پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۴۸۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹
در ششمین نشست پاتوق مطالبه گری، قرار بود شهاب آرین و شکرالله رضائیان پور در جمع دانشجویان حاضر شوند،شکرالله رضائیان پور به علت کسالت جسمی از عدم حضور خود در جمع دانشجویان معذرت خواهی کرد و در هفتمین نشست، منصوره امیریان تنها کاندیدای زن شهرستان کازرون در جمع دانشجویان کازرونی حضور یافت و به پرسش‌های دانشجویان پاسخ داد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی بسیج دانشجویی شهرستان کازرون، ششمین جلسه از سلسله نشست های پاتوق مطالبه گری دانشجویی با حضور تشکل های دانشجویی دانشگاه های کازرون و سایت‌های خبری کازرون برگزار شد.

در این نشست که قرار بود شهاب آرین و شکرالله رضائیان پور در جمع دانشجویان حاضر شوند،شکرالله رضائیان پور به علت کسالت جسمی از عدم حضور خود در جمع دانشجویان معذرت خواهی کرد و نیامد.

گزارش جلسه ششم و هفتم پاتوق مطالبه گری/نظر نامزدها در مورد پاتوق مطالبه گری چه بود؟

شهاب آرین در جمع دانشجویان به ارائه نظرات و دیدگاههای خود پرداخت که برخی از دیدگاه های وی به اختصار در ذیل می آید:

گزارش جلسه ششم و هفتم پاتوق مطالبه گری/نظر نامزدها در مورد پاتوق مطالبه گری چه بود؟

نماینده علاوه بر وظایف حقوقی و قانونی وظایف و تعهدات اخلاقی نیز در قبال مردم دارد که از بدو تبلیغات شروع می شود/هر نماینده ای که حامی مالی داشته باشد وام دار مردم نیست بلکه وام دار تامین کننده هزینه های تبلیغاتی اش است / شرکت ایران خودرو و هیوندای کره همزمان با هم شروع بکار کرده اند اما این کجا و آن کجا / از بانوان تحصیلکرده در سطوح مدیریتی استفاده خواهم کرد / نماینده باید بگونه ای عمل کند که مردم بخشهای مختلف او را نماینده خود بدانند / دولت یازدهم در سیاست خارجی خوب عمل کرده اما در حادثه منا غرور ملی ایرانیان دچار خدشه شد

 گزارش جلسه ششم و هفتم پاتوق مطالبه گری/نظر نامزدها در مورد پاتوق مطالبه گری چه بود؟

بنا بر این گزارش، هفتمین جلسه پاتوق مطالبه‌گری نیز با حضور منصوره امیریان و تشکل‌های دانشجویی دانشگاه ها و سایت‌های خبری کازرون برگزار شد.

در این نشست منصوره امیریان تنها کاندیدای زن شهرستان کازرون در جمع دانشجویان کازرونی حضور یافت و به پرسش‌های دانشجویان پاسخ داد.

گزارش جلسه ششم و هفتم پاتوق مطالبه گری/نظر نامزدها در مورد پاتوق مطالبه گری چه بود؟

بخشی از نظرات و دیدگاه‌های امیریان به این شرح است:

گزارش جلسه ششم و هفتم پاتوق مطالبه گری/نظر نامزدها در مورد پاتوق مطالبه گری چه بود؟

از عرصه کنار نمی روم تا ثابت کنم زنان کازرون هم در صحنه هستند/ من از طلایه داران و حامیان زنان در کازرون هستم/ چرا نباید شهرستان کازرون یک سالن تئاتر و موسیقی داشته باشد/ در این دوره از انتخابات در شهرستان کازرون سالمترین فضای انتخاباتی و تبلیغاتی را در پیش رو داریم/به برجام خوشبین هستم اما به آمریکا نمی توانیم اعتماد کنیم/ باید پارک بانوان داشته باشیم/ از دولت اصلاحات نمی‌توانم ایرادی بگیرم/ از نشست پاتوق مطالبه گری راضی هستم

گزارش جلسه ششم و هفتم پاتوق مطالبه گری/نظر نامزدها در مورد پاتوق مطالبه گری چه بود؟

 

نظر نامزدهای انتخاباتی شهرستان کازرون در مورد پاتوق مطالبه گری:

به گزارش کازرون نما به نقل از روابط عمومی دفتر بسیج دانشجویی شهرستان کازرون، دانشجویان کازرون پاتوقی راه انداخته اند برای مطالبه گری از کاندیداهای کرسی سبز مجلس دهم و با سئوالات دقیق خود سعی دارند اصلح را انتخاب کنند.

اما برخی در شبکه های اجتماعی فضای حاکم بر پاتوق مطالبه گری دانشجویان را به دور را حسن نیت و منفی ارزیابی کردند و نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی را از حضور در این نشست ها بر حذر داشتند.

ما نیز بر آن شدیم که نظر نامزهای انتخابات که تاکنون در این نشست ها شرکت کرده اند و با سئوالات دانشجویان مواجه شده اند را جویا شویم.

مجید شیخیان:جلسه بسیار خوبی بود و البته انتظار داریم مطالب هم به شکلی که در جلسه مطرح شد منتشر شود.

مهدی رسته: به نظرم جلسه مثبت و خوبی بود و اگر فرض را هم بر شیطنت بگذاریم به هرحال باید پاسخ گو باشیم و امروز هرجا که ما(کاندیداها) صحبت می‌کنیم موافق و مخالف وجود دارد اما اگر با صداقت جواب دهیم هیچ اتفاقی نمی افتد و طبیعی است که سئوال های چالشی بشود.

مجید پورحمیدی:جلسه مثبت و خوبی بود و سئوال ها هم مناسب بود البته اگر در سطح وسیع تری این جلسات برگزار می‌شد اثر گذاری بیشتری داشت.

رمضان پناهنده:من احساس کردم جلسه صادقانه است و واقعا می‌خواهند روشنگری کنند و افراد را بشناسند و احساس کردم میان دانشجویان هستم و مطالبات دانشجویی است و من غرض ورزی و چیز هدف داری ندیدم و امروز در هر جلسه عادی هم که برویم مردم هرسئوالی داشته باشند می‌پرسند و ما باید پاسخ گو باشیم.

حجت الله دهقانی: با این جلسات موافقم اما رقابت باید در شرایط برابر باشد و انتشار این جلسات زمانی موفق تر خواهد بود که همه کاندیداها باشند چون برخی فرار می کنند و یک شخصیت مبهم برای تصمیم گیرندگان به جا می‌ماند و باید همه باشند و اظهار نظر کنند تا مردم با وجود اظهار نظر همه قضاوت کنند.

پیمان رضائیان: من می‌خواهم بابت برگزاری این نشست تشکر کنم  چون با نحوه تبلیغاتی که در کازرون دیده بودم و هزینه های سنگین انتخاباتی اصلا انتظار چنین جلساتی را نداشتم و در واقع  دیدم عده ای در کازرون هستند که وظیفه یک نماینده را درک کرده اند و امیدوارم این جلسات و این فرهنگ سازی انجام بشود تا اقشاری که در این جلسات شرکت می‌کنند در نتیجه انتخابات اثر گذار باشند چون اگر این طرز تفکر در کازرون غالب شود شاهد تحولات شگرفی خواهیم بود.

امان الله دهقان‌فرد:هر کس از توانایی خود اطمینان و اعتماد دارد در جمع شما حاضر می شود علی رغم اینکه برخی می گویند اینجا تله است من نه تله ای دیدم نه طعمه ای.

شهاب آرین: جلسه خوب و صمیمانه ای بود.بعضی ها می گفتند که علت اینکه در پاتوق حاضر نمی شوند اینست که در تله بیافتند.البته من استرسش را داشتم،البته سوالات سوالات تخصصی و خوبی بود که در محافل دیگر مطرح نمی شود.

نویسنده: سرویس سیاسی
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
0
دهقان فرد تو گمرک بوده؟؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳