محفل عزای فاطمیه اول به یاد 122 شهید فاطمی کازرون در مسجد جمعه(جوی) برگزار می شود. حجت الاسلام مهدی صنعتی در گفتگو با کازرون نما ضمن اعلام این مطلب افزود: همزمان با بهره مندی از بیانات حجت الاسلام و المسلمین یاسر حاجی پور از اساتید مدرسه علمیه مبارکه کازرون، از مدیحه سرایی حاج داوود احمدی نژاد (اعزامی از کرمانشاه) و شعرخوانی شاعر مطرح آیینی کشور آقای مجید تال (اعزامی از قم) نیز کسب فیض خواهیم نمود.

مسوول هیات فرهنگی مذهبی فاطمیون گفت: این برنامه برای اولین بار به یاد و در جهت تعظیم به ساحت مقدس شهدایی که در فاصله دو دهه اول و دوم فاطمیه در طول هشت سال دفاع مقدس به فیض شهادت نایل آمده اند برگزار می شود که حضور سراسر نور خانواده معزز ایشان بر برکت محفل عزای این هیات خواهد افزود.

وی بزرگداشت شهدا را از جمله برنامه های محوری این هبات اعلام کرده و افزود: پس از برگزاری دعای ندبه هفته گذشته به یاد شهدای مدافع حرم، این هفته نیز محفل توسلی در منزل شهید مسرور برقرار خواهد بود و جمعه نیز به روال هر هفته، محفل معنوی یا مهدی(عج) به یاد شهید علی شفیعی و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمدجعفر جوشن و مداحی کربلایی میثم دولتی اعزامی از مشهد برقرار خواهد بود.

حجت الاسلام صنعتی در پایان از همه مردم شهر کازرون دعوت نمود تا در این برنامه شرکت نمایند.