پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۴۷۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۱
با حضور معاون بهره برداری شرکت گاز استان فارس:
با حضور مهندس فرهاد بهمنی کشکولی، معاون بهره برداری شرکت گاز استان فارس، طی مراسمی با حضور برخی از مسئولین و فرماندهان نظامی و نیز مردم روستاهای منطقه تنگ چوگان در مسجد این روستا، بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به 49 روستای شهرستان کازرون افتتاح و کلنگ زنی شد

به گزارش مجتبی پیران خبرنگار کازرون نما، در ابتدای این مراسم پس از تقدیر و تشکر از سوی مردم از مسئولین، و تشریح مشکلات روستاها توسط آقای مزارعی، حمیدرضا گرامی فرماندار شهرستان کازرون در سخنانی در مورد لزوم تسریع در اجرای تاسیسات مخاطره آمیز و عوامل سد معبر محور تردد این بخش تا پیش از شروع ایام نوروز و حضور بازدیدکنندگان به دلیل اهمیت این قسمت به عنوان مسیر فرعی گردشگری شهرستان تاکید نمود. وی همچنین خواستار تعیین مرز تفرجگاه آموزش و پرورش در دامنه کوه و بهسازی آن شد و از آمار تردد 5/2 میلیون نفری گردشگران از منطقه کازرون به عنوان بازدید کننده یا با توقف یا اسکان حداقل روزانه در سال گذشته خبر داد.

گرامی همچنین در دستور کار قرار دادن امکاناتی همچون تلکابین و نورپردازی غار شاهپور و احداث یک مجتمع فرهنگی ورزشی برای روستاها را جزئی از اولویت های عمرانی دانست .


در ادامه مراسم، مهندس فرهاد بهمنی کشکولی، معاون بهره برداری شرکت گاز استان فارس از آغاز عملیات بهره برداری از گازرسانی به 14 روستای شهرستان با اعتباری بالغ بر 34 میلیارد ریال، شامل 30 کیلومتر شبکه گذاری و بهره مندی 2000 خانوار از نعمت گاز و کلنگ زنی شروع عملیات اجرایی گازرسانی به 35 روستا با اعتباری بالغ بر 116 میلیارد ریال، شامل 146 کیلومتر شبکه گزاری و بهره مندی بیش از 2700 خانوار که از نعمت گاز برخوردار می شوند خبر داد.

کشکولی همچنین خاطر نشان کرد: از کل 217 روستای مشمول گازرسانی در شهرستان کازرون، 111 روستا دارای گاز و از 126 روستای باقی مانده، 35 روستا در ایام مبارک دهه فجر و 22 روستا در سال آینده  کلنگ زنی و 20 روستا در دست مطالعه قرار دارد. وی افزود: پس از تصویب دستور کار گازرسانی در مجلس در سال 93، 2500 روستا و 2 شهر استان در برنامه نهضت گازرسانی قرار گرفتند که یا در حال افتتاح یا کلنگ زنی یا در دست مطالعه می باشند. لذا در مجموع پروژه گازرسانی به 2 شهر، 98 روستا و 6 خط انتقال لوله با هزینه ای بالغ بر 103 میلیارد ریال در این دهه پر فروغ در سطح استان افتتاح می شوند .

شایان ذکر است که این مراسم که همزمان در 35 منطقه دیگر درحال برگزاری بودف از طریق سیستم ویدئو کنفرانس به صورت زنده با مراسمی که در مرکز استان در حال برگزاری بود ارتباط داشت.

پس از اتمام جلسه، آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی به روستاهای تنگ چوگان از زمینی مقابل مسجد جامع که محل مراسم بود، توسط مسئولین کلنگ زنی شد .

نویسنده: مجتبی پیران
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
0
0
روستا
مدیر پایگاه
سلام و تشکر دوست عزیز
اصلاح شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹