پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۱۴۶۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵
بخشدار جره و بالاده خبر داد:
جشنواره بازدید از بزرگترین نرگس زارهای خودروی کشور از تاریخ 25 دی ماه تا آخر بهمن ماه در این بخش برگزار میگردد و هموطنان عزیز می توانند با توجه به گل دهی نرگس زارهای خودروی این بخش، در این تاریخ ها از این مواهب خدادادی و زیبا بازدید به عمل آورند.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی بخشداری جره و بالاده، سید مجتبی علوی بخشدار جره و بالاده در این باره گفت: حدود 70 درصدگل نرگس فارس در این بخش تولید می شود که با توجه به طبیعی بودن و خودرو بودن دارای عطر و بوی بسیار مطبوع و دلنشین می باشد؛ که عمدتا نیز از گونه های بسیار زیبای شش پر، مسکین، شهلا و پرپر می باشد.

جشن گل نرگس بخش جره بالاده در 8 بهمن ماه برگزار می گردد
علوی افزود: امسال باتوجه به بارندگی های خوبی که داشتیم بین 15 تا 20 % افزایش برداشت را خواهیم داشت و پیش بینی می شود حدود 14 میلیون شاخه گل نرگس برداشت شود که این گلها علاوه بر شیراز و استان های همجوار، به تهران و نیز کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر خواهد شد. 

جشن گل نرگس بخش جره بالاده در 8 بهمن ماه برگزار می گردد
بخشدار جره بالاده خاطر نشان کرد: عمده مناطق تولید گل نرگس در این بخش، نرگس زارهای واقع در روستاهای جره، بلبلک، دادین، نرگسزار فامور و برخی نقاط دیگر می باشد؛ و امسال نیز قصد داریم همانند سال گذشته به منظور آشنایی هر چه بیشتر مسافرین و بازدیدکنندگان با اداب، فرهنگ، رسوم ، جغرافیا و قابلیت های بخش بزرگ جره و بالاده، جشن گل نرگس را در هشتم بهمن برگزار نماییم. همچنین در سایر روزها، به خصوص روزهای تعطیل و ایام دهه فجر، برنامه های ویژه ای را نیز برای بازدید کنندگان در نظر گرفته ایم.

نویسنده: سرویس خبر
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خورشید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
0
1
شیراز غاصبه هرچیز خوبی که هویت کازرونه دزدیده به نام خودش زده ودر بوق وکرنا به نام خودش اعلام کرده.مخصوصا دهه های اخیر.از قطب الدین وحافظ وسعدی بگیر تا برسه به گل نرگس.ستمگری شیراز نسبت به کازرون از اسرائیل به فلسطین بیشتره.والسلام
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۸
اذان صبح
۰۴:۳۸:۳۲
طلوع افتاب
۰۶:۰۹:۱۱
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۹
غروب آفتاب
۱۹:۵۰:۳۵
اذان مغرب
۲۰:۰۸:۰۶