پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۴۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۷
مدیر کمیته امداد کازرون خبر داد:
80 نفر از مددجویان کمیته امداد با دو دستگاه اتوبوس به منظور بازدید از مناطق عملیاتی 8سال دفاع مقدس راهی منطقه جنوب شدند.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کازرون، پرویز شفیعی مدیر شهرستان با اعلام این خبر گفت: به منظور احیاء ارزش های دینی و تقویت فرهنگ شهادت و ایثارگری در بین جوانان و نوجوانان، تعداد 80 نفر از فرزندان دختر مددجوی تحت حمایت کمیته امداد شهرستان با دو دستگاه اتوبوس با همکاری بسیج مقاومت سپاه شهرستان عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور (خوزستان) شدند. شفیعی اظهار داشت: این اقدام کمیته امداد به منظور ارتقاء همزمان ابعاد فرهنگی و اقتصادی مددجویان، در راستای لبیک به فرامین مقام معظم رهبری است؛ که این گونه برنامه ها در تقویت و احیای روحیه ایثارگری و بها دادن به از خودگذشتگی های ایثارگران و شهیدان است.

اعزام کاروان مددجویان به مناطق جنگی 8سال دفاع مقدس

وی افزرود: این اردو به مدت سه روز به طول می انجامد و در طی این مدت، ضمن بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور در برنامه های نماز جماعت، دعا و زیارت شرکت نموده و همچنین از خاطرات پیش کسوتان و راویان 8 سال دفاع مقدس نیز بهره مند می شوند.

مدیر کمیته امداد خاطر نشان کرد: جهت این 80 نفر مبلغ 80 میلیون ریال هزینه گردید که از محل کمک خیرین تأمین اعتبار شده است.

نویسنده: شهریار تقدم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹