پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۷
کد خبر: ۱۴۸۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۸
در بخش کنارتخته و کمارج صورت گرفت:
طی مراسم با حضور معاون استاندار فارس، رییس دادگاه های حل اختلاف استان فارس و فرماندار شهرستان کازرون در حسینیه شهر کنار تخته، دو طایفه که دو دهه با هم اختلاف و درگیری داشتند طی مراسمی منشور صلح و سازش امضا کردند.

به گزارش کازرون نما، بخشدار کنارتخته و کمارج گفت: به علت اختلاف و درگیری های این دو طایفه  8 تا 9 نفر به قتل رسیده بودند که دیروز به میمنت دهه فجر انقلاب اسلامی خانواده های 2 طرف دعوا  همدیگر را عفو و منشور برادری و دوستی امضا کردند.

در این مراسم یدالله رحمانی معاون استاندار فارس با قدردانی از این حرکت بسیار خدا پسندانه گفت: این حرکت در تامین امنیت منطقه و همچنین آسایش و آرامش مردم کمک بسیار زیادی می کند.

حجت الاسلام ابوالقاسم لطفی امام جمعه کنارتخته نیز با اشاره به اهمیت بخشش در اسلام گفت: امیدوارم که این حرکت خداپسندانه الگویی برای حل مشکلات و رفع دشمنی ها در سایر نقاط کشور شود.

وی افزود: این منشور صلح و سازش بعنوان یک سند برای همیشه نگهداری خواهد شد.

این حرکت به همت گروهی از معتمدان، استادان دانشگاه، پزشکان و فرهنگیان بخش کنارتخته و کمارج که در نقاط مختلف کشور مشغول به خدمت اند و تحت عنوان گروه همدلان فعالیت دارند صورت گرفت.

این مراسم با حضور معاون استاندار فارس، رییس دادگاه های حل اختلاف استان فارس و فرماندار کازرون در حسینیه شهر کنار تخته برگزار شد.

نویسنده: سرویس خبر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کنارتخته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
0
0
با سلام عنوان مراسم جشن روز صلح و دوستی بوده و خودم در این مراسم حضور داشتم سه خانواده که از دیر باز باهم اختلاف داشتند صلح نامه امضا کردند میتوانید مشروح این مراسم را همراه با تصاویر در سایت کنارتخته 24 رویت فرمایید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۰
اذان ظهر
۱۲:۱۱:۳۳
غروب آفتاب
۱۸:۱۴:۲۱
اذان مغرب
۱۸:۳۰:۱۹