پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۴۸۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳
در این آیین از حجت الاسلام مرتضی فلاحتی تقدیر و حجت الاسلام حمیدرضا جعفری زاده به عنوان مسئول جدید بسیج طلاب و روحانیون استان بوشهر معرفی شد. حجت الاسلام جعفری زاده قبل از این مسئول آموزش ناحیه بسیج دانشجویی استان بوشهر بوده است.
حمیدرضا جعفری زاده مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان بوشهر شدبه گزارش کازرون نما به نقل از منبری ها، حجت الاسلام محمدی شاهرودی مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور در آیین تودیع و معارفه مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان بوشهر  گفت: هر پدیده ای که در جهان بوجود می آید یک علل مُحدثه (بوجود آورنده) و یک علل مُبقیه(ماندگاری) دارد که در انقلاب اسلامی ما سه عنصر ایمان، رهبری و مردم از جمله این علل هستند. وی افزود: در شکل گیری انقلاب اسلامی عنصر ایمان، اعتقاد و باور مردم به هدف و مسیر در کنار رهبریِ الهیِ حضرت امام خمینی(ره) نقش بسزایی داشتند و اگر یکی از این عوامل محقق نمی شد این انقلاب به ثمر نمی رسید.

وی تصریح کرد: برای بقاء و ماندگاری این پدیده مبارک می بایست این عوامل همزمان با هم وجود داشته باشند در غیر این صورت از بین خواهد رفت. حجت السلام محمدی شاهرودی به تشریح عوامل شکست برخی از انقلاب ها حتی انقلاب توحیدی حضرت موسی(ع) اشاره کرد و خاطرنشان داشت: عنصر شایعه در شکست تمامی این انقلاب ها نقش پررنگی را بازی کرده است .

وی در ادامه به مسئله نفوذ اشاره کرد و گفت: نفوذ، تحمیل اراده بر دیگران از طریق غیر اجبار است و این از راهبردهای و نقشه های دشمن است که از طریق انواع نفوذ به خصوص نفوذ علمی و فرهنگی به اهداف شوم خود نائل شود. مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور خاطرنشان کرد: تنها راه مقابله با نفوذ را طبق نصّ صریح قرآن این است که غیر خودی(دشمن) را محرم اسرار خود قرار ندهیم.

سردار فتح ا... جمیری فرمانده سپاه امام صادق(ع) در ادامه این مراسم ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: موثرترین قشر در ارتباط با مردم جامعه، روحانیت هست که در سطح کشور فعال هستند. وی به نقش بسیار پررنگ روحانیون در طرح صالحین بسیج اشاره کرد و افزود: این طرح بدون حضور روحانیون موفقینی در بر نخواهد داشت. 

در این آیین از حجت الاسلام مرتضی فلاحتی تقدیر و حجت الاسلام حمیدرضا جعفری زاده به عنوان مسئول جدید بسیج طلاب و روحانیون استان بوشهر معرفی شد. حجت الاسلام جعفری زاده قبل از این مسئول آموزش ناحیه بسیج دانشجویی استان بوشهر بوده است.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهدی صنعتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
0
0
این امر رو به دوست عزیز و گرامی ام جناب حاج حمید آقای جعفری زاده تبریک میگویم.
ان شا الله روز به روز موفقیتهاشون روز افزون باد
شایستگی های ایشون بیش از این هاست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴