پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۴۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۸
گزارش:
عصر روز دوشنبه بهانه ای است برای دوستداران و علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی بود که در قالب جلسات سیر مطالعاتی در کتابخانه عمومی شهید آیت اله مدنی کازرون گرد هم جمع شده و در جوی صمیمانه به مباحثه کتاب های خوانده شده پرداخته و دوستان خود را به خواندن کتاب های خوب مشتاق نمایند.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی کتابخانه عمومی شهید مدنی کازرون، سیر مطالعاتی این هفته هم روز دوشنبه مورخ 28/10/94 مانند جلسات قبلی سرشار بود از اشتیاق اعضا جهت در اختیار گذاشتن مطالب خوانده شده خود برای دیگران.

در ابتدا خانم ضیایی از اعضای قدیمی کتابخانه و عضو سیر مطالعاتی، از کتاب "اسکناس یک میلیون پوندی" اثر مارک تواین گفتند. ایشان ارزش پول را در ارتباط با ارزش انسان از زبان مارک تواین در قالب داستان بیان نموده، و خانم رحیم پور در ادامه جهت تکمیل مباحث ایشان، مقام دوست خوب و ارزش دوستی را از کتاب مفتاح الحیاه از جوادی عاملی و اصول کافی جلد 1  کلینی به صورت گزینشی انتخاب کرده و خواندند.

نشست سیر مطالعاتی کتابخانه عمومی شهید مدنی کازرون برگزار شد

آقای علیپور، از اعضای سیر مطالعاتی نفر بعدی بود که به معرفی کتاب "گام های بلند، تغییرات کوچک، نتایج بزرگ" نوشته آنتونی رابینز پرداخت. موضوع این کتاب چرایی و چگونگی تصمیم گیری و تصمیماتی است که در زندگی گرفته می شود.

آقای قربانی تبار نیز روش استخاره گرفتن با استفاده از کتاب آیت اله کشمیری را برای جمع  توضیح دادند.

نشست سیر مطالعاتی کتابخانه عمومی شهید مدنی کازرون برگزار شد

در ادامه خانمها بیانی، نی ساز، چوپانی به ترتیب به معرفی کتابهای "درسنامه امام صادق (ع)"، " 21 روش عالی برای این که تا 100 سالگی زندگی کنید"، "گوهر قدسی معرفت"  پرداختند:

* - "درسنامه امام صادق (ع)" مجموعه بیانات مرجع عالیقدر آیت اله العظمی حاج سیدصادق حسینی شیرازی است که در این نشست مبحث تقدیر الهی و رضایت مورد بحث قرار گرفت.

نشست سیر مطالعاتی کتابخانه عمومی شهید مدنی کازرون برگزار شد

*- کتاب "21 روش عالی برای اینکه تا 100 سالگی زندگی کنید" اثر برایان تریسی می باشد که قسمتی از کتاب با موضوع عادات غذایی خوب و بد برای حضار قرائت شد.

*- کتاب "گوهر قدسی معرفت" اثر محمد بنی هاشمی درباره مفاهیم و شناخت علم و معرفت می باشد.

جلسه با ارائه  تحقیقی در زمینه ظهور و سقوط برمکیان توسط خانم صرافان به پایان رسید. 

نویسنده: سرویس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۸
اذان صبح
۰۴:۳۸:۳۲
طلوع افتاب
۰۶:۰۹:۱۱
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۹
غروب آفتاب
۱۹:۵۰:۳۵
اذان مغرب
۲۰:۰۸:۰۶