پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۴۷۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۶
معاون گردشگری استانداری فارس در جشنواره گل نرگس:
شاهپور رستمی معاون گردشگری و امور زائران استانداری فارس، روز پنجشنبه 8 بهمن ماه در جشنواره گل نرگس بزرگترین نرگس زار طبیعی کشور در بخش جره و بالاده شهرستان کازرون گفت: با توجه به اینکه در استان فارس حدود 4 هزار روستا و 12.5 درصد جامعه عشایری کشور سکونت دارند، ظرفیت بسیار خوبی است که احیای جاذبه‌های گردشگری آن می‌توان نقش بسزایی را در توسعه پایدار داشته باشد.

به گزارش کازرون نما، معاون گردشگری و امور زائران استاندار فارس بعدازظهر پنجشنبه در جشنواره یک‌روزه گل نرگس که با حضور مدیرکل میراث فرهنگی استان فارس، معاون فنی آبخیزداری اداره‌کل منابع طبیعی فارس، فرماندار کازرون و جمعی از گردشگران و سیاحت‌گران و مردم شهرستان کازرون و شیراز در روستای جره بخش بالاده این شهرستان صورت گرفت اظهار داشت: مواهب طبیعی که در استان فارس به‌ویژه در شهرستان کازرون و روستاهای آن وجود دارد ظرفیت مناسبی برای گردشگری است بنابراین باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

احیای جاذبه‌های گردشگری عشایر، می‌تواند نقش بسزایی در توسعه پایدار داشته باشد

شاپور رستمی گفت: به‌منظور حفظ و حراست بیشتر از منابع طبیعی و قابلیت‌ها و جاذبه‌های موجود گردشگری این استان معاونتی به دستور وزیر کشور در استانداری فارس شکل گرفت تا بتواند با جدیت تمام و با هماهنگی بین‌بخشی تمام دستگاه‌های اجرایی و با تشکیل کمیته‌های گردشگری روستایی و عشایری، خدمات بهتری در بخش‌های خدماتی، مدیریتی، بهره‌برداری و نگهداری، پاسخ‌گویی و زیرساخت‌ها ارائه دهد.

احیای جاذبه‌های گردشگری عشایر، می‌تواند نقش بسزایی در توسعه پایدار داشته باشد

وی گفت: با توجه به اینکه در استان فارس حدود 4 هزار روستا و 12.5 درصد جامعه عشایری کشور سکونت دارند، ظرفیت بسیار خوبی است که با احیای جاذبه‌های گردشگری آن می‌تواند نقش بسزایی را در توسعه پایدار داشته باشد.

معاون گردشگری و امور زائران استاندار فارس جشنواره گل نرگس در روستای جره بخش بالاده کازرون را بسیار خوب ارزیابی کرد و متذکر شد: هدف این جشنواره شناساندن بیشتر این ظرفیت به دیگر مناطق بوده که جا دارد از فرماندار این شهرستان و نیز سایر ادارات و نهادهایی که در برگزاری باشکوه آن نقش داشتند تقدیر شود.

احیای جاذبه‌های گردشگری عشایر، می‌تواند نقش بسزایی در توسعه پایدار داشته باشد

فرماندار کازرون نیز در ادامه این جشنواره با گرامی‌داشت دهه پرفروغ فجر بیان داشت: امروزه به‌واسطه تحریم‌ها و عدم توجه سایر شاخص‌ها با چالش جدی بیکاری روبه‌رو هستیم که با استفاده از فرصت‌ها و نعمت‌های طبیعی می‌توان در راستای رفع این معضل با نگاه اقتصاد مقاومتی مثمرثمر بود.

احیای جاذبه‌های گردشگری عشایر، می‌تواند نقش بسزایی در توسعه پایدار داشته باشد

حمیدرضا گرامی اظهار امیدواری کرد که با تأسیس معاونت گردشگری و امور زائران در استانداری فارس و با تلاش بخشداران و دهیاران گام‌های مؤثری در راستای صنعت گردشگری این شهرستان برداشته شود.

 

نویسنده: سرویس خبر
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
0
0
آخر نفهمیدیم
دولچه کازرونی بوده
ترکی بوده
لری بوده
یکی توضیح بده ؟؟؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳