پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۴۷۶۶
تعداد نظرات: ۱۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲
بهمن حاجات نیا خبر داد:
سخنگوی شورای اصلاح طلبان استان فارس گفت: برای حضور در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اصلاح طلبان و حامیان دولت لیست مشترک خواهند داد.

به گزارش کازرون نما، بهمن حاجات نیا جمعه در یک نشست خبری به تشریح آخرین وضعیت اصلاح طلبان فارس برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی پرداخت و اظهار داشت: برای حضور قوی در انتخابات پیش رو لیست مشترک با حامیان دولت خواهیم داد.
حاجات نیا با اشاره به اینکه آنچه امروز در اولویت قرار دارد انتخاباتی باشکوه و با مشارکت حداکثری است که البته برخی تمایل دارند این حضور کم رنگ باشد تا با استفاده از رای سنتی و حداقلی وارد مجلس شوند.
وی با اعلام اینکه برای حضور گسترده در انتخابات و رسیدن به موفقیت کمیته های هفتگانه و سازمان رای تشکیل شده که به طور دقیق وضعیت را بررسی می کند یادآور شد: اینک ستاد و تشکلهای دانشجویی، جوانان، بانوان این شورا نیز فعال هستند.
حاجات نیا با بیان این مطلب که شوراهای اصلاح طلبان در اکثر شهرستانهای فارس تشکیل شده و تنها در دو شهرستان کازرون و آباده نیز به زودی این شورا شکل خواهد گرفت تاکید کرد: شورای اصلاح طلبان فارس متشکل از 17گروه طی دوسال گذشته در تمامی عرصه ها حضور فعال داشته است.
استان فارس دارای 18 کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی و پنج کرسی نمایندگی مجلس خبرگان رهبری است.

نویسنده: سرویس سیاسی
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
2
6
امیدوارم اصلاح طلبان با کنار گذاشتن سلیقه های متفاوتشان برای معرفی کاندیدایی که نزدیکتر به مرام اصلاح طلبی بوده و امکان رای آوری بیشتری نیز داشته باشد به توافق برسند و یکصدا از ایشان حمایت کنند.
از آقایان طبیب لقمانی و بادآهنگ و فاضل نیا و رصافیان و .... خواهش میکنم که پس از به نتیجه رسیدن شورای هماهنگی اصلاحات ، از فرد معرفی شده حمایت کنند. در غیر اینصورت مردم شما را اصلاح طلب نمیدانند.
اصل کازرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
3
2
اما من از جناب باداهنگ میخواهم از هیچ کاندیدی حمایت نکند ...تاببینیم هرکی خودش چند مرده حلاجه...هر سال باداهنگ اینهمه فداکاری میکنه بعد خودش تایید نمیشه والله این کازرون تا خود باداهنگ نباشه درست نمیشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
خوب اصلاح طلب ندانند، مگه چطور میشه!
اصلا نظر مردم و اصلاح طلبان تو این مملکت چه اثری داره!
شما بهتره به جای اینکه تو آلمان بشینی و ... و تز بدی... بیای ایران و تو جریان امور از نزدیک باشی...
و یا حداقل به اخویتون بگین: تو که تو این شهر همه کاره ای این قدر ... مردم و خواسته هاشون ...
قرمز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
1
1
واقعا من ممیدونم مگه مردم کازرون چه گناهی کردن که باید اقای باد اهنگ که شناسنامه فعالیتشون برای تمام کازرونیها مشخص شده رد صلا حیت بشن .با این وضعیت اصلا هیچ امیدی به پیشرفت کازرو نیست و باید سالانه شاهد مهاجرت کازرونیها به شهرهای دیگر باشیم شاید تو جهان دیگر از باند بازی خبر نباشد وما مردم کازرون در برزخ شاهد پیشرفت شهر خود باشیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
0
1
كازرون نما چرا نظرات رو گزينشي ميذاري؟؟؟!!!
چرا نظر من رو درباره اون آقاي آلمان نشين منتشر نكردي؟؟!!
نشون دادي كه تو هم از همون قماشي و فرقي با بقيه سايت ها نداري...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
1
1
از همه کاندیدا خواهشمند است این فرصت را غنیمت شمارده با تدبیری واتحاد از انشقاق و پراکنده بودن فاصله گرفته وازیک کاندیدای واحد حمایت کنند
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
1
3
در انتخابات ریاست جمهوری رای مردم شهرستان کازرون همیشه با افراد اصلاح طلب بوده است ولی چرا در انتخابات مجلس فقط اصول گراها از کازرون نماینده می شوند؟ اقایانی که در ارتباط با شورای نگهبان هستند برای این مهم جوابی دارند؟ ایا مردم شهرستان کازرون تا ابد محکوم به داشتن نماینده اصوا گرا باید باشند؟ ای کاش یک بار لیست خیانتهای اقایان امثال باداهنگ در حق مردم شهرستان کازرون را منتشر می کردند تا مردم خود قضاوت کنند و پشت درهای بسته سرنوشت کازرون رقم نخورد و دیگر شهرستان کازرون گوسفند قربانی ... نشود. در شیراز اقای معین باید تائید شود و در کازرون اقای باداهنگ باید رد صلاحیت(گوسفند قربانی) شود. شیراز باید اباد شود و کازرون ویران شود. این است عدالت اسلامی.
رسول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
1
2
دوست عزیز که در پی فردی هستید که نزدیک به مرام اصلاح طلبی باشد!! به نظر شما کدامیک اینطور است! پرسش من از ندانستن است نه انکار! اما یادمان باشد " اصلاحات" و "اصلاح طلبی" تعریف دارد، می بایست برای اصلاحات چیزی که خیر مردم و نظام در آن است دل به آنان که اصلاح طلب واقعی نیستند نبست. زیرا انحراف اصلاح طلبی از همه چیز بدتر است. چه ضرورتی دارد وقتی یک اصلاح طلب واقعی در میان کاندیدا نیست در پی ساختن یک اصلاح طلب باشیم، این اصلاح طلب ساختگی هیچ اصالتی ندارد. یک اصول گرای اصیل را من به یک اصلاح طلب ساختگی ترجیح می دهم، چون با او می توان حرف زد، حرفش را می توان فهمید ، موضع ش را می توان شناخت. اما اگر اصلاح طلب ساختیم هر آن باید منتظر باشیم تا وی به خاطر منافعش رنگ عوض کند ..نه اصول گرا باشد نه اصلاح طلب ..بلکه یک منفعت طلب...
پاسخ ها
ali
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
فرزندان راستین اسلام و ایران با برچسب های مختلف کنار گذاشته می شوند و افراد چاپلوس و ... بر مسند قدرت جولان می دهند و هر زمان به اخر خط می رسند رهبری را فدا می کنند و هزاران شهید باید داد تا خسارت وارده توسط این افراد جبران شود. روزی امام بزرگوار خمینی کبیر را جام زهر خوراندند و امروز رهبری و ولایت فقیه را تضعیف می کنند تا چند صباحی بر کرسی قدرت بیشتر باشند. کاسه از اش داغتر شده اند و مردم را از رهبری دور می کنند. یادمان باشد که امام بزرگوار خمینی بت شکن به این افراد افراطی گفتند که شما از اسرائیل برای انقلاب و اسلام و ایران بدتر هستید. فرزندان سید علی رهبر فرزانه انقلاب در صحنه حضور دارند و با رای خود در صندوق تیری بر قلب عمروعاص و معاویه ها خواهند زد و مکر و حیله علیه ولایت فقیه را خنثی خواهند نمود.
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
0
0
در پاسخ به ناشناس 18:41 مورخ 17 بهمنمن
توی کازرون کنار دستتم حاجی، فقط چون با وی پی ان وارد میشم پرچمم رو آلمان میزنه، دیدی زود و اشتباه قضاوت کردی!!!! آقای حسین خرسند همه ی پیام هاش که اغلب در نقد برادرشون هم هست به اسم خودشون میزارن. در مورد کاندیدایی که خودشون رو اصلاح طلب معرفی کرده بودن به عرض جنابعالی میرسونم که چون خودشون قبل از اعلام صلاحیت ها متوقع کناره گیری دیگر کاندیدای اصلاح طلب به نفع خودشون بودن، الان که صلاحیتشون احراز نشده، بر اساس رویه ای که قبلا از دیگران انتظار داشتن، الان باید از کاندیدای مورد نظر شورای هماهنگی اصلاحات حمایت کنن در غیر اینصورت معلومه که برا جمع کردن رای مردم خودشون رو به این خط فکری منتسب کرده بودند. همین.
شما هم دیگه زود قضاوت نکن درباره ی دیگران
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
0
0
حاج حسين عزيز دقيقا ميدونيم كجايي داداش.
براي دسترسي به سايت هاي وطني وي پي ان لازم نيست حاج آقا.
اصلاح طلب نسخه پيچ اون بر آبي هم به درد ما نميخوره.
به جاي اين حرفا از خوشي هاي اونجا دل بكن و يه مدتي، حداقل اين ايام انتخاباتي، رو با ما باش.
خانوادگي خوب بلدين چكار كنيد...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
0
0
آقای باد آهنگ به نفع حاج مجید شیخیان بیانیه داده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳