پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۴۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰
سومین پاتوق مطالبه گری دانشجویی با حضور آقایان مجید پورحمیدی و رمضان پناهنده و چهارمین نشست با حضور آقایان پیمان رضائیان و حجت الله دهقانی و با حضور تشکل های دانشجویی دانشگاه های کازرون و سایت‌های خبری کازرون برگزار شد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی بسیج دانشجویی شهرستان کازرون، سومین پاتوق مطالبه گری دانشجویی با حضور تشکل های دانشجویی دانشگاه های کازرون و سایت‌های خبری کازرون برگزار شد.


گزارش سومین و چهارمین جلسه پاتوق مطالبه گری


در این نشست  رمضان پناهنده و مجید پورحمیدی  در جمع دانشجویان حضور یافتند و به پرسش های مطرح شده پاسخ داند.

برخی از نظرات رمضان پناهنده در جمع دانشجویان را می توان به موارد زیر اشاره نمود:


گزارش سومین و چهارمین جلسه پاتوق مطالبه گری


اگر بگویم منابع مالی ستادم از کجا و چطور تامین می کنم باید گریه کنید/ با استخاره از  قرآن وارد صحنه شدم / به علی اکبر ولایتی علاقمند هستم /  وزارت خانواده در حمایت از بانوان وازدیاد و پرورش نسل باید راه اندازی شود / با سخنرانی های من خیلی ها به جبهه رفتند و شهید شدند / دولت اعتدال در خط اعتدال جلو می روددریاچه  ارومیه که نمک زار است  آدم و عالم بسیج شده اند تا احیایش کنند ، اما دریاچه پریشان با آب شیرین باید تکلیفش اینچنین باشد


گزارش سومین و چهارمین جلسه پاتوق مطالبه گری


اما مجید پورحمیدی دیگر کاندیدای دعوت شده که  اولین کاندیدای اصلاح طلبی بود که در پاتوق مطالبه گری حضور یافت با تاخیر در نشست حاضر شد. پورحمیدی علت تاخیر خود را در جلسه حضور تعدادی از افراد در منزلش برای کنارگیری به نفع یکی از کاندیداها عنوان کرد. وی در پاسخ به سوالات نظرات خود را چنین مطرح کرد:


گزارش سومین و چهارمین جلسه پاتوق مطالبه گری


اهل زد و بند نیستم و کاری به بازیهای پشت پرده ندارم/ کسی نمی تواند مرا بخرد / برخی انتخابات را عرصه زر و زور می دانند / جد من در راه دفاع از میهن اسلامی و در مقابله با تهاجم انگلیس به شهادت رسید /به قشقایی بودن خود افتخار می کنم / آرای من خفته است / اندیشه و تفکر سیدمحمدخاتمی را قبول دارم / موسوی و کروبی می بایستی به قانون و فرمایشات مقام معظم رهبری تمکین می کردند

 

همچنین در چهارمین جلسه پاتوق مطالبه گری دانشجویی، پیمان رضائیان و حجت الله دهقانی  در جمع دانشجویان حضور یافتند و به پرسش های مطرح شده پاسخ داند.

گزارش سومین و چهارمین جلسه پاتوق مطالبه گری

پیمان رضائیان در جمع دانشجویان نظرات و دیدگاه های خود را چنین بیان کرد:

تصمیم مجلس در قطع ارتباط با انگلستان یک تصمیم انقلابی بود/ 400هزار تومان هزینه تبلیغاتم است که ریز آن را اعلام می کنم/ من هاشمی رفسنجانی دولت سازندگی را بیشتر دوست دارم/ دانشگاه ها باید محل رفت و آمد مسئولین شهرستان و حل مشکلات کازرون باشند/ کازرون را باید یک شهرستان یکپارچه دید / واژه ها و اصطلاحات نوظهور در قطعنامه شورای امنیت آینده برجام را مبهم کرده است/سازمان محیط زیست را باید سازمان سیاسی محیط زیست نامید/

گزارش سومین و چهارمین جلسه پاتوق مطالبه گری

حجت الله دهقانی دیگر کاندیدای میهمان نیز در جمع دانشجویان نظرات و دیدگاه های خود را چنین بیان کرد:

اقتصاد مقاومتی باید خاستگاهش روستا باشد/ شورای نگهبان زیبا عمل کرد / اگر به مذاکره و رابطه با آمریکا فکرمان را مشغول نکنیم راحت تر هستیم / کازرون را باید روستا شهر نامید نه شهری با ویژگی ها و توسعه یافتگی شهری / پتروشیمی کازرون گره گشای مشکل اشتغال کازرون نیست / خوراک پتروشیمی کازرون تا سال 96 هم بعید است تامین شود از طرفی مشکل آب نیز یکی از بحران های فعالیت پتروشیمی کازرون است/ در قرار دادهای جدید نفتی معایب و نواقص قراردادهای قبلی تقریبا برطرف شده.

گزارش سومین و چهارمین جلسه پاتوق مطالبه گری

 گفتنی است سلسله نشستهای پاتوق مطالبه گری با موضوع انتخابات و با حضور نمایندگان تشکلهای دانشجویی و برخی از فعالان رسانه ای کازرون برگزار می گردد که در این  نشست ها پرسش هایی از سوی نمایندگان تشکل های دانشجویی دانشگاه های کازرون و برخی از فعالان رسانه ای مطرح و کاندیداهای محترم پاسخ می دهند


گزارش سومین و چهارمین جلسه پاتوق مطالبه گری

نشستهای پاتوق مطالبه گری تا روز شنبه ادامه خواهد داشت و همه کاندیداهای کازرون در آن شرکت خواهند کرد.

نویسنده: سرویس سیاسی
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
اذان صبح
۰۵:۰۳:۲۶
طلوع افتاب
۰۶:۲۸:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۰۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۵:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۰۴