پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۵:۰۱
دین »
حجة الاسلام و المسلمين عالي سخنران اعزامی از قم در شهرستان کازرون گفت:
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فارس نما، حجت الاسلام عالی سخنران اعزامی از قم در شهرستان کازرون در مراسم جشن میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) که مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار شد، گفت: هر چند زمان از غیبت کبری بسیار طولانی می شود اما پیرامون حضرت مهدی (عج) هیچگاه نا امید نشده چون می دانند که پیروزی نهائی از آن انهاست.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فارس نما، حجت الاسلام عالی سخنران اعزامی از قم در شهرستان کازرون در مراسم جشن میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) که مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار شد، گفت: هر چند زمان از غیبت کبری بسیار طولانی می شود اما پیرامون حضرت مهدی (عج) هیچگاه نا امید نشده چون می دانند که پیروزی نهائی از آن انهاست و روزی مهدی موعود (عج) خواهد آمد و جهانی که ظلم فرا گرفته و مردم از نظامهای حاکم خسته شده اند در آن زمان حضرت مهدی (عج) قیام می کند و جهان را پر از عدل و داد می کند و ظلم ظالمان پایان می پذیرد.

 وی افزود: باید فرهنگ انتظار در جامعه حاکم شود و عالمیان همه منتظر ظهور حضرت مهدی (عج) باشند.

 

حجت الاسلام عالی اظهارداشت: وظیفه ما این است که زمینه قیام را فراهم کنیم. باید با امر به معروف و نهی از منکر و خودسازی فردی و اجتماعی یاور و سربازان را تربیت کرده باشیم تا امام زمان (عج) را یاری کنیم زیرا ایشان نیاز به یاری شما دارد.

 

وی افزود: مطابق دستور خود امام زمان (عج) در زمان غیبت باید به نواب عام آن حضرت مراجعه و دستورات دینمان را از آنها بیاموزیم.
 
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۸
اذان صبح
۰۴:۴۷:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۱۵:۴۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۴
غروب آفتاب
۱۹:۴۴:۱۷
اذان مغرب
۲۰:۰۱:۲۵