پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۴۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۳
فرمانده سپاه کازرون:
سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی اظهار داشت: رزمایش بسیجیان شهرستان کازرون در 15و16 بهمن ماه به استعداد 6گردان برگزار می شود.

به گزارش کازرون نما، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در جلسه توجیهی رزمایش که صبح روز شنبه 3بهمن ماه 1394 در سالن آمفی تئاتر  ناحیه برقرار بود اظهار داشت: رزمایش بسیجیان شهرستان کازرون در 15 و 16 بهمن ماه 1394 برگزار می شود.

سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی در ابتدای جلسه بیان داشت: بحث اولی که مطرح است سازماندهی کامل این گردان هاست، که از قبل مشخص شده (حوزه امام علی(ع)، حوزه امام حسین(ع)، حوزه امام حسن مجتبی(ع)، حوزه امام سجاد(ع)، حوزه خاتم الانبیاء(ص) وحوزه امام رضا(ع)-صاحب الزمان(عج)).

شرفی بعد از بیان مسئولیت هر قسمت در این رزمایش تاکید کرد: که هر قسمت مسئول باید اکیپ بندی شود و هر اکیپ اعضایش مشخص باشد تا هماهنگی ها به نحو احسن صورت بپذیرد.

وی در ادامه بحث خاطر نشان کرد: برای هر اکیپ تمهیدی اندیشیده شود که مکان استقرار از پیش مشخص شده باشد، مثلا فلان اکیپ چادرش را آنجا برپا کند و برآورد شود که هر گروه به چه مقدار وسایل نیاز دارد اعم از پتو، چادر، ملزومات بهداشتی و... .

این مقام مسئول در پایان اظهار داشت: در این رزمایش بر طبق سنوات قبل حضور روحانیت به عنوان یک عنصر تاثیرگذار باید مورد توجه قرار گیرد.

منبع: تنویر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷