پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۴۸۹۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۵
به مناسبت انتخابات 7 اسفند:
انجمن اسلامی دانشجویان متحد دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون در خصوص انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی و تخریب شخصیت های دلسوز انقلابی و دعوت با شکوه مردم جهت شرکت در انتخابات پیش رو، بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش دریافتی کازرون نما، متن بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان متحد دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون به شرح زیر است:

نظام جمهوری اسلامی ایران 37 سال پیش بر مبنای "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" برای رسیدن به اهداف عالیه نظام که می توان گفت  یکی از اهداف آن ثبات بخشیدن به انتخاباتی سالم و کاملا دموکراتیک با  زدودن تفریط و افراط و همچنین حفظ ارزش و جایگاه نیروهای انسانی و از طرفی دست یافتن به اصل آزادی بیان و پس از بیان بود؛ که با فرمان بنیان گزار کبیر انقلاب اسلامی و یاران با وفایش به تثبیت رسید.
اکنون با گذر از فراز و نشیب های فراوان و با کوله باری از خاطره های تلخ و شیرین ناشی از عملکرد کابینه های قبل، وارد دهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی می شویم.
ملت شریف ایران با تکیه بر خرد جمعی و با یک سیاستگزاری مدبرانه برای اصلاح ناملایمات و تغییر سیاست هایی که با منافع ملی و نظر اکثریت مردم در تقابل بوده است به پای صندوق های رای می روند.
نکته نگران کننده، تخریب و توهین به چهره های دلسوز انقلاب و شخصیت های مهم و تاثیرگزار جمهوری اسلامی در فرایند حساس انتخابات کاملا مشهود بوده که با ارزش های دینی و اخلاقی در تضاد و قابل قبول برای اصحاب اندیشه و خرد نخواهد بود .

مخربین و بدگویان بدانند اینگونه بداخلاقی نقطه مقابل یک نظام دموکراتیک و مسموم کننده ی اذهان عمومی در عرصه ی بین المللی است...
رهبر معظم انقلاب بارها موکدا به گروه ها و جریان های سیاسی یادآور شده اند، حفظ جایگاه و شان کسانی که عمر و جان خود را در راه نظام هزینه کرده اند، از اولویت های مهم است. از جمله آیت الله هاشمی رفسنجانی که از یاران نزدیک به امام راحل بوده اند.
در پایان ضمن سپاس از زحمات دولت تدبیر و امید جهت تلاش برای برگزاری انتخاباتی سالم، از ملت شریف ایران انتظار می رود با حضور پرشور خود در انتخابات مجلس خبرگان و خصوصا انتخابات مجلس شورای اسلامی برای پایان بخشیدن به هرگونه تعرض، توهین و تخریب خصوصا در صحن مجلس شورای اسلامی و آغاز فصلی نو برای پاسداشت قانون اساسی و احترام به حقوق مدنی و سیاسی شخصیت های دلسوز و انقلابی همچون آیت الله سید حسن خمینی و حجت السلام حاج مرتضی اشراقی، باری دیگر در تاریخ پر فراز و نشیب ایران اسلامی حماسه بیافرینند

تذکر: اعلام حمایت این تشکل از یکی از نامزدهای خبرگان به علت ممنوعیت تبلیغات حذف شد. بدیهی است متن بیانیه پس از برگزاری انتخابات به حالت اولیه نمایش داده خواهد شد

نویسنده: سرویس سیاسی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
رنگین کمون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
1
نقطه چین را با جای مناسب پر کنید،، هاشمی رفسنجانی ،، قلب قلب قلب، مرگ بر سانسورچی :))
Rainbow
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
1
نقطه چین را با عبارت مناسب پر کنید، آیت الله هاشمی رفسنجانی، مرگ بر سانسورچی، درود بر هاشمی :)
مدیر پایگاه
دوست عزیز سلام
طبق قانون انتخابات که مطبوعات و رسانه ها هم ملزم به رعایت آن هستند، از ساعت 8 صبح امروز پنجشنبه هرگونه تبلیغات یا مطالبی که شائبه تبلیغات نسبت به آنها وجود داشته باشد منجمله حمایت افراد و گروه ها و جریان ها تخلف محسوب می گردد بنابراین هیچ سانسوری در کار نیست.
در خبری مشابه که مربوط به انتخابات استان فارس نیز هست و اتفاقا نامزد اسم برده شده از نظر سیاسی با نامزد مورد منظر شما اختلاف دارند هم به همین رویه عمل شده است این لینک را ببینید
http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/14888
به نظر بنده کمی بیشتر و خارج از فضای احساسی بر روی مرده بادها و زنده بادها تامل کنید
شاد باشید
علی بحرانی - مدیرکازرون نما
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
1
عجب نقطه چین تابلویی
بانوی اسفند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
1
این کجاش تبلیغ بود الان؟ یعنی هاشمی انقدر ناشناسه که با بردن اسمش مردم کشفش میکنن؟؟
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
2
هاشمی رفسنجانی با حرکت به سمت خواسته های به حق مردم و دوری از افراط و رجوع به آرمانهای اصلی انقلاب که خودش از پایه گذارانش بود، نام خود را بر قلب مردم به نیکی حک کرد. خدا توفیقش بده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳