پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۴۷۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۱
علی صداقت پور خبر داد:
علی صداقت پور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس گفت: منطقه ویژه اقتصادی کازرون برای استقرار سرمایه گذاران آماده می شود.

به گزارش کازرون نما، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان فارس یکشنبه ( 4 بهمن ماه) به خبرنگاران گفت: ساخت منطقه ویژه اقتصادی کازرون در زمینی به مساحت 73 هکتار پیش بینی شده که قابل توسعه تا 200 هکتار خواهد بود.

علی صداقت پور افزود: در این منطقه ویژه اقتصادی برای اجرای کارهای زیرساختی تاکنون 50 میلیارد ریال هزینه شده است.

او افزود: در منطقه ویژه اقتصادی کازرون مصوب شده که شعبه ای از گمرک استقرار یابد تا کارهای گمرکی و صدور مجوزهای صادرات و واردات به وارد کنندگان واحدهای تولیدی صورت گیرد.

وی افزود: با اقدامات زیر ساختی انجام گرفته در سال آینده شاهد شروع بکار این منطقه ویژه اقتصادی خواهیم بود.

نویسنده: سرویس خبر
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
MOHAMMAD
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
0
4
خیلی خوب است ولی بد نیست بدانیم زمانی که آزاد راه و راه آهن شیراز - بوشهر از کازرون کشیده نشود تا تولیدات این منطقه ویژه اقتصادی با سرعت و دقت به سراسر ایران ا و خارج از کشور حمل و نقل شود ، ما نمیتوانیم خوشحال باشیم.


اوج بی تدبیری و ناپختگی است که در کازرون منطقه وِیژه اقتصادی ایجاد کنند ولی راه های ارتباطی مناسبی وجود نداشته باشد که به موقع مواد خام وارد و فرآورده ها خارج شود.


خدمت همشهریان کازرونی عرض کنم که طبق آخرین خبر ها دولت ، زمین های فراشبند را در نقشه علامت گذاری کرده است که راه آهن شیراز -بوشهر از فراشبند عبور نماید و شاخه ایی از این راه آهن نیز از فراشبند به کازرون کشیده شود تا از کازرون به خوزستان برود و شاخه ایی دیگر به عسلویه برود.در آن موقع فراشبند چهاراه راه آهن و قطب ترانزیت کالا جنوب غرب کشور می گردد و کازرون می ماند با شاخه ایی فرعی از این راه آهن.


در زمینه آزاد راه هم مسئولین در نظر داشتند که از شیراز به فراشبند و سپس بوشهر کشیده شود ولی در زمان نماینده ی سابق کازرون، با پیگیری های لازم و حمایت های مردمی، این پروژه به صورت نیمه تعلیق در آمد که اگر به صورت جد پیگیری نشود،نه راه آهن و نه آزاد راه نصیبمان نمیشود.

به نظر بنده ما اگر می خواهیم با منطق و حساب در دولت تدبیر و امید کاری از پیش ببریم،باید از منطقه ی ویژه ی اقتصادی نهایت استفاده را ببریم و بگوییم اگر ما در این منطقه تولیدات زیاد داشته باشیم، آیا نیاز به راه آهن مستقیم نداریم که این تولیدات را سریع و مستقیم به بندر بوشهر برساند؟ و همینطور آزاد راه .

در واقع اگر ما در نقشه موقعیت شهر صدرا شیراز ( ایستگاه راه آهن شیراز) را با کازرون در نظر بگیرم، خیلی نزدیک تر از صدرا به فراشبند است.


تنگر: از یه پیرمردی سوال کردم که چرا 40 سال در بن بست افتادیم و با ناراحتی گفتم پس شما چیکار میکردید که نتونستید راه شیراز- بوشهر راه در دوره ی پهلوی از کازرون رد کنید ،؟؟؟؟ او جواب داد هیچ وقت فکر نمیکردیم اینگونه شود و پیگیر نبودیم و غیره.

عزیزان انسانها مجازند اشتباه کنند ولی اگر یک اشتباه را دوبار تکرار کنند، باید کمی از انها و فهمشان نسبت به زندگی و تاریخ و گذشته شک کرد.

امیدوارم پیگیری ما مستمر و جدی باشد و کوتا و وسیع.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹