پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۴۹۴۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹
با 40/14 ثانیه در ماده 100 متر طناب زنی صورت گرفت:
اشکان دشمن زیاری ورزشکار اهل بیشاپور شهرستان کازرون، با ثبت رکورد در رشته طناب زنی به عنوان سومین ورزشکار ایرانی نام خود را در گینس ثبت کرد. وی پس از ثبت این رکورد گفت: از اینکه توانستم به عنوان یک ایرانی رکورددار کتاب گینس شوم خوشحالم و حکمم را به شهدا کشورم تقدیم می‌کنم.

به گزارش کازرون نما، اشکان دشمن زیاری به‌عنوان رکورد دار رشته طناب زنی در ماده 100 متر سرعت افزود: هدفم از ابتدا این بود که بتوانم برای کشورم قدم کوچکی بردارم و نزدیک به 6 سال است که در رشته طناب زنی فعالیت می‌کنم و پس از سالها تلاش توانستم رکورد طناب زنی در ماده 100 متر را از آن کشور عزیزم کنم.

ثبت رکورد ورزشکار اهل بیشاپور شهرستان کازرون در کتاب گینس + عکس و فیلم

وی ادامه داد: رکورد قبلی این ماده ورزشی در دست یک ورزشکار آمریکایی بود با مدت زمان 15/47 ثانیه که خوشبختانه توانستم به‌عنوان یک ایرانی در مدت 14/40 ثانیه این رکورد را ارتقا داده و پرچم کشورم را بالاتر از پرچم آمریکا به اهتزاز در بیاورم.

دشمن زیاری در پاسخ به سوال به خبرنگار خبرگزاری صداوسیما درباره حمایت مسولان از وی هم گفت: متاسفانه مسئولان ورزشی حتی یک ریال هم به من کمک نکردند و خوشحالم از اینکه شرکت پلیمر بوشهر نقش حامی مالی من را ایفا کرد و در همه لحظات ثبت رکوردم در کتاب گینس در کنار من بود. به هر حال وظیفه من به عنوان یک ورزشکار برافراشته کردن پرچم کشورم در بالاترین نقطه جهان است و به این موضوع می بالم.


وی افزود: تلاش زیادی کرده ام تا به هدفم برسم هرچند که به‌عنوان استاد دانشگاه نقش کوچکی در ارتقای آموزش جوانان کشورم دارم در کنار تدریس به ورزش هم می‌پردازم تا ثابت کنم که انسانی که می خواهد به موفقیت برسد باید در مسیر طول زندگی اش هدفمند قدم بردارد و من هم حکم دریافتی از کتاب گینس را به شهدای عزیزی تقدیم می کنم که اگر آنها نبودند ما در حال حاضر در این آرامش به سر نمی بردیم.

لازم به ذکر است که مهندس اشکان دشمن زیاری دانش آموخته رشته مهندسی عمران از اهالی روستای برج سوخته از توابع بیشاپور شهرستان کازرون است که در حال حاضر ساکن بوشهر بوده و به تدریس در دانشگاه علمی و کاربردی اشتغال دارد


دانلود

نویسنده: سرویس ورزشی
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
0
2
تبريك به اشكان وخانواده هاي بزرگ دشمن زياري وتمام مردم برج سوخته وبيشاهپور وكازرون
احمدی قراچه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
0
1
ضمن تبریک به مردم شریف وبزرگوار دهستان شاپور وخانواده بزرگوار دشمن زیاری.
امیدوارم که ایشان نیز پا جای پای برادر بزرگ وبزگوار خودشان جناب آقای دکتر اسفندیار دشمن زیاری بگذارند ودر سایر ابعاد زندگی موفق باشند وبه دور از غرور ومتواضعانه مسیر موفقیت خودشان را قدرتمندتر از گذشته ادامه دهند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۳۱
اذان صبح
۰۴:۳۶:۱۴
طلوع افتاب
۰۶:۰۷:۳۸
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۵۲:۲۶
اذان مغرب
۲۰:۱۰:۰۳