پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۴۷۰۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۸
در آستانه دو انتخابات مهم در کشور منتشر شد:
در آستانه دو انتخابات مهم در کشور، یعنی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری نکاتی را خطاب به ملت عزیز و مسئولین متذکر می شویم. امید است این انتخابات زمینه ساز سرعت یافتن شکل گیری تمدن نوین اسلامی شود.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی حوزه مقاومت بسیج دانشجویی شهرستان کازرون، در آستانه دو انتخابات مهم پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

 

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول چهار دهه اخیر فراز و نشیب های فراوانی را در رسیدن و ایجاد یک تمدن نوین اسلامی پشت سر گذاشته است و در هر برهه ای که مسئولینی بر سرکار آمده اند که راه پیشرفت را با اتکا به توانمندی های درون در پیش گرفته اند سرعت این حرکت بیشتر و هرگاه کسانی آمده اند که دل در گرو دشمنان و برون بسته اند و توانمندی های عظیم ملت را نادیده گرفته اند سرعت کاهش یافته است.

در آستانه دو انتخابات مهم در کشور، یعنی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری نکاتی را خطاب به ملت عزیز و مسئولین متذکر می شویم. امید است این انتخابات زمینه ساز سرعت یافتن شکل گیری تمدن نوین اسلامی شود.

1-     ملت عزیز و بابصیرت ایران اسلامی، از ابتدای انقلاب تاکنون تمامی انتخابات اهمیت خاص خود را داشته است و دشمن تمام تلاش خود را بکار گرفته است که از آن در راستای تضعیف نظام استفاده کنند و اولین هدف حضور حداقلی و پس از آن ایجاد هزینه های امنیتی، اقتصادی و فرهنگی برای متزلزل کردن این انقلاب بوده است که در رسیدن به هدف اول همیشه شکست خورده اند و شما ملت بصیر مشتی در دهان آنان کوفته اید. در هدف دوم اما در برخی انتخابات از جمله انتخابات سال 88 هزینه هایی را برای نظام با نقش آفرینی مزدورانشان بوجود آورده اند که پس از گذشت 6 سال هنوز جبران نشده است.

2-     رئیس جمهور محترم و برخی دولتمردان در این مدت اظهارنظرهایی کرده اند که نه تنها قانونی نبوده است بلکه زمینه بهره برداری را برای دشمنان فراهم کرده است:

رئیس جمهور محترم بداند مجلس همانگونه که گفته است خانه ملت است نه خانه احزاب که قرار باشد کرسی های آن بین احزاب تقسیم شود چنانچه شما در ادامه سخنانتان در جمع مجریان انتخابات خواهان تقسیم آن بصورت تلویحی بین احزاب مختلف شده اید و این مصداق سیاست های یک بام و دو هوای این دولت است.

رئیس جمهور محترم بداند یکی از مصادیق بسیار مهم حق الناس، وظیفه مهم شورای نگهبان در نظارت استصوابی است و از رئیس جمهور حقوقدان!!! بعید بنظر می رسد که در برخی بدیهیات ایجاد تردید کند.

رئیس جمهور محترم فرمودند "مر قانون نه مر سلیقه". شما خود خوب می دانید که اگر شورای نگهبان مر سلیقه را ملاک قرار می داد نه دولت اصلاحاتی بر سر کار می آمد و نه اکنون شما بر کرسی اجرایی نشسته بودید!!! و این خود یعنی شورای نگهبان ملاکش عمل به مر قانون بوده است نه مر سلیقه.

رئیس جمهور محترم، خانه ملت عصاره ملتی است که برای این انقلاب خون داده اند تا یک وجب از خاک میهنشان کم نشود نه جای کسانی که چون مجلس ششم از درون خانه ملت با دشمنان قسم خورده این ملت  تماس بگیرند یا کسانی که در فتنه 78 و 88  پیاده نظام دشمن در کشور شوند و زمینه را برای ایجاد فشار بر نظام از طرف دشمن مهیا کنند.

دولتمردان بدانند از درون مجلس ششم که وابسته به آمریکا بود و در دولت موسوم به دوم خردادی ها که بیشترین قرابت را به دشمنان این نظام داشت مجلس هفتم در سرموعد مقرر بیرون آمد که می توان آن را یکی از بهترین مجلس ها در طول تاریخ انقلاب دانست و این می تواند درس تاریخی برای دولتمردان باشد.

دولت هیچ حق قانونی برای فشار آوردن به شورای نگهبان ندارد و توقع این است که دولت حقوقدانان!!! بجای پیگیری برای گرفتن حکم حکومتی، در برابر قانون گردن نهد چرا که قانون برای همه یکسان است و هیچ کسی حتی اگر آقازاده باشد یا وابسته به دولت، حق تخطی از قانون را ندارد.

3-     دبیر محترم شورای نگهبان جناب آقای جنتی (حفظ ا...)، شما خود همچون این ملت زخم خورده دشمنان هستید و برای این انقلاب خون داده اید و در طول این انقلاب چنان عمل کرده اید که یک نقطه سیاه در کارنامه شما دیده نمی شود و می دانید هرگونه مصلحت اندیشی برای منافع آقازاده ها و خواص، ملت عزیزمان را آزرده خاطر می کند لذا از شما خواهانیم همچون گذشته همچنان که رهبر انقلاب فرموده اند تنها طبق مر قانون اساسی عمل کنید و در برابر فشارهای عده ای منفعت طلب که هیچگاه پایانی ندارد ذره ای کوتاه نیایید.

همچنین از شما خواهانیم در روند تایید صلاحیت مجلس خبرگان طبق روند قانونی مشخص شده توسط آن شورا عمل نموده و از مستثنی کردن هر شخصی هرچند دارای شرایط، اگر طبق قانون عمل نکرده باشد بپرهیزید چرا که هزینه های اجتماعی و فرهنگی فراوانی را به دنبال خواهد داشت.

امید است انتخابات آتی با حضور حداکثری مردم زمینه ساز تقویت نظام اسلامی شود و مسئولین محترم امنیتی هم با آینده نگری و رصد تحرکات دشمنان و مزدوران آنها در داخل جلوی هرگونه تشنج در قبل و بعد از انتخابات را بگیرند تا شاهد فتنه ای دیگر چون فتنه 88 نباشیم.

نویسنده: سرویس سیاسی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
حسین خرسند
|
Germany
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
0
0
باز هم این ... بیانیه دادند و ضد رئیس جمهور موضع گرفتند.شما ها چرا در دوران ننگین 8 ساله احمدی نژاد خواب بودید و این همه بی قانونی و فساد اداری و مالی و اقتصادی را نمی دیدید؟ چونکه ... بودید و لذا خود را به خواب خرگوشی زده بودید.در انتخاباتی که اکثریت کاندیداهایی یک جناح را رد صلاحیت کرده اند رئیس جمهور به عنوان مسئول اجرای قانون اساسی باید به متخلفان تذکر می داد.انتخاباتهای پیش رو انتخابات درون جناحی اصولگرایان است و با وضع فعلی انتصابات است و هیچگاه نشان دهنده نظر مردم ایران نخواهدبود جز آنکه دوستان دست از لجاجت بردارند و زمینه حضور همه جناحهای درون نظام را فراهم کنند البته اگر کاسه های داغتر از آش مانند ... بگذارند.
ایمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
0
0
سلام.
انشا الله مردم فهیم ایران در انتخابات هفتم اسفند درس مهمی به دوستان بسیجی خواهند داد. به یاری خدا.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹