عنوان یک سرباز جان خود را تقدیم کنم، با افتخار تقدیم می کنم.

رضازاده با اشاره به سابقه 22 ساله خود در پست های مختلف قضایی گفت: با افراد مختلفی در این سال ها در دستگاه قضایی سروکار داشته ام و متجاوزین به حقوق مردم و آنهایی که مقابل مردم گردن کلفتی می کردند و به اموال مردم تعرض می نموده اند را می شناسم. وی خاطرنشان کرد: اطمینان داشته باشید که در این سنگر نیز، هر کسی که مقابل منافع مردم باشد، به عنوان خدمتگذار مردم اجازه نخواهم داد و دست او را قطع می کنم. (پیاده سازی متن و تنظیم برای انتشار خبر توسط پایگاه جامع خبری کازرون نما) 

کاندیدای پیروز دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان کازرون، در بخش دیگری از سخنان خود در جمع نمازگزاران جمعه کازرون، با اشاره به اینکه خود را نماینده تک تک مردم می داند گفت: مربوط به محدوده خاص و جای خاصی نیست؛ چون با این هدف آمده که تبعیض ها و بی عدالتی هایی که بعضا خود نیز از آنها گله مند بوده را بردارد و حذف کند. وی خاطر نشان کرد: برای من مرکز شهرستان و دورافتاده ترین روستا فرقی ندارد و هدف عدالت است. وی یادآور شد آن چیزی که حق مردم است، با تمام قوت از حقوق مردم دفاع می کنم و هرجا هم که شما شهروندان واقعا اشاره نمودید که جایی بی عدالتی کرده ام، من حاضر به جبران هستم؛ و مجددا تاکید کرد: به مرکز شهرستان ارادت خاصی دارم و از مردم خواست تا به تهمت ها و تخریب های ناروایی که به ایشان در این راستا نسبت داده می شود توجه نکنند و به مردم کازرون اطمینان داد که  همانند یکی از فرزندان شما در مرکز شهر که اعتماد کامل و اطمینان کامل نسبت به او دارید، خدمتگزار مردم باشم. ایشان همچنین گفت: از همه ظرفیت های شهرستان، از نخبگان، از افرادی که توانا هستند، در جهت خدمت به مردم، صرفنظر از اینکه گرایش فرد به چه سمتی باشد استفاده می کنم و توانایی افراد را در جهت خدمت به شما در نظر می گیرم و توجهی به دیدگاه فرد نمی کنم که آیا در راستای دیدگاه بنده هست یا نیست.

حسین رضازاده شهرستان کازرون را شهری دانست که به عنوان یک شهر کشاورزی مطرح شده و همین باعث شده که کازرون نه از کشاورزی بهره ببرد و نه از صنعت، و تاکید کرد: باید این روند را تغییر دهیم و کازرون را به یک شهر صنعتی تبدیل کنیم؛ و از بحث کشاورزی خارج شویم. وی تاکید کرد: هرچند از کار کشاورزی باید حمایت کرد، و بنیه اساسی شهرستان را حفظ کرد، ولی تلاش کنیم از این مرحله خارج شویم و تلاش کنیم که شهرستان کازرون با توجه به پتانسیل، جمعیت و موقعیتی که دارد، به عنوان یک شهر صنعتی مطرح شود و قطب صنعتی جنوب کشور شود.

نماینده منتخب مردم کازرون در بخش پایانی صحبت های خود، موفقیتش را در کسب آراء مردم و اینکه فرصتی ایجاد شده تا بتواند اعتماد اکثریت را جلب کند، ندانست و گفت: موفقیت را آن زمانی می دانم که در یک دوره چهارساله، بتوانم کارنامه خوبی ارائه دهم، که همه ما و شهروندان سربلند باشیم از حرکتی که انجام دادیم. وی با تاکید مجدد بر اینکه وابسته به هیچ کسی نیست، گفت: چون آزاد هستم، اطمینان داشته باشید که با تمام وجود برای مردم خدمت می کنم و نسبت به مسئولین تا جایی که همراه شما و در خدمت شما هستند، به عنوان وکیل شما دفاع می کنم و هرجا که خدای ناکرده خلاف منافع مردم حرکت کردند، مقابلشان هستم؛ حتی اگر برادر یا فرزند خودم باشد؛ و حتما این کار را خواهم کرد.

وی تاکید کرد خدمتگزار خوب قابل تقدیر و تحسین است، ولی آنهایی که توانایی خدمت ندارند، بنده نه به عنوان کسی که خدای ناکرده در عزل و نصب ها دخالت کند، بلکه به عنوان وکیل شما دفاع می کنم که بهترین خدمتگزاران را داشته باشید.

وی در پایان گفت: امیدوارم خداوند متعال بازهم لطف خود را شامل حال ما کند و سرانجام کار طوری باشد که خداوند بزرگ خشنود و من رستگار باشم.

نویسنده: سرویس خبر
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۸
سهرابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
2
5
لطفا در خصوص باز شدن تعدادی از صندوق های رای قایمیه و کشف مقادیر زیادی از آرایی که حق کاندیداهای دیگر و مردم کازرون را نادیده گرفته و به قول مقام معظم رهبری حق الناس را پایمال کرده است ، توضییح بدهید ! آیا می توان با این گونه رای آوری ، امانت دار شایسته ای برای مردم و نظام باشید؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۰
واقع گرا باش. ایشان برنده و پیروز انتخابات هستند با رای قاطع!! واقع گرا باش
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
3
1
سهرابی عزیزشمامگرنه همان کسی هستیدکه به خاطراینکه رای خریدوفروش میکردیدمورداعتراض مردم واقع شدید؟ایاکسی که خودش رای خزیدوفروش میکندمیتواندازنحوه انتخابات کازرون اعتراض کند؟ایاکسی که رای به نفع کاندیدای خاصی راباپول میخردمیتوانددیگران راموردهجمه قراردهد؟ایاشمامخالف قوانین ومقررات کشورهستید؟ایامخالف شماباانتخابات که موردتاییدواقع شده است بازی درزمین دشمن نیست؟البته جریان تندروکه خودراشکست خوده انتخابات دیدبه هرابزاری برای تخریب رقیب روی اورده؟دوست خوب دست ازتندروی وتظاهرومردم فریبی بردارید
پاسخ ها
میرزایی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
جناب شهروند! اگه شما هم شهروند کازرون باشید با دقت نظر آقای سهرابی همراه می شدید ! در هر حال اتفاقاتی در رای گیری کازرون افتاده و مردم هم منتظر پاسخ قاطع و البته قانونمند ، نه افراطی و خارج از چارچوب ، مسئولین انتخابات ، مخصوصا مسئولین محترم شورای نگهبان و نظارت مرکز ، هستند . دیگرانی که پاک رای آوردند را نمی توان با این ترفندی که شما می گویید قانع کرد.اخبار و گزارش های مربوط به انتخابات کازرون حتی در فضای مجازی هم منعکس شده و طبیعی است که مردم منتظر پاسخ قانونی باشند
حسن کازرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۶
1
2
هیچ اتفاقی درکازرون نیفتاده همه می دانند که آراء جناب آقای حاج حسین رضازاده از پاکترین آراء درطول انتخاباتتهای شهرستان کازرون می باشد همانگونه که فرمانداری اعلام کرد اعتراض بعضی ها خنده دار است . اختلاف آراء اینقدر بالا است که اگر آراء مردم قائمیه هم نادیده گرفته شود باز هم درنتیجه انتخابات تاثیری ندارد . پس لطفا هرحرفی را به نام ما مردم کازرون مطرح نکنید ما قیم نمی خواهیم .
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۶
2
1
میرزایی عزیزجان درانتخابات که جریان فکری شماهمه راردصلاحیت کرددرکازرون که اعتدالیون واصلاح طلبان روازدم ردصلاحیت کردین. بااین وجودنماینده تندروهاتوکازرون رای نیاوردویک فردمستقل رای اورد.توکل کشورهم دیدیدکه سربازان اصلاحات واعتدال ژنرال های تندروهاروشکست دادن.بازهم گویا شماهادست بردارنیستین ومیخواین به زوراونی که میخواین بفرستین تومجلس .ولی دوران دوران منطق است ومردم زیربارنخواهندرفت برادرعزیز.مگه یادتون رفته دورانی روکه نخل هاروهم کردین ادم ورای ازشون درست کردین وریختین توصندوق؟؟!!!دوست خوب به انتخاب مردم تمکین کنین
پاسخ ها
میرزایی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۷
جناب شهروند! ما متوجه نشدیم که علت رد صلاحیت آقای رضازاده در دوره نهم و دهم مجلس چه بود ؟ ظاهرا خوشون در سخنرانی نماز جمعه کازرون به اتهامات وارده مطالبی را اشاره فرموده بودند اگه شما اطلاع دارید لطفا توضییح بدین ؟
سهرابی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۷
قایمیه این بار روی نخل های خشت و تمام انتخابات های قبلی کازرون رو سفید کرد !؟! مطمین باشید تاریخ نگاران شهرستان کازرون ، انتخابات دهم مجلس در این شهرستان را با تمام حواشی اش برای تجربه آیندگان ! ثبت و ضبط خواهند نمود ! . اطمینان داریم بار کج به منزل و مقصود نخواهد رسید !.
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۶
0
0
شما پیدا کنید پرتقال فروش را:
11000 / شورای نگهبان / قائمیه و چند تا جای دیگه! / حاج حسین رضا زاده / فرمانداری کازرون / و یک مشت چیز دیگر!
موسی کازرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۷
1
1
محمدصادقی هم خوشکل حرف میزد امیدوارم که حرفت با عملت یکی باشه و کازرون 4 سال دیگه عقب نیفته. بهترین کار شما عمل به وعده های خودتونه(3 تا از اصلی ترین هاش :احیای دریاچه - تونل بناف و سدنرگسی).اگه غیرت داشته باشی مردم دوستت دارن و به نیکی ازت یاد میکنن مثل مهندس عزیزمان باداهنگ.
چنار شاهیجانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۷
0
1
در هر حال اتفاقاتی در رای گیری کازرون افتاده و مردم هم منتظر پاسخ قاطع و البته قانونمند ، نه افراطی و خارج از چارچوب ، مسئولین انتخابات ، مخصوصا مسئولین محترم شورای نگهبان و نظارت مرکز ، هستند .
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۸
1
1
جهت استحضارتندروهای ضدبرجام ... ... .

... و ... عزیزانتخابات کازرون تاییدشدورضازاده نماینده کازرون است .برین شروع کنیدبحران های دیگه درست کنیدبرانماینده منتخب . این بحران سازی تون هم جواب نداد . برین اتاق فکرتون رودوباره فعال کنین ببینین چه بحران دیگه ای بایدایجادکنید.
رسانه وتوپ وتفنگ وگزارش ووردصلاحیت وتریبون وهرچی دارین فعال کنین
پاسخ ها
ترک زاده
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۱
ما به داشتن تفنگ خودمون افتخار می کنیم چون با همین تفنگمون از ناموس و شرف ایرانی و اسلامی خودمون دفاع کردیم و اجازه ندادیم به ولایت و امام و مردممون بی حرمتی بشه ، شما چی کار کردید !؟ بحران را کسانی ایجاد می کنن که بر خلاف قانون آرای غیر واقعی را تو صندوق ریختن و اعتماد شهید داده ها و تفنگ به دست های با غیرت را به نماینده بودن مجلس از بین بردن . پس این همه به پر و پای بچه های جنگ و جبهه در نیفتین چون اگه اونا نبودن حالا شما باید کاسه لیس اجنبی ها بودین ، ... !؟ .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۴
0
1
ضمن تبریک مجدد به آقای رضا زاده، خوشحال هستم که شما در زمینه قومیت گرایی چنین دیدگاهی دارید.
ما در دانشگاه سلمان فارسی در سال 1392 لطمه زیادی بابت همین قوم گرایی و بهانه بومی و غیر بومی و ... دیدیم و بیش از دوسال، داشگاه که باید یک مکان علمی باشد با تنش و بحران مواجه گردید.
هر کس اهل خدمت است و توانایی کار دارد باید در عرصه باشد و موجب پیشرفت گردد. ولی اگر بنا باشد به بهانه عضویت در فلان گروه یا قوم یا ... به مجموعه ای یا جمعی فردی را تحمیل کنند و توانایی کار هم نداشته باشد نباید در برابرش سکوت کرد. همانگونه ما سکوت نکردیم و تخلفات قانونی آقای پ..! را رو در رو به سمع وزیر علوم رساندیم و با وجود حمایتهای که از جانب دوستان خارج از دانشگاه از جمله نماینده وقت و فلان و فلان می شد موجبات عزل او را فراهم نمودیم و آرامش را به دانشگاه بازگرداندیم.
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۶
0
0
جناب ترک زاده عزیز
1_بسیجی واقعی همت بودوباکری نه برخی هاکه امروزه دروغگویی وتظاهروریاکاری وعوامفریبی میکنن
2_تفنگ وباتوم روروی دشمن خارجی بایدگرفت نه برروی هموطنت.تفنگ وباتوم رونبایدگرفت به سمت زن ودخترایرانی. تفنگ وباتومتون روروشرف وناموس خودتون نگیریدچون باکری هاتفنگ شون سمت دشمن خارجی متجاوزبودنه سمت هموطن وناموس وزن ومردایرانی
3_ازشهدامایه نزاردوست خوب چون شهدامتعلق به تمام این کشورندوشماوامثال شماهم که سیاست انگلیسی تفرقه بندازوحکومت کن رودنبال میکنی. من نمیدونم ازکی پول میگیریدولی بدونیدمردم غیرتمندوشهیدداده این مرزوبوم فریب عوامفریبی وفرصت طلبی شمافرصت طلبهای قدرت طلب رونخواهدخورد
مجيد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
0
0
كسي بايد دم از قانون بزنه كه خودش قانونمند باشه
من به عنوان شهروند قائميه شرمنده مردم شريف شهرستان كازرون هستم
واقعيت انتخابات در قائميه تقلب گسترده و برنامه ريزي شده بود. تا جايي كه همه اعضاي هيات هاي اجرايي در آن نقش داشتند.
خداوند لعنت كنه .... رو كه به همين راحتي كانديداي اصلح رو رد صلاحيت كردند تا ... بر مردم چيره شوند و اينچنين دم از عدالتي بزنند كه خود بويي از آن نبرده اند هر چند در مسند قضا
پاسخ ها
از بوشهر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
چرا؟
تخریب نماینده یعنی تخریب کل شهرستان!!!
امید آنکه کازرونی آباد داشته باشیم!!!
ناشناس
|
Bangladesh
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۲
0
0
نماینده ...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
اذان صبح
۰۵:۰۳:۲۶
طلوع افتاب
۰۶:۲۸:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۰۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۵:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۰۴