پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۴۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۲
خطیب جمعه قائمیه:
حجت الاسلام قهرمان عباسی امام جمعه قائمیه گفت: مردم سهم خودشان را در بحث همدلی و همزبانی دولت و ملت به عرصه ظهور آوردند و عملاً نشان دادند.

به گزارش کازرون نما، حجت الاسلام قهرمان عباسی در خطبه های این هفته قائمیه اظهار داشت: راهپیمایی 22بهمن با آن شکوه و عظمتش و با آن انسجام و همبستگی بیانگر این است که مردم سهم خودشان را در بحث همدلی و همزبانی دولت و ملت به عرصه ظهور آوردند و عملاً نشان دادند، دولت مردان هم باید با رفع مشکلات معشیتی مردم و با حفظ عزّت ملّی و غیرت دینی جواب این همدلی و همزبانی را نشان دهد.
ایشان افزود: حضور میلیونی مردم در راهپیمایی روز بیست ودوم بهمن نشان داد که بصیرت سیاسی مردم بیش از تصورات غلط و غیر کارشناسانه دشمنان داخلی و خارجی نظام اسلامی است.
عباسی در ادامه سخنان خود به بحث انتخابات پرداخت و تصریح کرد: به جای اینکه از انتخابات به عنوان یک ابزار سیاسی و به عنوان یک مسئله سرگرم کننده، برای توجیه بعضی از نا کارآمدی ها استفاده شود باید از آن به عنوان یک راهبرد استراتژیک به منظور فراهم کردن حضور حداکثری و مشارکت حداکثری مردم برای رفع مشکلات اقتصادی و رفع بیکاری، مسدود کردن راه نفوذ دشمن و حفظ استقلال همه جانبه و تقویت اقتدار ملّی بهره گیری کرد.

وی در ادامه به مساله سوریه گریزی زد و گفت: جای شک و تردید نیست که حضور تروریست ها در سوریه و ایجاد نا امنی در منطقه توسط تروریست ها با حمایت کشورهای اروپایی و با هزینه پول نفت عربستان و هم پیمانانش بوده است و در ایجاد این نا امنی در منطقه هدف نهای ایران بوده است.

عباسی در پایان بیان کرد: حضور مستشاری ایران در سوریه و شکل گیری جبهه مبارزه مردمی در حمایت از ارتش سوریه و وارد کردن شکست های پی در پی به تروریست ها وآزاد سازی بخش های مهمی از سوریه باعث پریشان حالی استکبار جهانی در رأس آن آمریکا و مزدور منطقه حکام آل سعود شده است راه عقلی و قانونی آن این است که  اولا دست از حمایت تروریست ها بردارند و دوّما در تغییر ساختار حکومت سوریه دخالت نکنند.

منبع: تنویر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹