پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۴۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸
به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی صورت گرفت:
در استانه یوم الله 22بهمن و به مناسبت دهه پر فروغ فجر، طی مراسمی با حضور حمیدرضا گرامی فرماندار شهرستان کازرون، مرادی معاونت محترم فرماندار، علوی بخشدار جره و بالاده، رضایی رییس شورای بخش و جمعی از مردم و مسولان بخش جره و بالاده، با افتتاح پروژه آسفالت راه روستای خرم زار، همزمان بیش از 50 طرح عمرانی – خدماتی انجام شده توسط بخشداری، دهیاری ها و ادارات خدمات رسان در بخش به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار کازرون نما، گرامی فرماندار شهرستان کازرون در این مراسم با تبریک دهه پرفروغ فجر و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل عظیم الشان(ره)، یاد و خاطره شهدا را نیز گرامی داشت و باتبریک و تسلیت شهادت جمعی از فرزندان شهرستان در دفاع از حریم حرم اهل بیت، آرامش و آسایش امروز جامعه را مدیون خون شهدا دانست و از مردم خواست با حضور در صحنه مخصوصا در دو آزمون بزرگ پیش رو که یکی راهپیمایی 22بهمن و دیگری آزمون بزرگ انتخابات 7 اسفند می باشد، قدردان خون شهدا باشند؛ و در صحنه بودن خود را به جهانیان نشان دهند.

افتتاح و بهره برداری بیش از 50 طرح عمرانی و خدماتی در بخش جره و بالاده

سید مجتبی علوی بخشدار جره بالاده نیز در رابطه با طرح های افتتاح شده گفت: این پروژه ها که بیش از 50 طرح عمرانی، خدماتی و رفاهی می باشد، به همت دهیاران و شوراها و بخشداری جره و بالاده و با حمایت و همکاری بنیاد مسکن شهرستان و ادارات خدمات رسان مانند آبفا روستایی، برق، گاز، آبفا شهری، شهرداری و ... در این بخش افتتاح و به بهره برداری می رسد.

افتتاح و بهره برداری بیش از 50 طرح عمرانی و خدماتی در بخش جره و بالاده

علوی برخی از این طرحها را شامل آسفالت کوچه ها و معابر روستایی، به سازی، بیس ریزی و بازگشایی معابر و اجرای طرح هادی روستایی، برق رسانی و نصب روشنایی، آبرسانی و تعویض شبکه آب، اجرای فضای سبز و پارک، کانال های آبیاری و آبرسانی به مزارع کشاورزان و ... دانست و گفت: این خدمات در اکثر روستاهای این بخش مانند خرمزار، جره، میدانک، دادین، علی آباد موصلی، سرمشهد، بیدزرد، باغدشت، تل گاو، دهپاگاه، عرب فامور، نرگسزار، ملااره و... افتتاح می گردد. وی افزود: الحمدلله روند سازندگی و پیشرفت در بخش بزرگ جره و بالاده به سرعت در حال انجام است و ان شاءا... در آینده طرح های بیشتری را جهت ارایه به مردم شریف بخش جره و بالاده در دست اقدام داریم. 

افتتاح و بهره برداری بیش از 50 طرح عمرانی و خدماتی در بخش جره و بالاده
علوی از کلیه دهیاران، شوراهای اسلامی بخش و روستاها و ادارات و نهادهای خدمات رسان بابت انجام و اجرای این طرح ها تشکر و قدردانی نمود.

نویسنده: سرویس خبر
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳