پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۴۸۸۶
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹
بیانیه:
مهندس حمیدرضا بادآهنگ از نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان کازرون که صلاحیتش از سوی شورای نگهبان تایید نگردید، با صدور بیانیه ای ضمن تشکر و قدردانی از مردم و دعوت به شرکت گسترده در انتخابات 7 اسفندماه اعلام نمود که از هیچ نامزد دیگری حمایت نکرده است.

به گزارش کازرون نما، متن بیانیه مهندس حمیدرضا بادآهنگ به شرح زیر است:

بنام خدای هستی بخش

رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند/چنان نماند وچنین هم نخواهد ماند

مردم غیور و سرافراز شهرستان کازرون

اکنون که بنابرآن بود که باز هم دست خدمتم را بر مردم عزیزم کوتاه نمایند، برخود لازم میدانم که در این برهه زمانی از غیور مردان و شیر زنان دیارم تشکر نموده و به شما ببالم؛ هرچند که نتوانستم پاسخگوی محبت ها و شور و شوق شما عزیزان دیار سبزم باشم، لیکن قول می دهم که همیشه با شما خواهم ماند و دوستی و برادریم را با شما حفظ نمایم و شهرم، دیارم و وطنم را رها نسازم که :

من ارچه در نظر یار خاکسار شدم / رقیب نیز چنین محترم نخواهد ماند

و اما آنان که حضور و ایستادگی ما را در انزوای خود می بینند بدانند که ما را از هر دری که بیرون کنید، از پنجره ای وارد خواهیم شد؛ چرا که ما خودمان انقلاب کرده ایم و پای آن می ایستیم و فریاد میزنیم: انقلاب ملک پدری هیچکس نیست. هیچکس بر دیگری برتری ندارد. هیچکس حق ندارد به بهانه های واهی منتقد را از صحنه خدمت خارج کند. هرچه بر ما سختی برانند، محال است ما که منتقد و مصلح وضع موجودیم را مبدل به مخالف کنند و زهی خیال باطل که ما را به صف معاند یا برانداز برانند. مادر جای جای این انقلاب اسلامی و سنگر به سنگر جبهه های جنگ مقدس بوده ایم و قانون اساسی را که میثاق ملی و خونبهای شهیدانمان است را پاس داشته و دهان هر فتنه گری را گل میگیریم و نخواهیم گذاشت انقلابمان به دست نامحرمان و نااهلان بیفتد و نخواهیم گذاشت انقلابیون اصیل خانه نشین و به جای آن اقتضائیون و انقضائیون بر کرسی قدرت تکیه زنند و باید بدانند راست قامتان جاودانه تاریخند و قد خود را برای پست دنیوی که چند صباحی قرار است در اختیارمان قرار گیرد سرخم نخواهیم کرد. ما التماس نمی کنیم، بلکه حقوق شهروندی و انقلابیمان را صدا میزنیم.

چوپرده دار به شمشیر میزند همه را / کسی مقیم حریم حرم نخواهد ماند

و اما کسانی که پایشان را روی دوش مردم گذاشتند و زمانی که به پست و منصب راه یافتند یا بیت المال را چپاول کردند و یا در بی خیالی رای ملتی را به استهزا گرفته و مردمی را که به آنها رای داده اند به فراموشی سپرده و پست دنیویشان را با آخرتشان معامله کردند، و به ریش مردم خندیدند، بدانند که ما از پای ننشسته و راهی پر امید و مطمئن به سوی آینده خواهیم ساخت.

غنیمتی شمر ای شمع وصل پروانه / که این معامله تا صبحدم نخواهد ماند

امروز انقلاب ما دچار آفت رخنه فرصت طلبان و کم شدن تقوی و اخلاص شده است به نظر میرسد گروهی که خود را صاحب انقلاب میدانند و تلاش میکنند انقلابیون را به حاشیه برانند اما ما باید مقاومت مستمر، آگاهانه و قانونی کنیم که به حاشیه رانده نشویم. انقلاب ما با وحدت به وجود آمده و این وحدت امروز توسط افراد نفوذی و غیر انقلابی رو به کمرنگی رفته و این به نفع مردم نبوده و آب به اسیاب آنها می رود. انباشت قدرت فساد آور است و راه جلوگیری از انباشت قدرت تقسیم قدرت است و جامعه راهی بجز اصلاحات و مشارکت مردم ندارد، لذا تاکید وافر دارم با وجود همه نامهربانی ها و در شرایطی که نیروهای استخوان دارما در تیغ ردصلاحیت گرفتار آمده اند و راهی بجز خون دل خوردن و دم بر نیاوردن نداریم، لیکن مردم باید با شور و نشاط و جدیت در محیط شطرنج ساخته شده موجود و بازی نابرابر، شرکت جسته و با نداشتن مهره های اصلی با سربازان پیاده این بازی باخته را به برد تبدیل کنند؛ هرچند که من پا به پای شما بر سر صندوق های رای حاضر می شوم، اما شرمنده ام که ضمن احترام به تمام کاندیداهای موجود به تاسی از دوستان همراهم، موضع سکوت را اختیار کرده و حمایتی از هیچ عزیزی به عمل نیاورم؛ هر چند که سکوتم از رضایت نیست

سرود مجلس جمشید گفته اند این بود / که جام باده بیاور که جم نخواهد ماند

خدایا در این رقابت نا تمام دوستانی با من همراه شدند که از ریاکاری ها خسته شده بودند و دوستانی که می خواستند شهری زیبا و روستاهایی آباد داشته باشند و دوستانی که بجز عشق به استقلال وطن و عمران و آزادی چیزی نمی خواستند و دوستانی که خسته دل از زر و زور و تزویر بودند را سرخورده و افسرده مگردان و راهشان را مستدام بدار، و در این وادی بی کسی امیدشان را قطع نکن

توانگرا دل درویش خود به دست آور / که مخزن زر و گنج درم نخواهد ماند

........    درد این هجران و این خون جگر این زمان بگذار تا وقت دگر

ارادتمند همیشگی مردم خوبم

کوچک شما حمیدرضا بادآهنگ

پنجم اسفند نود و چهار شمسی

نویسنده: سرویس سیاسی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
6
4
جناب اقای باداهنگ درست است شماراردصلاحیت کردند ولی مهرتان دردل ماچندبرابرشد
دل ماباشماست ماشمارادردل داریم درودبرشما درودبرشمادرودبرشما
حق ومطالبه مردم خاموش نشدنی است حتی اگربرگرده مردم نیزه ببارد انهاکه نمیدانندبدانند مااستقامتمان برای رسیدن به حق وحقوقمان بیشترشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
4
3
خدا حفظتان کند
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
5
3
مهندس تو در قلب مایی
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
3
5
ایشون از هیچ کسی حمایت نکرده ولی من از چند نفر آدم موثق شنیدم که گفتند به مجید شیخیان رای میدم
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
4
2
آفرین. خدا حفظتان کند. شجاعت و آزادگی شما برخاسته از روح انقلابی شماست، خوشحالم که هنوز مردانی ایستاده اند برای حفظ این مملکت.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
1
0
کاش رسما از کسی حمایت می کرد تا در کازرون هم کاندیدای اصلاح طلب داشتیم و مثل شهرهای بزرگ، سطح انتخابات ما هم کشوری می شد نه منطقه ای.
موسی کازرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
2
2
مهندس جان عزت و ذلت را خدا میدهد . سزای بدکاران با خودش . خدا سایه ات رو از سر ماها کم نکنه .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
3
2
دمش گرم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳