پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۴۸۸۸
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲
بیانیه:
آقای غلامرضا دهقان ناصرآبادی از نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان کازرون که صلاحیتش از سوی شورای نگهبان تایید نگردید، با صدور بیانیه ای ضمن تشکر و قدردانی از مردم و دعوت به شرکت گسترده در انتخابات 7 اسفندماه اعلام نمود که از هیچ نامزد دیگری حمایت نکرده است.

به گزارش کازرون نما، متن بیانیه آقای غلامرضا دهقان ناصرآبادی به شرح زیر می باشد:

مردم عزتمند، انقلابي و سربلند شهرستان کازرون
سلام علیکم
اکنون که توفیق خدمتگزاری مردم عزیز شهرستانم برای اینجانب حاصل نشد، بر خود لازم دانستم تا در چند مساله مهم و سرنوشت ساز، نظراتم را به اطلاع عموم مردم شریف شهرستان کازرون برسانم.
در آغاز، از تمامی حامیان و دوستدارن همراه خود در این مدتی که در انتخابات حضور داشتم (از سال 86 تا کنون) تقدیر و تشکر خالصانه بعمل می آورم و امیدوارم بتوانم زحمات شما بزرگواران را جبران نمایم.
 شیر مردان و غیور زنان ايل بزرگ قشقايي، لر زبان هاي غيور و عرب، شهرنشين و روستايي، فرهنگيان، دانشجويان، اساتيد دانشگاه، بازاريان، كشاورزان، روحانيون، ارگانهاي مختلف دولتي و ... جای جای شهرستان پهناور کازرون، که تا آخرین لحظات چه بصورت مستقيم و چه بصورت تشكيل گروه هايي منسجم در فضاي مجازي همراه و تا آخرين لحظه منتظر بنده بوده اند و دست از حمايت از اينجانب بر نداشته اند را می ستایم. بدون شک هم بنده و هم تمامی همراهانم برای آبادی و توسعه و سازندگی شهرستان خود از هیچ فرصتی دریغ نخواهیم کرد.

در ادامه، تمامی مردم با درایت و فهیم شهرستان کازرون، که در تمامی عرصه های مختلف کشور نقش پررنگی داشته و دارند را به حضور پرشور در انتخابات مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي دعوت میکنم تا مطابق با فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، نظام جمهوری اسلامی را یاری بخشیده و تمامی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را ناامید و مایوس کنیم.
در پایان، به اطلاع عموم همشهریان گرامی ام می رسانم که اینجانب، از هیچکدام از کاندیدای حاضر در عرصه انتخابات شهرستان حمایت نكرده ام تا مردم خود بتوانند آزادنه و بر اساس تفکر و اختیار و صلاح خود، اصلح ترین را انتخاب کنند. تمامی کاندیدای حاضر در عرصه انتخابات شهرستان از افراد خدمتگزار، انقلابی و متعهد بوده و مورد تایید شورای محترم نگهبان هستند.
 در رابطه با انتخابات مجلس خبرگان رهبري، 

به همه همراهان عرض مي نمايم كه بنده در تمام طول عمر انقلاب و عمر خودم یکی از محدود ترین انسانها و علمای باتقوا و ولایی و دارای شعور انقلابی و توانایی بالای تجزیه و تحلیل مسایل علمی و مذهبی و موضع گیری های بجا و مناسب در بحران های انقلاب را حضرت آيت اله اسدالله ایمانی دیده ام که براساس وظیفه شرعی به همه دوستان توصیه میکنم بر نفس خود غلبه کرده و برخلاف همه تخریب های مغرضین، روز جمعه با رای به ایشان تکلیف خود را که تمام عمر در خدمت به اسلام و مسلمین بوده اند و همچنين ديني بزرگ بر گردن ... دارند و همواره باعث افتخار ... بوده اند به دليل حضور در تمام ادوار مجلس خبرگان رهبري را اداء نمايند.
اینجانب همچون گذشته، همواره خدمتگزار مردم صبور و سرافراز شهرم خواهم بود و در خدمت به مردم لحظه ای درنگ نخواهم کرد.
اَلا گر طلبکار اهل دلی / ز خدمت مکن یک زمان غافلی
به امید سرافرازی مردم شهرم

"غلامرضا دهقان ناصرآبادی

ششم اسفند یکهزار و سیصد و نود و چهار


تذکر: اعلام حمایت آقای دهقان از یکی از نامزدهای خبرگان به علت ممنوعیت تبلیغات حذف شد. بدیهی است متن بیانیه پس از برگزاری انتخابات به حالت اولیه نمایش داده خواهد شد

نویسنده: سرویس سیاسی
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
3
8
برو بابا توهم با این پبام دادنت،خوب داری برای تا یید صلاحیت دور بعدتون پاچه خواری و چاپلوسی فلان آیت اله میکنید،لطفا مواضع و رویکرد سیاسیتان را به طور شفاف برای مردم مشخص کنید؟نه اینکه مثل پرچم هر لحظه با وزش جهش باد به یک سمت بروید،سباست شما دقیقا مثل احمدی نژاد سیاست ... است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
1
4
بازم دستهاي ... و ... به كازرون ،دست خدمتگزار و دلسوز ديگر رو براي اباداني كوتاه كرد و با دادن گزارشهاي كذب و همراه با سو نيت و خلاف شرف و وجدان جهت انتقام از اين مرد بزرگ كازرون رو عقب و عقب تر برد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
6
2
حیف شد،،،،یک مرد با تواضع و خدمتگزار را از دست دادیم..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
4
3
باز هم بایستی چراغ زد ودنبال امثال دهقان ناصرابادی گشت بخدا چهار سال پیش من اینو نوشتم باز هم مینویسم خود شما هم میدانید
پاسخ ها
درود بر شورای نگهبان که امیدها را زنده کرد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
انشااله چهار سال ذیگه هم می نویسی داداش جون
صادق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
4
3
بازم مثل دوره های قبل نماینده شهرستان خودتی برادر فقط شما هستی که در خونت به روی مردم بازه همیشه خوش به حالت که چنین جایگاهی تو قلب مردم داری یا حق
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
6
1
در مظلومت این مرد بزرگ بایستی خون گره کرد وای بر ما وای .....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
مرد بزرگ! مظلومیت! مظلوم مردمی هستند که خدا کمک کرد تا 4 سال سرنوشت شان بدست این قماش آدم ها نیقته
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
1
6
هههههه حاجی دیگه این کارها فایده ای نداره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
1
1
پتو
ازپل ابگینه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۹
0
1
جناب اقای دهقان مردی فهیم وبزرگوار وزحمت کش بود برای شهر وروستاوبی تکبر فقط فکرش جهت ساختن واباد کردنمنطقه بودوکمک به بی بضاعتین چون هدفش خدمت در تمام عرصه ها موفق خواهد بود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸