پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۴۸۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۸
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی:
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کازرون در گفتگو با خبرنگاران، هدف از اجرای "پاتوق مطالبه گری" را علاوه بر ایجاد شور و نشاط در فضای جامعه برای حضور حماسی مردم و آگاه سازی و روشنگری در جهت انتخاب کاندیدای اصلح، دادن فرصت برابر به تمامی کاندیداها برای معرفی خود و برنامه هایشان عنوان کرد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی بسیج دانشجویی شهرستان کازرون، سعید زارع خفری اظهار داشت: با توجه به اینکه این نشست ها اولین تجربه در سطح شهرستان کازرون بود، حساسیت کار بسیار بالا بود که بر همین اساس جهت اجرای هرچه بهتر و مفیدتر برنامه، جلسات متعدد مشورتی با دانشجویان با سلایق مختلف و سایت های خبری شهرستان برگزار شد.

مسئول تحلیل و بررسی بسیج دانشجویی شهرستان کازرون بیان داشت: با مشورت و نظرسنجی مقرر شد که هر جلسه "پاتوق مطالبه گری" با حضور دو کاندیدا برگزار شود، البته نه بصورت مناظره بلکه هرکدام از کاندیداها این فرصت را داشته باشند تا خود، سوابق و برنامه هایشان را معرفی و تشریح کنند.

زارع خفری ادامه داد: شیوه ی اجرای این برنامه به گونه ای است که هرکدام از کاندیداهای مهمان، پس از معرفی و تشریح اهداف خود، به سوالاتی در پنج محور؛ عمومی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و منطقه ای پاسخ می دهند و پایان بخش هر نشست، قسمت جذاب و هدفمندی بود که به صندلی داغ شهرت داشت و مواضع کاندیداها نسبت به عملکرد و نقاط قوت و ضعف دولت‌های مختلف مشخص می شد. 

وی با تاکید بر اینکه از تمامی افراد تعهد اخلاقی گرفته شده بود که جهت رعایت عدالت سئوالات محرمانه بماند و منتشر نشود، عنوان کرد: بسیج دانشجویی براساس رسالت خود، از تمامی کاندیداها با سلایق متفاوت دعوت کرد تا در جمع خبرنگاران سایت های شهرستان و دانشجویان حضور پیدا کنند که آقایان مجید شیخیان کازرونی، مهدی رسته، یعقوب شفیعی، رمضان پناهنده، مجید پورحمیدی، پیمان رضائیان پور، حجت اله دهقانی، امان اله دهقانفرد، شهاب آریان و خانم منصوره امیریان با شهامت در این نشست حضور پیدا کرده و پاسخگوی سوالات دانشجویان شدند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کازرون در مورد حواشی عدم حضور برخی کاندیداها در پاتوق مطالبه گری تشریح کرد: برخی از کاندیداها  بدقولی کرده و علی رغم قرار قبلی، به بهانه های مختلف در این نشست حضور پیدا نکردند که برخی از طرفداران آن کاندیداها جهت توجیه عدم حضور کاندیدای مطلوب خود، در شبکه های اجتماعی این نشست ها را دام معرفی کردند که البته با حضور اکثریت کاندیداها در این نشست نقشه آنان نقش برآب شد و کاندیداهای حاضر، این نشست ها را نشست های تخصصی و  موشکافانه در سطح فضای دانشجویی معرفی کردند.

زارع خفری تاکید کرد: تاکنون 10نفر از کاندیداها در پاتوق مطالبه گری حضور پیدا کرده اند و 4 نفر از حضور در این نشست دانشجویی خودداری کردند که باتوجه به فرصت محدود باقیمانده و بستن پرونده ی این دوره از "پاتوق مطالبه گری"، کاندیداهای مذکور تنها تا ساعت 19 یکشنبه دوم اسفندماه فرصت دارند جهت هماهنگی در این نشست ها با دفتر بسیج دانشجویی شهرستان ارتباط برقرار کنند.

زارع خفری در پایان ضمن تشکر از کاندیداها، دانشجویان و اصحاب رسانه خاطرنشان کرد: باید از شورای محترم نگهبان که محکم و استوار در برابر فشار های وارده از طرف افراد صاحب نفوذ استقامت کرد و مر قانون را اجرا کردند تشکر کرد  چرا که برخی پول های کثیف در عرصه انتخابات فضای نامناسبی را در شهرستان بوجود آورده بود که بسیاری از مردم نسبت به این موضوع نگران بودند که با اجرای قانون توسط شورای محترم نگهبان، فضایی مناسب جهت حضور حداکثری مردم در سطح شهرستان بوجود آمد.

نویسنده: سرویس سیاسی
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
0
0
از مدیر سایت تقاضا داریم برایمان روشن کند که در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی به چند نفر می شود رأی داد؟
مدیر پایگاه
دوست عزیز سلام
تعداد نمایندگان استان فارس در مجلس خبرگان رهبری 5 نفر و برای مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان کازرون 1 نماینده به مجلس می رود
شاد باشید
علی بحرانی - مدیر کازرون نما
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸