پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۴۶۸۰
تعداد نظرات: ۲۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۵
در پی اعلام رد صلاحیت مهندس حمیدرضا بادآهنگ برای نامزدی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی هیئت مرکزی نظارت استان، و باتوجه به زمان تعیین شده برای اعتراض نامزدها و ارائه ادله و مستندات خود، مهندس حمیدرضا بادآهنگ نامه اعتراضی خود را نسبت به رای هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات به شورای نگهبان ارسال نمود.

به گزارش دریافتی کازرون نما، در پی اعلام رد صلاحیت مهندس حمیدرضا بادآهنگ برای نامزدی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی هیئت مرکزی نظارت استان، و باتوجه به زمان تعیین شده برای اعتراض نامزدها و ارائه ادله و مستندات خود، مهندس حمیدرضا بادآهنگ نامه اعتراضی خود را نسبت به رای هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات به شورای نگهبان ارسال نمود.

متن نامه اعتراضی مهندس حمیدرضا بادآهنگ به شرح زیر می باشد:


بسم اله الرحمن الرحیم

شورای محترم نگهبان

حضرت آیه اله جنتی دبیر محترم شورای نگهبان باسلام واحترام

اشهد و ان لااله‌الاالله و اشهد و ان محمدا رسول الله

من درد تو را ز دست آسان ندهم/ دل برنکنم ز دوست تا جان ندهم

 از دوست به یادگار دردی دارم/ کین درد به صد هزار درمان ندهم

 

حضرت آیه اله :

در زمانی که مرحوم مادر مومنه ام مرا که طفلی بیش نبودم با اشک و روضه امام حسین (ع) آشنا نمود و مرحوم پدرم که از متدینین و خیرین و مومنین و سرشناسان کازرون بود دستم را میگرفت و به جماعات و مساجد و مراسم وعظ میبرد واز همانجا اسلام در وجودم  ریشه دواند و زمانی که دوران نوجوانی را سپری میکردم درسن یازده سالگی با جلسات قرآن و بزرگان انقلاب و اعلامیه های امام خودم را بارها در معرض ضرب و شتم ساواک و شهربانی قراردادم و در دبیرستان بعنوان یک فعال مذهبی با ایجاد جلسات مذهبی و ایجاد کتابخانه و نشر تعالیم اسلام همکلاسهایم را با انقلاب و امام و اسلام آشنا ساختم. 

در کازرونی که حکومت نظامی حکمفرما بود بارها در عملیات برضد ماموران شاهی با گروه انقلابیون مذهبی همراه بودم در حالی که فقط ۱۶ سال داشتم و کل مسائل شرعی و احکام اسلام را که از پدرم و روحانیون برجسته آنزمان یاد گرفته بودم رعایت میکردم. 

با پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان نیروی مسلح حافظ انقلاب در گروههای مردمی و باشروع جنگ تحمیلی بعنوان عضو شورای مرکزی فدائیان اسلام در خدمت جنگ و جبهه قرار گرفته و به عنوان دوست و یار شهید حجه الاسلام دانشجو از روحانیون برجسته کازرون در هنگام ترور ایشان در چند قدمی مرگ قرار گرفتم و با تشکیل بسیج بعنوان یک بسیجی کوچک در خدمت رزمندگان بزرگ اسلام بودم و با وجود تنها فرزند ذکور خانواده با ۹ خواهر بارها به جبهه رفتم .

حضرت آیه اله :

درچند سالی که در بنیاد شهید افتخار خدمتگذاری خانواده معظم شهدا را داشتم ده ها شهید را با دست خود غسل و کفن کردم و خون عزیزشان را از رخسارشان پاک میکردم و بوسه به زخمشان میزدم و آرزوی شهادت را از خدا میخاستم آیا کسانی که در باره من به قضاوت نشسته اند به یادشان میاید؟ هفت سالی که مکبر و از موسسان نماز جمعه و کمیل خوان و ندبه خوان و مداح اهل بیت بودم را به یاد دارند؟ در زمان دانشجوئیم در حالی که بعضی از همکلاسهایم فقط و فقط دنبال خوشگذرانی و درسشان بودند من بعنوان فعال مذهبی جلسات دینی و قرآنی و تشویق به حضور در جبهه را در سر لوحه کارم داشتم و عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشگاه تهران بودم را آیا منصفانه دیده اند . 

جناب آیه اله :

با اتمام جنگ تحمیلی درحالی که اکثر همسنگران و دوستانم که تعداد آنها از چند صد نفر تجاوز میکند یا شهید شدند و یا جانباز و من در سنگر سازندگی کشورم که از جان پاسش میدارم وارد شدم و خدمت صادقانه ام را در بخش عمومی و خصوصی و دولتی ادامه دادم و این در حالی بود که هرجا مدیر بوده ام موفق و نمونه و باعث سربلندی نظام و رهبری شده ام .

حضرت آیه اله :

به عنوان کسی که خانواده ای مذهبی داشته و تا کنون پنج بار با پسران و خانواده به حج مشرف شده ایم و وجوهات شرعی خود را پرداخت نموده و افتخارم این است که مقلد مقام رهبری هستم و با توجه به شرع مقدس اسلام نگذاشته ام یک ریال حرام وارد زندگیم شود و از دست پاکی و چشم پاکی شهره مردم هستم و خیرات و انفاق و خرج برای اسلام و دین و ایتام سر لوحه کارم قرار داده و شرع مقدس را فدای امیال و هوسهای درونی و بیرونی ام ننموده و نمینمایم بطوری که حتی مستحباتم را در کنار واجباتم انجام داده ام تمام هدفم سربلندی اسلام، ترویج قرآن و دین خدا، امر به معروف و نهی از منکر بوده در کجای باورم بگنجد که التزام عملی به اسلام ندارم (بند ۱ ماده ۲۸ ) آیا به دستور پیامبر خدا (ص) ابوسفیان با گفتن شهادتین خود و خانواده اش امن نشدند و ایا هر کار زشت و غیر شرعی نباید به اثبات برسد و قاضی با حضور مجرم جرم را به اثبات برساند و به عدالت به قضاوت بنشیند این در حالی است که من به هر کجا داد اورده ام دادخواهی را نیافته ام و مدرکی دال بر رد صلاحیتم را در اختیارم نگداشته اند (که بایستی بر اساس قانون مدارک را به رد صلاحیت شده ارایه دهند مصوبه مورخ ۷۸/۸/۲۲مجمع تشخیص مصلحت نظام )

جناب آیه اله :

با توجه به ارتباط اینجانب با روحانیون ائمه جمعه و جماعات و طلاب علوم دینی در استان و شهرستان که داشته و دارم مسایل دینی مرا به قضاوت نشانید. بیایید به خاطر رضای خدا از این عمل که هر روز فرزندان انقلاب را یکی یکی با اتهامات واهی و تفکراتشان از صحنه خدمت خارج ننمایید و دست سازندگی و عمران و خدمت آنها را از این مرز و بوم قطع نکنید. که خدایی هست و مطمئنا هم در این دنیا و هم در ان دنیا باید پاسخگویش باشید .

جناب آیه اله :

با توجه به تفکر شرعی و اسلامی شما و اعضای محترم شورای نگهبان بینی و بین الله به قضاوت نشسته ودر چهارچوب شرع و قانون تصمیم نهایی را در مورد اینجانب اتخاذ نمایید ضمنا در صورتیکه مدارکی دال بر رد صلاحیتم به استناد بند ۱ ماده ۲۸ مستند و در دسترس میباشد براساس مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام در اختیارم قرار داده و همانگونه که از هیئت نظارت کازرون و شیراز خواسته بودم در جلسه ای حضوری از بنده سلب ننمائید. باشد که در فردای قیامت جوابگو و در تصمیم اخذ شده در محضر خداوند متعال پاسخگو و روسفید باشید.

با تقدیم احترام مجدد

حمیدرضا بادآهنگ

28/10/94

نویسنده: سرویس سیاسی
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۴
رضا
|
United States
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
7
9
آفرین. این نامه از دل بر آمده .
ناشناس
|
Germany
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
4
8
اغلب افراد به استناد همین بند ۱ ماده ی ۲۸ رد صلاحیت شدند. ماده ای که میتونه هر کسی رو بخواد در خودش حل کنه. امیدوارم با تایید شما و دیگر اصلاح طلبان شهرستان ؛ همه با هم ایتلاف نموده ( همزه رو نداشتم ) و با یک صدا وارد کارزار انتخاباتی شوید.
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
4
10
باسلام

درود درود ودرود

مامردم ایران شکایتمان رابه کجاببریم

60درصدکاندیداهاصلاحیتاشان تاییدنشده.

30درصدصلاحیتشان احرازنشده کسی که اندک سوادحقوقی داشته باشدمسخره ترازاین بخش که میگویندصلاحیت احرازنشده نخواهددید.اگرجرم کرده که استعلامات دادگستری اطلاعات نیروی انتظامی و. مشخص است.اگرهم که ضدولایت یاقانون اساسیندکه بایدبااستدلال ومدرک باشد.30درصدرامیگویندنفهمیدیم صلاحیت دارندیاندارند پس چون مانفهمیدیم مثلافردی ایادردلش ولایت راقبول داردیانه پس صلاحیتش احرازنشده .به خدامسخره هست بابا ازلحاظ حقوق وقانون اصل برصالح بودن افراداست وناصالح بودنشون بایداثبات بشه که الان برعکسش روداریم میبینیم .دادمون روپیش کی ببریم.عقده هامون روبه کی بگیم.حتی توقوانین جزایی میگن اصل بربرائت هست مگرخلافش ثابت بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
با سلام
شما که چیزی از حقوق سر در نمیارید. دیشب در برنامه ی گفتگوی ویژه ی خبری دو حقوقدان ( یکی موافق نظر شما و دیگری مخالف نظر شما ) حضور پیدا کردند و با ادله ی قانونی اثبات شد که حرف شما صحیح نیست چون باید صلاحیت احراز بشه و اصل برائت به درد چنین جایگاهی نمیخوره.
مثل اینکه شما بخواین یک میلیون رو به کسی بدین تا براتون نگهداری کنه. آیا همین که توی دادگاه پرونده نداشته باشه شما میگین که اصل بر برائته و یک میلیون تومان رو بهش میدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
علیرضا
| Germany |
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
سلام آقای ناشناس اولا قضاوت در مورد کسی نکنید و شما استاد حقوق شما یکنفر هستی وپولتو به هر کس میخوای بده به کسی هم مربو ط نمیشه ولی به عنوان مثال خودتون به کس دیگه بگین چند نفر بهتون پیشنهد بده نمیتونه بخاطر تفکراتش کسی رو برای دریافت پول شما رد کنه واستاد حقوق عزیز طبق قانون کشور همه بیگناه هستن جز خلافش ثابت بشه ولی متاسفانه برای شورای نگهبان همه مجرم هستند جز خلافش ثابت بشه استاد حقوق
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
سلام جناب علیرضا
اولا لطف کنین بر خودتون مسلط باشین تا اینقدر اشتباه تایپی نداشته باشین.
ثانیا من ادعا نکردم که استاد حقوقم بلکه حرف اساتید حقوق رو بیان کردم.
اینکه شما اصل بی گناهی رو در کنار احراز صلاحیت برای نمایندگی قرار میدین نشون دهنده ی اینه که از حقوق چیزی نمیدونین.
خب شما هم مثل من، لطف کنین و به نظر حقوق دانان احترام بذاریم. از یه حقوق دان بپرسید که حرف کی درسته.
چیزی که من گفتم مثال بود. مثال از اسمش مشخصه یعنی چی. من نه پولی دارم و نه لازم میدونم از پولم چیزی بنویسم.
این مثال رو زدم تا همه بفهمند که چطور وقتی پول رو به هر کسی نمیدن، لازمه جایگاه نمایندگی رو هم به هر کسی نداد.
فقط جهت اطلاع میگم که اصل بی گنهاهی برای قضاوت در دادگاه و جرائم مطرحه و ربطی به احراز صلاحیت نداره. شما ببینین که این اصل در کجا بیان شده تا متوجه بشین که ربطی به احراز صلاحیت نداره
محمد
|
United Kingdom
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
2
6
فقط مردم رو ... و نشون دادند هیچ ...برای مردم و نظر و رایشان ... کما اینکه تا الان هم هرکاری خودشان خواسته اند کرده اند.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
11
4
افرین به شورای محترم نگهبان.انصافا بیشتر اینایی رو که رد صلاحیت کرده کاملا درست بوده
کاظم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
3
3
زنده باد شورای نگهبان . مسئولین شورای محترم نگهبان باید کاملاً پایبند به مسائل قانونی و شرعی بوده و با افرادی که بنا به دلایل کافی و مشخص رد صلاحیت شده اند کوتاه نیایند که در صورت کوتاه آمدن هم در این دنیا و هم در آخرت باید جوابگوی اعمالشان باشند .
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
1
3
پاسخ به دوست ناشناس

دوست عزیز1_ بنده داری تحصیلات حقوقی میباشم

2_اینجانب نیزبرنامه گفتگوی خبری رامشاهده کردم برعکس نظرشما بایدبگویم نظرفردی که به نظراینجانب نزدیک بودبااستدلال وادله بودونه طرف مقابل وحتی شبکه دودراقدامی بی سابقه باوجوداینکه عمدتاگفتگوهای خبری ساعت 11:15پایان میپذیردوعمدتا5دقیقااگرنیازباشدوقت اضافه میدهنداین گفتگوتا11:30ادامه پیداکردیعنی 15دقیقه وقت اظافه ودلیل این بودکه کارشناسان پشت صحنه متوجه بودندکه شخصی که ازردصلاحیت هاوعدم احرازصلاحیتهاحمایت میکندببیننده رااقناع نکرده وبه خاطرهمین برنامه رازطولانی کردندتابتوانداقناع ایجادکندوحتی وقت اخربرنامه رانیزبه ایشان دادنداما بازهم ایشان نتوانست بااستدلال ومنطق حقوقی عدم احرازصلاحیتهاوردصلاحیت هاراتوجیح کند 3_دوست عزیزازکلام شما مشخص است که اندک اطلاعاتی ازحقوق نداریدواصلامتوجه نشده ایددرگفتگوی خبری چه میگویند.درزمینه مسئله حقوقی که مطرح کرده ایدبایدبگویم که شمانمیدانیداصل برائت چیست .اصل برائت یعنی اینکه ان فردی که شمابه اویک ملیون پول داده ایداصل بربرائت ومجرم نبودن اوست تازمانیکه شماباادله ومدارک اثبات کنیدکه یک ملیون راداده اید اون بحث پرونده دردادگاه داردیانداردمغلطه شماست که ربطی به اصل برائت ندارد.درباره کاندیداهاهم همینجوراست اصل برصالح بودن وداشتن شرایط قانونی است مگراینکه خلافش ثابت شوداگردلیل ومدرک وجودنداشت که ناصالح است پس صالح است اگرخلافش ثابت شدودلیل ومدرک برناصالح بودنش وجودداشت که ردصلاحیت میشود
4_ دوست گرامی وارجمندم وظیفه احرازصلاحیتهاباشورای نگهبان است واین شورابایدبررسی هاراانجام بدهدوبگویدایافردصلاحیت داردیاندارد؟ایامسخره نیست که میگویدمن نمیدانم صلاحیت داردیاندارد؟برخی هاکه توجیح میکنندومیگویندوقت نداشتیم بررسی کنیم که ببینیم صلاحیت داردیانداردبه خاطرهمین میگوییم صلاحیتش احرازنشدایا ازلحاظ حقوقی میشوداین استدلال راپذیرفت؟شماحق یک فردکه کاندیدمجلس باشدرامیگیری ومیگویی وقت نکردیم بررسی کنیم؟اگروقت نکردی گناه کاندیدای انتخابات چیست؟اگروقت نکردیدضعف شماست نه ضعف کاندیدا؟درثانی شرایط احرازصلاحیت درقانون امده واین وظیفه شورای نگهبان است که برودبررسی کندوباادله ودلایل متقن بگویدایافردصلاحیت داردیاندارد؟نه اینکه بگویدمن نمیدانم صلاحیت داردیاندارد؟اگرمیگویدمن نمیدانم صلاحیت داردیاندارد اولین سوالی که حقوق دادن ازاومیپرسداینست که دلیلت چیست چرانمیدانی؟یامیگویدکه وظیفه توست بگویی صلاحیت داردیانه؟اگردلیلی پیداکردی که صلاحیت نداردبایدبگویی صلاحیت ندارداگردلیل پیدانکردی پس صالح است
5_دوست عزیزشمابفرماییدچگونه میشوداقای جنتی دبیرشورای نگهبان است وازسوی دیگرکاندیدای مجلس خبرگانی است که قراراست شورای نگهبان صلاحیتشان رااحرازکند؟این دردهاراکجابایدبرد؟به چه کسی بایدگفت؟
ظلم ازاین بیشتر؟
6_دوست خوب بگذاریم مردم برسرنوشت خودشان حاکم باشندبگذریم جمهوریت نظام اسلامی حفظ شود.اگرقراراست جناح وگروه خاصی برودمجلس اصلاانتخابات برای چیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
وقتی تمام اعضای محترم هیات های نظارت و شورای بسیار محترم نگهبان که وظیفه ی تایید یا رد صلاحیت کاندیدا های هر دو مجلس را دارند؛ خودشان لیدر و تصمیم گیرنده برای یک جناح خاص میباشند؛ معنای رقابت از بین می رود. مانند کشتی گیری که برای رسیدن به عنوان قهرمانی حریفش را خودش انتخاب کند و برای اطمینان از برنده شدن حریفی با وزن کم و در بعضی مواقع از رشته ی ورزشی دیگری ( مانند گلبال ) انتخاب کند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
با سلام خدمت شما شهروند محترم
1. خدا رو شکر که تحصلات حقوقی دارید
2. لطف بفرمایید با دقت به حرفهای دیگران گوش کنید و مطالب دیگران رو به دقت بخونین
3. بنده هم تحصیلات حقوقی دارم.
4. من نگفتم پولی به کسی دادم و الان باید او متهم باشم. جناب حقوق دان! گفتم اگر بخواهید به کسی پول بدهید، آیا بنا را بر اصل برائت می گذارید؟؟؟
شما چه حقوق دانی هستید که فرق اینکه پول را به کسی داده اید را با اینکه بخواهید به کسی پول بدهید نمی دانید.
کسی که می خواهد پولش را به دیگری بدهد درباره اش تحقیق می کنه و اگه مطمئن نشد که آدم مورد اعتمادیه بهش پول نمیده.
مثال من هم حول همین محور بود که شمایی که پولتون رو به هر کسی نمیدید مگر اینکه بهش اعتماد داشته باشد، چطور توقع دارین که جایگاه نمایندگی مجلس را به هرکسی بدهیم؟؟؟
بله ، اگه پول دادین ، نمیتونین متهمش کنین که خیانت کرده مگر اینکه دلیل داشته باشین.
پس نتیجه اینکه اصل برائت به درد دادگاهها و جرائم میشه نه به درد مسائلی که باید به طرف اطمینان داشته باشیم.
5. احراز صلاحیت نشدن از طرف شورای نگهبان به هیچ عنوان به خاطر وقت نداشتن شورای نگهبان نبوده بلکه به خاطر این بوده که اطلاعات افراد در حدی نبوده که بشه به این افراد اعتماد کرد.
6.در مورد آقای جنتی سوال کردید.
آقای حقوقدان شما که با حقوق آشنا هستید بروید و ببنید که قانون احراز صلاحیت چنین افرادی را به عهده ی بقیه ی اعضای شورای نگهبان گذاشته و خود شخص دخالتی در احراز صلاحیت خودش ندارد.
7. دوست عزیز من مردم به سرنوشت خودشان حاکم هستند و جمهوریت نظام هم حفظ می شود. قرار نیست با رد صلاحیت یا عدم احراز صلاحیت چند نفر، مردم حق انتخابشان را از دست بدهند.
جالب است که بدانید که برای همین انتخابات نزدیک به 1000 نفر که دارای سابقه ی کیفری مثل قتل، دزدی، شرب خمر، ایجاد مزاحمت و ... بودند، نام نویسی کرده بودند.
8. گفتین که برنامه ی گفتگوی ویژه را دیده اید. شمایی که چیزی که با چشم خود دیده اید را اینطور تغییر میدین، وای به حال نا دیده هاتون. در اون برنامه که اون کسی که با نظر شما وارد بحث شده بود، اکثرا حرف میزند و مدام تغییر موضع میداد.
لطفا کمی انصاف داشته باشین
همشهری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
پاسخ به ناشناس
1_دوست عزیزمدام تغییرموضع ندهیدوموضع واحداتخاذکنید درپاسخ اولتان اینجانب رامتهم کردیدکه ازحقوق سردرنمیارم ودرپاسخ دومتان گفتیدکه خداروشکرکه من تحصیلات حقوقی دارم.لطفااحساساتی نباشدومباحث علمی رابااحساسات قاطی نکنید.
2_شمااگرهم تحصیلات حقوقی داریدگویاازداشتن سوادحقوقی محرومید
3_دوست خوب بازهم مثال شما محل ایراداست ومع الفارق نسبت به احرازصلاحیت کاندیداهای مجلس چون پول شما فقط متعلق به شماست ونسبت به ان ملکیت داریدوطرف مقابل حتی اگرصالح وشایسته باشدوبشودبه ایشان اعتمادکردبازشما مالک مالتان هستیدومیتوانیدمالتان رابه طرف دیگرندهید اماحق انتخاب شدن برای نماینده مجلس ازحق وحقوق وامتیازشهروندی هرفردی است که شرایط لازم رادارد وهرفردی میتواندبرای مجلس ثبت نام کنداگرشرایط داشت که صلاحیتش تایید میشودواگرشرایط نداشت که ردصلاحیت میشود وشورای نگهبان موظف است بررسی کندببیندفردشرایط داردیاندارداگرشرایط نداشت بایدباادله ومدرک بگویدبافلان دلیل وفلان مدرک ردصلاحیت شده ایدنه اینکه بگویدمانمیدانیم توشرایط داری یانداری دراینجاوظیفه شورای نگهبان است که بررسی کندوبامدرک ودلیل حرف بزندوبگویدایافردشرایط قانونی راداردیانداردنه اینکه بگویدمن نمیدانم داردیاندارد.شورای نگهبان اگردلیل ومدرکی داردکه فردصلاحیت نداردپس بابدبگویدصلاحیت ندارداگردلیل ومدرکی نداردبایدبگویدصلاحیت داردنه اینکه بگویدمن نمیدانم.
4_دوست خوب درهمین شهرستان کازرون افرادی هستندکه چهره سرشناسی نبوده وموضع گیریهایشان تاکنون برای جامعه مشخص نبوده وتاییدصلاحیت شده انداماکسانی هستندکه بسیاری ازافرادایشان وموضع گیریهایش رامیشناسنداماعدم احرازشده اندواین هم طنزتلخی است که درکوچه وبازاربسیارمیشنویم
اگراطلاعانی وجودنداردکه کسی ضدقانون است یامثلامخالف ولایت است وهیچ مدرکی هم ازایشان به دست نیامده که ضدقانون بوده یامثلاضدولایت بوده ایابایدبه ایشان گفت چون من نمیدانم دردل توچه میگذردتواحرازصلاحیت نمیشوی.درثانی اینهاکه هستنددرزمینه استعلامات استعلاماتشان منفی نبوده دوموضوع میماندیکی ولایی بودن ویکی هم التزام به اسلام که خودشان میگویندماالتزام به ولایت واسلام داریم.پس وقتی ایشان اینگونه میگویندودلیلی هم خلاف این موضوع وجودنداردچگونه میگویندبازهم نمیدانیم صلاحیت داردیاندارد
5_ طنزمیگینا.من میگم اقای جنتی دبیرشورای نگهبان هست شمامیگیدتورای گیری شرکت نمیکند شرکت هم که نکندایشان دبیرشورای نگهبان است وموثردراین شورا واین شائبه وجودداردکه ایشان چون دبیروعضوشورای نگهبان است پس صلاحیتش تاییدمیشود چاقو که دسته خودش رانمیبردایاشورای نگهبان دبیرشورای نگهبان راردصلاحیت میکندکه به خودش ضرربزند طنزتلخی هست این موضوع که دبیرشورای نگهبان کاندیدای مجلس خبره گانی است که شورای نگهبان بایدصلاحیتش راتاییدیاردکند
6_دوست عزیزچندنفرردصلاحیت وعدم احرازنیست مثل اینکه 60درصدردصلاحیت وعدم احرازشدن ها.بابا5درصدده درصد15درصدنه 60درصد؟؟؟؟؟؟؟؟؟مثلا به پسرمطهری گفتن تومخالف ولایتی خخخخخخخخخ
7_1000نفرسابقه کیفری وایناداشتن ( البته من همچنین اماری جایی ندیدم اگرسایتی معرفی کنیدیاشخصیتی که مستنداهمچنین حرفی زده باشه به منم معرفی کنید ببینم ممنون میشم)5هزارتای دیگه چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟درضمن میدونین ازصدوپنجاه نفرکاندیداهای اصلاح طلبان درتهران فقط4 نفرتاییدشدن. چشممان روشن ایااینست جمهوریت؟؟؟؟؟به قول اقای روحانی همون جناح رودوباره بفرستین برن مجلس انتخابات هم لازم نیست دیگه
8_ درگفتگوی خبری فردی که مقابل نظرشبیه به نظرمن نشسته بودهیچ استدلال ومنطق حقوقی نداشت وشماهم براساس احساسات خودتون ونه تصمیمات عاقلانه ازایشان جانبداری میکنید
9_چندسوال1.چراشورای نگهبان اصل رابرصلاحیت وشایستگی که مطابق اصول حقوقی است درنظرنمیگیردمگرخلافش ثابت شود بلکه اصل رابرعدم صلاحیت میگیردمگراینکه خلافش ثابت شود؟(که این موضوع مخالف اصول پذیرفته شده حقوقی است)2_چراشورای نگهبان اجازه نمیدهداگرازلحاظ حقوقی کاندیداهاحقشان تضییع شدبتوانندازطریق قضایی وحقوقی پیگیری نمایند؟3_چراشورای نگهبان نظارت برانتخابت رااستصوابی ومطلق میداندونه نظارت قانونی؟بانظارت استصوابی این ظن وجودداردکه مجلس همیشه وابسته به رکن نظارتی ان یعنی شورای نگهبان است ومخالفان تفکرات واندیشه های اعضای شورای نگهبان نمیتوانندنمودپیداکنندامابانظارت قانونی همه افرادوجناح هادرقالب قانون اجازه نمودپیدامیکنند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
با سلام به شهروند یا همشهری؟!!
1. من تغییر موضع ندادم بلکه در مطالب شما اثری از استدلال های حقوقی نمی بینم.
2.دوست حقوق دان، من بیسوادم یا شمایی که هنوز توان هضم یک مثال را ندارید. من یک مثال زدم و شما یک بار کلا مثال را جابجا کردین و الان هم در مثال من مغالطه می کنین. دوست عزیز همچنان که من نسبت به پولم اختیار دارم و می توانم پولم را به کسی بدهم که صلاحیتش را دارد، قانون جمهوری اسلامی هم شرایطی را برای فردی که می خواهد نماینده ی مجلس شود مطرح کرده است و تا آن شرایط احراز نشود، نمی شود که آن شخص نماینده شود. پس قانون شرایط را می گوید و تا محرز نشود که کسی آن شرایط را دارد، آن شخص نمی تواند کاندیدای نمایندگی شود.
3. شما برای اینکه درکتان از قانون احراز صلاحیت بالا برود لطفا کمی درباره ی مثالی که من زده ام فکر کنید. شما آنقدر نسبت به اندیشه ی خودتان اعتماد دارید که در برابر هر حرفی مقاومید.
من دوباره مثالم را توضیح می دهم. شما میخواهید پولتان را پیش کسی به امانت بگذارید. خب مثلا همسایه تان را به شما معرفی می کنند. شما درباره ی همسایه تان که شاید هر روز همدیگر را می بینید، سلام و علیک و رفت و آمد خانوادگی و دوستی و ... دارید. اما مطمئن نیستید که آن شخص مورد اعتماد است و می شود که پولتان را پیشش امانت بگذارید. تحقیق می کنید. نتیجه ی تحقیقتان یا این میشود که او کاملا قابل اعتماد است یا اینکه اصلا قابل اعتماد نیست و یا اینکه مطمئن نیستم که قابل اعتماد هست یا نه. چه کسی گفته تحقیقات فقط دو احتمال دارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شاید با توجه به همه ی شناختی که دارید ولی باز هم مطمئن نشوید که قابل اطمینان است. حالا کسی می تواند به شما بگوید که شما به همسایه تان تهمت دزدی یا خیانت زده اید؟؟؟
لطفا بیشتر دقت کنید.
4.در همان مثال قبلی جواب مواردی که در کازرون هستند را می شود فهمید. شاید مردم کسی را نشناسند ولی شورای نگهبان با توجه به مدارکی که در اختیار دارد بتواند احراز صلاحیتشان کند و ممکن است کسی باشد که خیلی ها او را دیده باشند ولی در مدارکش ابهاماتی باشد که نشود به آن شخص احراز صلاحیت داد.
شمایی که حقوق دان هستید لطف کنید و حرفهای غیر منطقی و بی سوادانه نزنید. شاید برای خودتان مهم نباشد ولی مردم فکر می کنند که همه ی حقوق دانان بی سواد هستند.
5. من طنز نمیگم، حرف قانون را تکرار کردم. شما انگار قانون را قبول ندارید. حرف من مبتنی بر قانون بوده و هست اما شما فقط بخشهایی از قانون را که به نفعتان هست قبول دارید و مابقی را رد می کنید.
دوست عزیز، یادتان باشد که هیچ حرفی بالاتر از قانون نیست. وقتی قانون می گوید در این شرایط باید این کار را کرد، چرا شما می گویید که چاقو دسته اش را نمی برد؟؟؟؟؟؟؟
این حرف شما عین بی قانونی است و نشان دهنده ی این است که شما با خود قانون هم مشکل دارید.
6. سوالم از شما این است که چطور در انتخابات سال 92 که آمار رد صلاحیتها به مراتب دارای درصد بالاتری بود، شما حرفی نزدید و با انتخاب آقای دکتر روحانی به عنوان رئیس جمهور، آن انتخابات را نشانه ی دموکراسی می دانستید ولی الان نه؟؟؟؟؟
این یک بام و دو هوای شماست که برای من معما شده است. ضمن اینکه باز هم با توجه به مثالی که عرض کردم و با توجه به جایگاه مهم نمایندگی مجلس، می گویم باید دقت شود که مبادا کسی که صلاحیت ندارد، وارد مجلس شود.
7.دوست عزیز، تایید و رد صلاحیتها بر اساس جناحشان صورت نمیگیرد بلکه با توجه به صلاحیت فردی انجام گرفته است. خب وقتی یه سری افراد صلاحیت ندارند، شورای نگهبان بگوید چون جناحشان کم تعداد است پس صلاحیتش را تایید کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این طرز فکر شما در کجای قانون اساسی کشور ما جای دارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لطف کنید و قانونی بحث کنید تا مردم به حقوق دانان بدبین تر از این نشوند.
در مورد افرادی که سابقه ی کیفری داشتند فقط لازم است که جستجویی در اینترنت کنید تا ببینید چند نفر قاتل، دزد، مشروب خور و ... در این انتخابات ثبت نام کرده بودند.
ضمن اینکه شمایی که اصلاح طلب هستید و علی القاعده آقای زیباکلام را قبول دارید بفرمایید که ایشان آمار اصلاح طلبانی که در انتخابات تایید صلاحیت شده اند را چند نفر می دانند؟؟؟؟
جالب است که کسانی که با پرچم اصلاحات در این انتخابات تایید شده اند بیش از 2 برابر کرسی های مجلس است. این خود دلیلی است بر هوچی گری اصلاح طلبان و دروغ پردازی هایی که می کنند.
8. من دوباره صحبتهای گفتگوی ویژه خبری را دیدم و به شما هم توصیه می کنم که آن صحبتها را مشاهده کنید. در آن گفتگو اولا کسی که نظرش شبیه نظر شما بود وقت بیشتری صحبت کردند و کمتر اجازه ی صحبت کردن به طرف مقابل می دادند و ثانیا در مباحثی که مطرح کردند با جواب قانونی مواجه شدند و نتوانستند حرفی بزنند و از نظریه شان دفاع کنند.
9. جواب سوالهای شما :
سوال اول را با توجه به مثالی که زدم و توضیح دادم باید متوجه شده باشید، هرچند که اگر حقوق دان هستید باید این مسائل را در دانشگاه و در زمان تحصیلتان فهمیده باشید.
جواب سوال دوم: این مساله را حتی غیر حقوق دانان هم می دانند که این حق وجود دارد و می توانند از حقوق شان دفاع نمایند.
جواب سوال سوم: اولا ببینید که قبل از شورای نگهبان، خود مجلس اول هم نظارت شورای نگهبان را استصوابی دانسته و به همین مساله اذعان کرده اند.(برای شما که حقوق دان هستید متاسفم که حتی چنین مسائلی را نمی دانید) ثانیا شما متاسفانه از دید خود ( دید جناحی ) دارید به مساله نگاه می کنید در حالی که اصلا در تایید و رد صلاحیتها جناح تاثیری ندارد. در شورای نگهبان شخص را تایید یا رد می کنند و در نهایت این مردمند که یکی از اشخاص را انتخاب می کنند.
10. اما از شما می خواهم که سوالات من را دقیقا و با توجه به قانون پاسخ دهید و از زیر سوالات فرار نکنید. جوابهایی را که دادم را رد کنید و الا بگویید که حرف مرا قبول کرده اید.
دوست عزیز توصیه ی من به شما این است که در فضای قانون و با مستندات حقوقی حرف بزنید چون کاملا مشخص است که یا چیزی از حقوق نمی دانید و یا آنقدر در مسائل سیاسی غرق شده اید که نمی توانید قانون مدار باشید.
با تشکر
درود بر مهندس حمیدرضا باداهنگ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
2
4
درود بر مهندس باداهنگ/
واقعا اگر دلیلی بر رد صلاحیت شما وجود دارد همه ما مردم کازرون میخواهییم بدانیم که به چه علت و طبق کدام سند و مدرک ، .... این چنین به شما تهمت عدم صلاحیت زده اند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ایمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
0
1
**بی مزد بود و منت هر خدمتی که کردیم
**یارب مباد ک را مخدوم بی عنایت
** رندان تشنه لب را آبی نمی دهد کس
**گویی ولی شناسان رفتند از این ولایت
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
0
1
هُوَ الْأَوَّلُ وَ الاَخِرُ وَ الظَّاهِرُ وَ الْبَاطِنُ وَ هُوَ بِكلُ‏ِّ شىَ‏ْءٍ عَلِيمٌ»
«او اول است و آخر است و ظاهر است و باطن است، و او به همه چيز آگاهي دارد.
آری اینچنین است فقط خدا از باطن کارهای شما اطلاع دارد. نه ظاهری که مردم می بینند. فقط خدا می داند که شما در زمانی که شهردار بودید چه ... در کازرون کاشتید و به آنها بال و پر دادید. و حق یتیم و صغیر و زن بی پناه رو ... فرو کردی. جناب مهندس بادآهنگ عزیز شما در دور گذشته که کاندیدا بودید از آدمهایی که دور و بر ستاد شما بودند(بجز اون کسانی که صرف جناحشون دور شما جمع شده بودند) معلومه که چه ... دارید .
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
2
0
فکر کنم کازرون نما هم طرفدار بادآهنگه که نظرات مخالف رو نشر نمیده
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
3
2
یا حسین حاج حسین
سروش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
2
1
با اونکه من مخالف مهندس بادآهنگ هستم به دلایل دیگه ولی این شورای نگهبان اگر میخواهد شخصی را رد صلاحیت کند حداقل یه دلیل قانع کننده ارایه نماید وگرنه با این دلایل مسخره که یه طفل نوپا هم خنده اش میگیره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
1
2
مهندس،جان هرچه حسودا می گن همش زسوز دله عده ای نتونستند ابادانی کازرون روببینند وشما برخلاف میلشون رفتارکردید وبرای ابادانی شهر تلاش کردید نمی دونی به هر طریقی سعی می کنندازگودبه درت کنه.تاحالا هم ثابت شده اجرشما باخداست مردم همیشه دعاگوی شناختند
نا شناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
1
3
درود بر مهندس
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
0
1
درود و صد درود بر مهندس باداهنگ هر کی میگه با مهندس باداهنگ مخالفه و داره دلایل حقوقی و من درآوردی میاره فقط کافیه بره تو سطح شهر بطور اتفاقی از صد نفر دربارش بپرسه اونوقته که شیر فهم میشه باذاهنگ کیه درود بر کازرون و باداهنگ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
0
1
درود و صد درود بر مهندس باداهنگ و کازرن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴