پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۴۹۰۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴
در جلسه ای با حضور جاوید منصوری:
در روز چهارشنبه مورخ 5/12/94 جلسه ویژه تجلیل از عظیم مهربان مربی تیم ملی کشتی نونهالان جمهوری اسلامی ایران با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون برگزار شد.

به گزارش علی گلچین خبرنگار ورزشی کازرون نما، در این جلسه که به دعوت اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون و در محل آن اداره برگزار شد، ابتدا جاوید منصوری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون به نمایندگی از جامعه ورزش ضمن تبریک موفقیت استاد مهربان و تقدیر از زحمات اساتیدی مانند حاج محراب احمدی رئیس هیات کشتی شهرستان کازرون، بیان کرد: ورزش کشتی به عنوان رشته ای فراگیر و پرطرفدار، عرصه ای بسیار سخت جهت رقابت و پیشرفت در زمینه های مربیگری است؛ چراکه امروزه در هر روستا و شهری شاهد بروز و حضور استعدادهای شگرف هستیم؛ و این موفقیت و حضور یک مربی از شهرستان کازرون، آنهم در عرصه ی ملی، نشان از بالا بودن سطح این رشته ورزشی در شهرستان کازرون دارد.

از عظیم مهربان مربی تیم ملی کشتی نونهالان تجلیل شد

ایشان ضمن اشاره به نکات لازم جهت تقویت و استمرار چنین موفقیت هایی در ورزش شهرستان کازرون تصریح کرد: با بررسی مسیر حرکت آقای مهربان در ورزش کشتی، در می یابیم ایشان از همان آغاز اصل اساسی اخلاق و مردم داری را پایه تلاش های خود قرار داده اند و به صورت مستمر و با صبوری و تلاش مجدانه در پی فراگیری علم لازم و به روز بوده اند.

جاوید منصوری در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به لزوم توسعه ی فضاهای ورزشی و امکانات ورزشی مورد نیاز و متناسب با رشد رشته های ورزشی در شهرستان کازرون بیان کرد: تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا بتوانیم در سال جدید قدم های مثبت و محکمی در این مسیر برداریم.

از عظیم مهربان مربی تیم ملی کشتی نونهالان تجلیل شد

در ادامه جلسه آقایان احمدی و صداقت از اساتید کشتی شهرستان کازرون، ضمن قدردانی از عظیم مهربان، تلاش مستمر و اخلاق نیکو و احترام به اساتید و حرکت به روز و علمی را از دلایل اصلی موفقیت این مربی ملی دانست.

عظیم مهربان مربی شایسته تیم ملی کشتی نونهالان جمهوری اسلامی ایران نیز ضمن تشریح مسیر ورزشی خود، موفقیتش را در عنوان جدید، حاصل کاری هماهنگ و تیمی در جامعه کشتی شهرستان کازرون دانست، و ضمن قدردانی از ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون، از زحمات اساتید خود نیز قدردانی کرده و برنامه های مربیگری ملی خود را برای دور جدید اردوهای آمادگی و بستر سازی نونهالان کشور تشریح کرد.

در پایان جلسه جاوید منصوری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون با اهداء لوح سپاس و هدیه ای ویژه به نمایندگی از جامعه ورزش شهرستان کازرون، ضمن قدردانی از زحمات این مربی شایسته، برای ایشان آرزوی موفقیت در کسب عناوین بالاتر نمود. 

نویسنده: علیرضا گلچین
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
محمدرضا پولادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
1
0
خدمت سایت کازرون نما عرض سلام :
موفقیت های عظیم مهربان عزیز حاصل تلاش وجدیت شخصی وی بوده وهیچ ربطی به تربیت بدنی کازرون وهیت کشتی آن نداشته است واگر ایشان این موفیقت را حاصل تلاش آنها میداندفقط وفقط از فروتنی عظیم نازنین است که متاسفانه این روزها دغدار برادر ناکامش میباشد.
هیچگاه ظلمی که هیت کشتی کازرون در حق عظیم کرد واورا بی دلیل یکسال خانه نشین ومحروم کرد را فراموش نخواهیم کرداین محرومیت در زمان سرپرستی فاصل صفری وهمین هیتی که در عکس در کنار ایشان هستندصورت گرفت.
مجدد عرض تسلیت به خانواده محترم مهربان دارم.
خادم ورزش کازرون - محمدرضا پولادی
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
0
1
اقای پولادی اگر این هیت نبود کشتی کازرون سالها بود تمام شده بود...اتفاقا خود این مربی قدردان همین هییته .شما به همون ... بپردازید خیلی بهتره
محمدرضا پولادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
1
0
خدمت دوست عزیز که خودش رو محمد معرفی کرده است.
من به کدام کار بپردازم بهتره است ؟ معتادم ؟ دزدم؟ یا که به مانند ... این نقطه چین رو خودم میگذارم نه که از طرف کازرون نماست .
تورا که خوب میشناسم تو ... مطرح شدن داری ولی من اهلش نبودم که تو وامثال تورا بعنوان ورزشکار مطرح کنم.
سایت محترم کازرون بنده از نظر قانونی باید بدانم این آقا چه نوشته که شما نقطه چین گذاشته اید وحتما پیگیر هستم وشما هم جوابگو .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹