پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۴۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲
فرمانده انتظامی استان فارس در کازرون:
فرمانده انتظامی استان فارس با بيان اينكه يكی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران پشتوانه مردمی است، گفت: نيروی انتظامی از بطن مردم، به خواست مردم و در خدمت مردم است.

به گزارش کازرون نما، سردار "احمد علي گودرزي" در جمع نمازگزاران مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان كازرون، ضمن تبريك ايام دهه فجر، تصريح كرد: اگر امروز در ايران اسلامي امنيت مناسبي حكم فرما است، اين امنيت را مديون رشادت هاي رزمندگان دوران انقلاب اسلامي و همچنين جنگ تحميلي هستيم.  
وي ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامي با تحميل جنگ هشت ساله بر كشور و ملت ايران قصد داشتند به داخل كشور نفوذ كنند كه به لطف الهي در اين راه ناكام ماندند.  
فرمانده انتظامي استان فارس يكي از افتخارات نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را پشتوانه مردمي دانست و تأكيد كرد: مردم قدر شناس و ولايتمدار ايران اسلامي همواره از آرمان هاي والاي انقلاب اسلامي حمايت مي كنند.  
گودرزي به دستاوردهاي انقلاب اسلامي در حوزه كار پليس اشاره كرد و گفت: امروز پليس جمهوري اسلامي ايران با رعايت حقوق شهروندي و تكريم ارباب رجوع در راستاي مطالبات مردم و برقراري نظم و امنيت در جامعه تلاش مي كند.
وي اجراي طرح مكنا در 120 كلانتري و پاسگاه فرماندهي انتظامي استان را گواهي بر اين موضوع دانست و افزود: با خوشايند سازي محيط خدمتي براي كاركنان، رعايت حقوق شهروندي و همچنين تكريم ارباب رجوع بيش از پيش در دستور كار قرار گرفته است.  
رئيس پليس فارس تأكيد كرد: كاركنان نيروي انتظامي به عنوان سربازان ولايت همواره در راستاي برقراري نظم و امنيت توسعه يافته در جامعه تلاش مي كنند و در اين راه جان خود را فدا مي كنند.  
گودرزي از همه مردم و نهادهاي دولتي و غيردولتي به ويژه دستگاه قضائي استان كه نيروي انتظامي را در برقراري امنيت ياري مي كنند، تشكر كرد. 

نویسنده: سرویس خبر
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸